be what you really are

utorak, 18.04.2006.

Jebo te život!!!

Danas je sve bilo dobro dok nije stara došla kući! Onda mi je počela srat kako nisam ništa pospremala po kući(a ja se ubila radeći ko konj!)
Onda mi je stvarno dojadilo i izderala sam se na nju:"Ja sae trudim i radim po kući da ti ne morasš kad dodješ kući a ti meni takoooo! Nikad nisi zadovoljna!! ...I još puno toga!!burninmadNismo pričale po dana i onda smo se ipak predvečer pomirile.
I ja sad sva happy,idem se naći s Brunom, on došao iz Zadra, nismo se vidjeli 2 dana. A, ja prije toga išla s Dacom i frendicom Sandrom do slastičarne na kavu.. I sad on stigo motorom i došo do nas,sjeo za stol i naručio cugu. Ja ga poljubila i zagrlila i nastavila pričat sa ove dvije,a i on je bio uključen u razgovor. Kad seon počeo derat na mene:"Kako si ti to mene dočekala?!! Nismo se vidjeli 2 dana ati me nisi pošteno ni poljubila!!" E, onda meni puko klinac io ja njemu:"Šta očeš, da te tu ižvalim pred cijelim kafićem..?Šta si nabrijan?! burninmadI,ajd, on se meni ispričao i smirili se mi..
Pričali, zezali se svi četvero! I,Daca morala ići kući i pitala mene da ju odbacim Bruninim motorom..Kaže on,nema problema i dami ključ. Ja odem da upalim motor i nešt nisam mogla upalit oidmah,a on gledo s terase i odmah doletio do mene. "Kako to radiš?! Ne znaš upalit?! Pusti da ti ja pokažem!!"headbang
I ja se napizdila okrenila glavu, on upalio motor i ja odvezla Dacu!!
KJad sam se vratila pred slaju rekla sam umu da me odbaci kući isad vciše ne pričam s njim! Zvao me 10 puta,ali neću!!!! Šta on meni ima srat kao ću ja upalit motor kao da ga ja palim 1. put u životu...I kao on će meni reć da ja njegA moram bolje dočekat! Mislim, gluposti su.. al me zivcira sto u zadnje vrijeme glumi da je pokupio svu pamet svijeta!
Valjda ćemo se sutra pomirit.. Mislim,volim ga ihtjela bih mu se javit, al ponos je jači..
Sve ćermo mi to sutra riješit
!!thumbup

- 20:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #