be what you really are

srijeda, 19.04.2006.

Što reći?!!

Ništa!Danas sam se pomirila sBrunom! Došao je po mene pa smo išli kod starih vlakova,tamo smo šetali po pruzi,grlili se,ljubili.. Taj čovjek mi uvijek da snage i motivacije kad mi je teško... Bila sam u gradu pa sam si kupila jednu šiltericu i lijepu narukvicu..Sva sam happy...smijeh
Danas smo Daca i ja pripalile po jednu cigaricu...smokin..Onak, iz SPRDNJE!! Bile kod nje,same i malo se ludirale,,Tak!! Daca iBruno su moja 2 anđela....Bez njih bi ja propala!! "Na ramenima mi dva anđela sjede,čuvaju me od nesreće i bjede..."cerek
Sutra idem kod frendice Sandre na rođendan,nadam se dobroj zabavi...Izludiratću se,malo nacugat,mislim onak,ne bi ja bila ja da malo ne cugnem...Hi-hi.party
Sutra ujutro idem kod zubara...Ljudi drž te mi fige,nije das ebojim,malo je stvari kojih se ja bojim,al prošli put me doslovno IZMASAKRIRALA zubarica,pa mi sad baš i nije svejedno!!namcor
Sve vas pozdravljam, a ja sad odoh slušat mjuzu..."Kralj izgubljenih stvari" Obožavam tu pjesmu!
Kissssssssssssssssssssssssss!!kiss

- 22:02 - Komentari (11) - Isprintaj - #