Boys are whatever...friends are forever...!!

ponedjeljak, 11.06.2007.

a još i naslov...........boring.........

e pa evo ja sam u zadnje cesto na nasem blogu pa nemoj slucajno da mi neko sere da ostavljam svake prijestupne postove......dobro.....samo da vam recem da ovaj post zelim posvetit mom najdrazem prijetelju Vidi s kojim sam se neki dan pomirila al dobro....sve je to ljudski....jel tako......al evo malo slika

Image hosting codes

Image hosting



KAK SLATKOzujonutdead


Images for your blog codes

Images for your blog



I TAKO pozz svima aj bok...najveći pozz vidi..kiss

11.06.2007. u 17:44 • 41 KomentaraPrint#

utorak, 05.06.2007.

EJJJJJJJJJ LJUDOVI.........................

EJ LJUDI pa sta ima????evo ja napokon novi post objavila zato jer ima puno novosti kao npr.kotlarka prohodala sa brrrnadomkiss...COOL.....
miro iz malih kucica kupio motor pa sam stalno dole kako bi dobila đir,ali je reko da ce me u cetvrtak naucit vozit pa cu ja njega vozit a ne on mene.....iako nisam sama s njim nikako sjela nego smo u troje. ja,cice i miro....bas je COOL....neki seru da se on zanima za mene......(da bar,mislim na motor)...vec me rus nazvo sponzorusom jer sam cijelo vrijeme oko mira.....ali boli me k****...dosta za danas....pozz:
MIRUnjami
ČIČInut
KOTLARKIblabla
BRNADImad
EMIno
ALENIlud
JURIsmokin
OSTOJIĆUthumbup
ANI G.wave
MEIcool
PETRI K.smijeh
MARINELIdead
DOKIheadbang
i ostalim budalamabangludzujothumbup
....kiss and pozzkissmah
by:DAČAheadbang

05.06.2007. u 10:15 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ema, Alena, Martina i Darija se sastale i napravile blog... NADAMO SE da ce biti dobar...



Hit Counter
Hit Counter


Malo o nama:
Ime: Ema
Prezime: *********
Volim sve.....a ne volim nista
Volim:
-Naravno muskarce
-Gledat serije i filmove, pogotovo sapunice
-Poci u setnju sa prijateljicama
-Upoznavanja
-Avanture, nove dogadaje
-Narodnjake
-Mokosicu
-Sve super prijatelje
-I jos puno toga
Ne volim:
-Ljude koji osuduju druge, a ne znaju pogledat sebe
-Ljubomorne osobe
-Lazljive osobe
-SKOLU
-Slusati nekoga, kad mi neko nareduje
-I jos puno toga
Prijatelji: Alena, Mirela, Darija, Tone, Samanta, Kotlarka, Marina, Ana L., A.B.V., ..... ..... ..... ... ...... .... ... .
Ljubav: nesretno zaljubljena..

Celebrities Female Images

Celebrities Female Images



MySpace hosted images

MySpace



Gif Ghosts Halloween Images

Gif Ghosts Halloween Images




Evo malo o meni.............
ime:Darija
prezime: a yeeeeeeeeeeees......
razred.:7.b is the best
nevolim:-umisljene ljude,dvolične ili čak trolične, ima i takih,narodnjake.......i takooooo
volim:jednog malog (ali mu je velikithumbup)nut,odbojku,trreniranje,zabavu i take stvari
prijateljice: ima ih, ali najbolje su: ĐUNĐI, MEA, EMA, ALENA, KOTLARKA, ČIČE, KUNIĆKA........:)
prijatelji:ja "nevjerujem" u muško ženska prijateljstva HE-HA,ma ima ih..........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

koji vam je najljepsi muski od sedmasa u sici
mateo ostojic
antonio markanovic
mario sopar
ante barisic
josip garvan
vide raguz
jure grbavac
toni matic-rus
antonio kriste
pero ceovic
niko pijevic
pollcode.com free polls

Take my poll!