be what you really are

utorak, 18.04.2006.

Barca VLADA!!!

Evo,sada je upravo završila utakmica Barcelona:Milan!! Ja sam znala da će Barca pobjedit!! Oni su najbolji,Ronaldihno iekipa! Guily je dao gol!!!!! I to kakav gol!! Fenomenalno....Umjeće kraljeva,a tek kako je to Guily zašio u rašlje!!
A, baš sam se danas prepireala s Brunom oko toga(prije nego smo se posvađali)...
Ja sam mu lijepo rekla da će Barca to dobit,a on obožava Milana i reko je da će oni to dobit!
On trenira nogač u Cibaliji i mislio je da je neki stručnjak, al ja se kužim u nogač fulll! I lijepo sam mu rekla da je Barca kompletnija..A,eto..Ne sluša on mene!!
Kad su zabili gol ja sam se uživila ko da sam ga ja dala..Pa, sam staru probudila,al tako je to!!
Mislim da ću se pomirit s Brunom, sad kad sam malo smirila doživljaje koji su me potresli danas!!
Željkice thanks na komentaru,bar ti znaš kakvi su dečki!! A, mislim ipak smo mi stare druge iz osnovnjačkih dana! Pozzz!mah

- 22:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #