RIJEČI PJESAMA!


Tose Proeski
Ostala si uvijek ista


Odavno vec nisam mislio o tebi
medju nama dani i godine stoje
nikada te vise pronasao ne bi
da se jucer nismo vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

Ref.
Ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina zena na putu mom
ostala si uvijek ista

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

Ref. 2x....


Tose Proeski
Pola duse, pola srca


Dobro mi izgledas
i cini se ozdravljas
ma neka ti krene daleko od mene
da ne znas da propadam

Vise me ne trebas
kad prodjes ne pozdravljas
a svemir je bio u oku tvome
to ne dam nikome

Ref. 2x
Na pola duse zivim ja
tu pokidat se nema sta
na pola srca jos sam njen
a napola umirem

Nemas sto vidjeti
produzi, ne zastani
u meni led i mecave viju
i jesen je, kise liju

Ref. 2x

Ref. 2x




Tose Proeski
Nesanica


Na srcu mi lezi jedna stara rana
koja nece iz njedara nigdje
pa se srce pita moje
bez nje zivjeti kako li je, kako li je

Ref.
Idi, idi nesanice da ne vidim tvoje lice
da mi zora bol ne stvara
idi, pusti me da je odsanjam

Na srcu mi lezi jedna stara rana
daj opusti srce je moli
a rekla je da ga dugo nece boljeti
ali boli, ali boli

Idi, idi nesanice da ne vidim tvoje lice
da mi zora bol ne stvara
idi, pusti me da je odsanjam


Toše Proeski
Mjesečina


Pusti noćas loše vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na gužve glasne
i letove što kasne.

Stišaj noćas telefone
nek´ nam samo srca zvone
ugasit´ ćemo svjetla sva
samo mjesec nek´ nam sja.

Nije mjesečina to što sja u noći
to su tvoje oči pune ljubavi.
Nije mjesečina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele, što me zavele.

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i šećer
za moju sreću bit´ će dosta
tvoje usne ovu večer.


Toše Proeski
Ubijaš me usnama


Tvoje ime neću
spomenuti nikad više
a bila si svjetlost,
moja duga poslije kiše.

Sve je bilo bajka
kao dodir tvoga tijela
sada igraš kvarno
to stvarno ne bi smjela.

Kao ti, ni´ko tako jako ne ljubi
priznajem bojim se
opet neću znati
s tobom biti i prestati.

Ubijaš me usnama
znam te ja, za to si rođena
ne znam kako da ti odolim i oprostim
bar da te ne volim.

Uzalud me tražiš
mene više nema za te
dao sam ti sebe
čekao te duge sate.

Boljelo me jako
al´ ti nikad neću reći
to je stara priča
kada dođe netko treći.




  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by Maloljetnica=)

Opis bloga

Sve o predragom Toši Proeskom!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 12.11.2007.

PROSLO JE TAKO PUNO VREMENA!! ALI NE MOŽEMO PREBOLITI!

Evo proslo je vec 3 tjedna od kada je naš dragi Toše nesretno poginuo, a mi ga još ne možemo preboliti ali šta možemo život mora ići dalje iako njega više nema! Ali znam da nas gleda sa neba i čuva nas i nije mu drago što se toliko piše u novinama o njemu! Zato čuvajmo u srcu njegove pjesme i njegov prelijepi osmijeh koji ce nam ostati zauvijek u sjećanju!





Volimo te Toše i sretni smo što si umro u snu i možda nisi ništa osjetio!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.