!!!Ne ObJašNJaVaJ bUdAli NiŠtA jEr ŽiVoT jE pReKrAtAk!!!

petak, 12.01.2007.

Post iz dosade..valjda...

pa..samo da vam se javim...nije mi dosadno ali eto..morala sam izmisliti neki jedan naslov.Inače ljudi..kak ste? headbangVeć je petak..i još ovaj vikend i natrag u školu..grrrr!!!!mad Tako mi se neda..sad mi je baš super...a ponedjeljak opet ispočetka...opet moram gledat sve likove i nastavnike...srećom pa su neki ljudi oko mene koji mi čine sve to podnošljivije....Kaj da vam još pišem..ne znam...eeeee..vidite imam/mo...novi dizajn..malo sam se zagrijala za tree hill pa sam naručila ovaj dizajn..jelda da je dobar???!!!!thumbup
i tak ljudi...nadam se da uživate još u ovim zadnjim danima slobode....ja pokušavam..srećom pa mi moja majka ne visi za vratom da učim....hehehe....imam sreće....ajd uživajte..ljubim vas...ostavite puuuunooo komentara....PoZzzZzZ! _bENa_



...malo poznatih i zgodnih faca...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
..to je to...mah

- 12:21 - Komentari (133) - Isprintaj - #