koliko ima sati???




o meni:
ja sam vanja,a prezime nije važno
imam 11 godina



volim:
zivotinje
cokoladu
zezanje
moj mob
obitelj
zabavu
pustolovine
moj blog
bazene
msn
pjesme
sviranje
more
pizzunjami
i neda mi se vise nabrajat



nevolim:
laži
vrijeđanje
školu
nastavnike(neke)

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicpravila ovog bloga.
1.ak vam blog nije dobar nemorate ga ni posjećivat
2.ak mislite da na nekom postu mogu popravit napišite mi to u komovima
3.ako vec dođete ostavite par komentara...
i to bi bilo sve komajte mi jako puuuuuuuuuuno.pozz idi,maji, ani i mariji

Linkichy

mikac in lovecerekcerek
**€nn@**
dark angel
lusy
***anchy***=)
mawe cujice

utorak, 24.06.2008.


Get your own Chat Box! Go Large!



| Klikni budalo (6) | xD | =) |

ponedjeljak, 23.06.2008.

pogledajte samo ovog mačora samo ljenčariyes,da se bar ja mogu po cijele dane samo izležavat,odmarat trčkarat po dvorištu i te takve stvari al ne mogucry

Image and video hosting by TinyPic

nešto o mačku

ime:Cigo
hobi ljenčarenje,grebanje Vanje
omiljena riječ:mijau
ne voli riječ:vau



| Klikni budalo (0) | xD | =) |

idem na more

juuupi!!preksutra idem na more u Pulu.beljsretandeadto je dobra vijest a ona loša vijest je to da više neću pisati ovaj blogcryali kada se vratim onda ću pisati.Image and video hosting by TinyPic

evo i jedne slike od pule kad je spominjem.Tamo će mi biti supp,samo što ću ostati bez bloga.Ali tamo imam more.Dobro pisat ću danas i sutra barem i to.wink


E da zaboravla sam reći da odsad vraćamo sve komentare



| Klikni budalo (7) | xD | =) |

nedjelja, 22.06.2008.

Image and video hosting by TinyPic

ovo je mali zeko prijepar dana smo se Ena i ja igrali s njim i još pet takvih zečića,nemožeš vjerovati koliko to malo stvorenje može pojesti.bilo je zakon taj dan...baš smo se lijepo zabawili...
Ewo još malo slika (swe su slikane taj dan)...


Vanja:
Image and video hosting by TinyPic

Ena prawi most:
Image and video hosting by TinyPic

Opet ja (Vanja):
Image and video hosting by TinyPic Na owoj slici radim stoj al baš se i ne widi...






| Klikni budalo (3) | xD | =) |

subota, 21.06.2008.

Image and video hosting by TinyPic

za mene konji su jedne od najljepših i najintelingentnijih životinja.vrste konja su:
-bjelac
-riđan
-vranac
-šarac
-sivac...



| Klikni budalo (11) | xD | =) |

gotova je škola

juuuupi!!Gotova je škola . Sve što imam na to reći je:

Juuuupi!!

Suuuper!!

i još nešto a to je:


sretan im free!!smijehnisam više školski zarobljenik!



| Klikni budalo (0) | xD | =) |



| Klikni budalo (0) | xD | =) |

nedjelja, 15.06.2008.

komajte!!!


Click here for Myspace Layouts



| Klikni budalo (1) | xD | =) |

subota, 14.06.2008.

o meni

winkja sam Vanja idem u 4c razred.moje prijateljice su:
Monikafino
Lucijasretan
Idawink
Marijaeek
Anarolleyes
Matea i da ne nabrajam još.naj pjevačicepjeva su mi:
Beyonce
Rihanna
Whitney.H
Vanessa Ann Hudgens,o nekima ću možda nešto i napisati.Volim:
pisati
sport
životinje
se igrati
slatkiše(njam)fino



| Klikni budalo (8) | xD | =) |

Ena



Owdje sam ja! u Velikoj!!! mah



| Klikni budalo (0) | xD | =) |

Vanja



finoOvo sam ja u Velikoj.pjeva



| Klikni budalo (2) | xD | =) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.