studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Opch3nitO O mOm zhiwotu i stwarima kOj3 vOlim/n3 wOlim
O Osj3chajima najwish3 sa punO 3mO slikica










Slik3


°ja°


























LINKOVI!!!one nonrmal girl

one nonrmal girl named anja

emo ivana

ana`s broken dreams

problematichna

nedjelja, 23.11.2008.

napokon novi post...

opet jedan dugi post... nisam već dugo pisala... svašta se dogodilo u ova dva tjedna... ne sjećam se kad sam zadnji put pisala... neam volje... u školi: katastrofa.. 1 iz fiz i 2 iz kem...
Tomi je dva tjedna bio u bj-u... dopisivali smo se stvarno puno... u ovaj petak sam pod informatikom etikom i hrvatskim plakala... i shvatila sam da ga volim... nisam ga uponala još... on sad živi u zg-u... starci su mu rastavljeni... bili smo zajedno.... i nikad se nismo našli... on mene zna a ja njega ne... najbolji mi je prijatelj... ne da mi se pisat nešto lijepo i da to sve bude kao neka priča.. ugl. moja kuma i najfrendica s kojom sam se danas skoro ubila je isto njegova najfrendica.. rekla mi je da je on čudan otkad je emo i govori sve nešt lijepo o meni.. i on je plakao kad smo se ono bili dopisivali.. ljubav moja.. bas ga volim... ne znam na koji način i zašto... jednostavno neki čudan osjećaj... idući vikend dolazi i moramo se vidjet... moa emo luw... e da.. zas sam se isla ubit... jer je jedini razlog mog života on i želja za tim da vidim što ću postić u svom životu.. možda jednom bolje pojasnim zas smo se isle ubit... ne da mi se sad...
woljam vas

- 22:06 - Komentiraj (38) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.