be what you really are

petak, 05.05.2006.

A,šta da radim kad odu prijatelji moji...

Završio je i fucking radni tjedan....isti kao i svaki drugi....rolleyes
Bila sam poslije šk na kavici s Kristianicom, bilo je malo dosadno, al eto...Inače kad idem s Čolom i Željkom uvijek se zajefrkavamo a danas sam vodila sam neke ozbiljne razgovore....
Dopisujem se s jednim likom iz Osijeka,košarkaš,presladak je ljudu moji, jedva čekam da ga ponovno vidim, nismo se vidjeli godinu dana i sad ćemo se 19.05. nać u Vukovaru na nekom partyju...jooooj....cerek
sad neam na računu a on mi pošalje bar jednu por svaki dan, tako je pažljiv iako sluša metal i fura taj stil...mmmmmm
Sa Brunom sam ostala ok, čujemo se nekad i dobri smo frendovi(iako mi nitko ne vjeruje), al nas dvoje smo imali ono nešto, posebno, drukčije...Eto, tak.....
danas su me malo nerki ljudu naživcirali u šk, što je inače teško jer ja imam žiovce ko konj...Slikali smo se u šk, 100% ću ispast ko gabor, najgore je što slika izlazi i u godišnjaku...zaliven
Šta još reći, ništ, nadam se da ću se odmoriti preko vikenda!!
Sutra idem nba neku krizmu i tak, opet će bit svinjetine i piva, starkelje i tak, al moram ić......burninmad
Pozzzzzz mojoj Daci koju ovaj vikend neću vidjeti jer je u Vukovaru!! Šmrc!!
Pusssaaa gaby,stara drži se i nadam se da ćeš idući tjedan bit boljeg raspoloženja....
Pusaaaa za "Lupus in fabula" iako ta osoba ni ne zna da je to nadimak za nj.......Pussssaaa...MA SVIMAAA¨!!!!kisskiss

- 20:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #