Nešto o nama

Ime: Josipa
Nadimak: joja
Nick na chatu: crazy_girl_kc
Datum rođenja: 28.01.1991. u 14.23
Mjesto rođenja: Koprivnica
Hobi: tenis, engleski, slušanje mjuze, spavanje, odlazak na kavu s frendicama, i naravno, decki
Slušam: Gunse, Limp Bizkit, Prljavce, HIM, Nirvana...
Naj frendovi: vuppy, mihy, ritka, sabba, jaca, bubi, lea, habek, tomek, jasmin, marko,...uglavnom svi iz razreda
Obitelj: buraz Ivan, mama i tata
Ljubav: trenutno slobodna
Kućni ljubimci: mačke mrvica, marko, micko i mala




Ime: Ivana
Nadimak: vuppy
Nick na chatu: sweety_kc1
Datum rođenja: 19.12.1990. u 07.50
Mjesto rođenja: Zagreb
Hobi: spavanje, slušanje mjuze (obožavam glazbu, totalno me opušta), stefano, i dečki
Slušam: Gunse, Nirvana, Bon Jovi, Prljavci, 4 asa, HIM, i u zadnje vrijeme ljubavne pjesme
Naj frendovi: joja, mihy, ritka, sabba, jaca, lea, bubi, habek, tomek, jasmin, marko,...
Obitelj: buraz Filip, mama i tata
Ljubav: slobodna, ali srcem zauzeta
Kućni ljubimac: jazavčar rocky
Želja: naučiti svirati gitaru




Ime: Mihaela
Nadimak: mihy
Nick na chatu: mihy-girl
Datum rođenja: 19.04.1991. u 15.05
Mjesto rođenja: Križevci
Hobi: slušanje mjuze, dečki , stefano
Slušam: bob marley, ziggy, prljavci, MRZIM NARODNJAKE..
Naj frendovi: vuppy, joja, ritka, svi iz razreda, moja sis' martina i andreja
Obitelj: sestra Tiffany, mama i tata
Ljubav: zauzeta ,ali ne zadugo...
Kućni ljubimac: peso Max

MySpace Layouts






Smile every day

10.03.2006., petak

Pozz ljudi

Evo nas opet... Stari blog nam nekaj šteka pa smo napravile novi. Priključila nam se frendica Mihaela, mihy.
Idemo u prvi razred farmaceutske škole u koprivnici. Najbolje smo frendice i ponašamo se kao sestre pa smo po tome nazvale blog. Ovaj tjedan je škola bila ujutro. Fala bogu petak je... Sutra u grad, stefano i holly. Naravno... Čujemo se kasnije i slike očekujte danas navečer... kiss

naša najdraža životinja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us MySpace Layouts





- 13:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pisat ćemo o svemu i svačemu. O ljubavi, školi, tulumima, izlascima i svemu što se događa u našim mladim životima... Nadamo se da će vam se svidjeti... kiss :o)

Counters
Counters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us mihy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us mihy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us vuppy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us vuppy

Image Hosted by ImageShack.us joja

myspace layout

myspace layout



NAŠE PJESME

VUPPY SONG
mihy, vuppy i joja
odluka je moja
volimo se zezati
i mašnice vezati

dečki su prava stvar
stalno uzrukuju neki kvar
volimo ih gledati
i u redove redati

ne ide nam fizika
i mičemo se od rizika
kemija nam nije bolja strana
više ju voli vrana

kad u grad idemo
sve oko sebe vidimo
konobara volimo
i za poljubac molimo

kao da se znamo oduvijek
skupa ćemo biti zauvijek
totalno smo različite
i mislimo na svoje mamute...


EVO NEŠTO NAŠIH BISERA:

-"ima bebu ko guza" (vuppy)

-"ljudi su dobro ljudni" (vuppy)

-"danas je sunce nekak prigušeno" (joja)

-"ja volim sladoled koji nije ni hladni, a ni topli. dok je onak, mlačni" (joja)

-"daj mi teku" (vuppy)
"nisam znala da danas još netko veli teka... kaj si ti iz antike?" (sabba)

-profesor iz geografije ima majcu s natpisom CURVA SUD
"profesore, kaj vam to piše na majci?" (učenici)
"nije vas briga" (profesor)

-"gurni si mozak u guzicu" (mihy)

-profesor iz geografije šalje dakićku i ribicu u dućan "kupite mi sendvič sa šunkom bez sira s kechapom i majonezom"
a ribica ponavlja "znači, sendvič sa sirom bez šunke"

-"goran me stalno splašiva" (vuppy)

-u subotu NAVEČER u gradu
"joj, kak mi smeta sunce" (mihy)
"pa kak ti može smetati sunce usred bojele noći" (dado)

-"ja sam tako neodoljiva" (mučka)

-"kaj su pilići stoka?!" (profesor iz geografije)

-na satu biologije (profa je dečke pustila na wc i kad su se vratili)
"dečki jeste oprali ruke?" (profa)
"jesmo, naravno" (dečki)
"dajte da pomirišim" (profa)

-"svaki muto nosi žuto" (dado)
"svaki žuto nosi muto" (ivana ph.)

-"ja ne mogu jesti kad sam gladna" (vuppy)

-"zakaj se tak voda cijedi iz vlaka?" (joja)
"uznojio se" (vuppy)

-"za koga kažemo pridjev handsome?" (profa iz engleskog)
"za mene" (tomek)

-"muče me promjene vremena" (bubi)
"kaj imaš 65 godina?!" (profesor iz geografije)

-sat geografije, cure odlaze po kartu. prvi put donesu kartu europe, umjesto svijeta. dugo ih nema...
"kaj budu sad donesle kartu izraela?" (profesor)

-"se tableta pije na usta ili...?" (joja)
umjesto "se tableta treba cmukati il se popije?"

-"ovaj mi ima glas sličan john bon joviu" (joja)

-"vidiš kak je lepa ćupa"-umjesto kuća (joja)

-"zračni promet je najbrži i najsigurniji" (profesor iz geografije)
"a kaj ako se sudarimo s oblakom?" (vuppy)

-"juha je pijačojeda" (vuppy)

-"pa pijača ne mora biti nekaj kaj piješ" (vuppy)

-"svi dečki su dobili 5" (tomek)
"ja sam dobila 4" (pigica)
"pa ti nisi dečko" (tomek)
"kak znaš?" (geršić)
"pa ima vaginu..." (tomek)

-"kak me ugao boli"-umjesto gležanj (joja)

-noc je..."di si idemo sesti? ajmo tam na sunce di nema komaraca" (vuppy)

- posle pljuska "gle, zacas se bu i rasunčalo"-umjesto razvedrilo (mirna)

-"kak ova ženska ima visoke noge" -umjesto dugacke (joja)

-"ja sam Pero Hrabrić" -umjesto Hrabri Pero (joja)

-dosel je bil neki tip i sve je decke pozival van, a na to ce vuppy:"idu na kastriranje" (vuppy)

-"kaj je slovenija manja od hrvatske?" (joja)

-zovu iz autoskole mog braza i pitaju za polaganje B kategorije...
"pa kaj te pitaju da polazes za motor ak vec mores za auto" (joja)



Vesna Pisarović - Ja čekam noć

Nije mi jutro prijatelj najdraži
Kad svi se bude
Mene san potraži
Nije mi jutro najdraže vrijeme
Noć mi je draža jer uspomene
Dolaze kad je tama pred nama

Ja čekam noć
Kad spava grad
U tvoje snove uđem tad
I hodam na prstima
Da ne bi te probudila
Ja čekam noć
Kad krijesnice
Osvijetle stazu do tebe
I imam samo riječi dvje
Koje ti kažu
Vrati se

Sunce bi htjelo
U moje odaje
Mjesec se ne da
Njemu se ostaje
A ne zna sunce da nije jedno
Ima još jedno
Jednako vrijedno
Koje sad spava
Mene ne čuje

Ja čekam noć
Kad spava grad
U tvoje snove uđem tad
I hodam na prstima
Da ne bi te probudila
Ja čekam noć
Kad krijesnice
Osvijetle stazu do tebe
I imam samo riječi dvje
Koje ti kažu
Vrati se

Nirvana - Come As You Are

Come
as you are
as you were
as I want you to be
as a friend
as a friend
as an old enemy
take your time
hurry up
the choice is your
don't be late
take a rest
as a friend
as an old memoria
memoria
memoria
memoria

come
dowsed in mud
soaked in bleach
as I want you to be
as a trend
as a friend
as an old memoria
memoria
memoria
memoria

and I swear
that I don't have a gun
no I don't have a gun
no I don't have a gun
memoria
memoria
memoria {don't have a gun}

and I swear
that I don't have a gun
no I don't have a gun
no I don't have a gun
no I don't have a gun
memoria
memoria

Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies

[Chorus:]
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through

[Chorus]

Discover l.i.m.p. say it [x4]
No one knows what its like
To be mistreated, to be defeated
Behind blue eyes
No one knows how to say
That they're sorry and don't worry
I'm not telling lies

[Chorus]

No one knows what its like
To be the bad man, to be the sad man
Behind blue eyes.

Guns' n' roses - November Rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Enrique Iglesias - Hero

(Whispered) Let me be your hero

Would you dance if I asked you to dance?
Would you run and never look back
Would you cry if you saw me crying
Would you save my soul tonight?

Would you tremble if I touched your lips?
Would you laugh oh please tell me these
Now would you die for the one you love?
Hold me in your arms tonight?

(Chorus)
I can be you hero baby
I can kiss away the pain
I will stand by you forever
You can take my breath away

Would you swear that you'll always be mine?
Would you lie would you run away
Am I in to deep?
Have I lost my mind?
I don't care you're here tonight

Chorus

I just want to hold you (2x)
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
Well I don't care you're here tonight

Chorus (2x)

You can take my breath my breath away
I can be your hero

Ashlee Simpson - Boyfriend

Ha, Ha, Ha,
Ha, Ha, Ha,

Whatcha been doin'? Whatcha been doin?
Whoa, Whoa,
Haven't seen you 'round,

How you been feelin'? How you been feelin'?
Whoa, whoa,
Don't you bring me down,

[Album version:] All that shit about me,
[Radio version:] All that stuff about me,
Being with him,
Can't believe,
All the lies that you told,
Just to ease your own soul,
But I'm bigger than that,
No, you don't have my back,
No, No, HA

[Chorus]

Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's goin' on,
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,

Well I'm sorry,
That he called me,
And that I answered the telephone,
Don't be worried,
I'm not with him,
And when I go out tonight,
I'm going home alone,
Just got back from my tour,
I'm a mess girl for sure,
All I want is some fun,
Guess that I'd better run,
Hollywood sucks you in,
But it won't spit me out,
Whoa Whoa, HA

[Chorus]

Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's going on?
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you look at your own life,
Instead of looking into mine,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you're leaving me alone,
Don't you got somewhere to go?
I didn't steal your boyfriend,

Whoa, whoa, whoa ha
Whoa, whoa, whoa ha

Please stop telling all your friends,
I'm getting sick of them,
Always staring at me like I took him from ya'

[Chorus]

Hey, how long till the music drowns you out?
Don't put words up in my mouth,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you face what's going on?
Cause you really got it wrong,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you look at your own life,
Instead of looking into mine,
I didn't steal your boyfriend,
Hey, how long till you're leaving me alone,
Don't you got somewhere to go?
I didn't steal your boyfriend,

Whoa, whoa, whoa, ha,
Whoa, I didn't steal your boyfriend,
Whoa, whoa, whoa, ha,
Whoa, I didn't steal your boyfriend

Pussycat Dolls - Beep

(feat. Will.I.Am)

Ha, ha-ha, ha-ha
Ha, ha-ha, ha
Ha-ha, ha-ha, ha-ha
Ha, ha-ha, ha

[Will.I.Am]
It's funny how a man only thinks about the...
You got a real big heart, but I'm looking your...
You got real big brains, but I'm looking at your...
Girl, there ain't no pain in me looking at your...

[PCD]
I don't give a...
Keep looking at my...
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my...
I'm a do my thing while you're playing with your...
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

Every boy's the same
Since I been in the seventh grade
They been trying to get with me
Trying to (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)
They always got a plan
Be my one and only man
Want to hold me with their hands
Want to (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)
I keep turning them down
But, they always come around
Asking me to go around
That's not the way it's going down

'Cause they only want
Only want my ha, ha-ha
Ha, ha-ha
Only want what they want
But, na, ah-ah
Na, ah-ah

[Will.I.Am]
It's funny how a man only thinks about the...
You got a real big heart, but I'm looking your...
You got real big brains, but I'm looking at your...
Girl, there ain't no pain in me looking at your...

[PCD]
I don't give a...
Keep looking at my...
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my...
I'm a do my thing while you're playing with your...
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

Do you know that no
Don't mean yes, it means no
So just hold up, wait a minute
Let me put my two cents in it
One, just be patient
Don't be rushing
Like you're anxious
And two, your just too agressive
trying to get your (Ahh)

Do you know that I know?
And I don't want to go there

Only want
Only want my ha, ha-ha
Ha, ha-ha
Only want what they want
But, na, ah-ah
Na, ah-ah

[Will.I.Am]
It's funny how a man only thinks about the...
You got a real big heart, but I'm looking your...
You got real big brains, but I'm looking at your...
Girl, there ain't no pain in me looking at your...

[PCD]
I don't give a...
Keep looking at my...
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my...
I'm a do my thing while you're playing with your...
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

[Will.I.Am]
Boomp-boomp, Omp-omp
Boomp, boomp-boomp
Boomp-boomp, Omp-omp
Boomp, boomp-boomp
[Repeated]

[PCD]
Ooh, you've got it bad I can tell
You want it bad, but oh well
Dude, what you got for me
Is something I
Something I don't need
Oh!

[Will.I.Am]
It's funny how a man only thinks about the...
You got a real big heart, but I'm looking your...
You got real big brains, but I'm looking at your...
Girl, there ain't no pain in me looking at your...

[PCD]
I don't give a...
Keep looking at my...
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my...
I'm a do my thing while you're playing with your...
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

[Will.I.Am]
It's funny how a man only thinks about the...
You got a real big heart, but I'm looking your...
You got real big brains, but I'm looking at your...
Girl, there ain't no pain in me looking at your...

[PCD]
I don't give a...
Keep looking at my...
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my...
I'm a do my thing while you're playing with your...
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha