prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Beljazgije, moja "malenkost", masine svjetski vazne problematike, malo ivane, trupceva ljepota, zaljubljeni roko, zeljo the osvajac, hotko koji ne pije, josipa nasa kraljica, capa nasa ljepotica, vili the power, pametni cigy, mali michael schumaher, lijepi tomica, zanki iz ludnice, boki koji me cupa za usi, vrba legenda, peris the smart, petrlinceko u formi, nasa zgodna juzba, valentina-neshvatljiva pojava, brajac-pretty boy, benko-avioncek nas

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 16.12.2006.

Evo i mene... =)

Eto, ipak i ja pišem na ovom blogu. Oni koji me znaju s mog bloga, znaju da moji postovi suck, al kaj bi vam ja.

Vidim da su se u prošlim postovima svi raspisali o glazbi... I o izlascima. E, onda ću i ja. Za početak, ja slušam slijedeće:
HIM-razlikuje se od ostalih žanrova metala koje slušam, al on će mi uvijek bit u srcu.
Amorphis
Black Label Society
Cradle Of Filth
Crowbar
Death
Dimmu Borgir
Dream Theater
Hammerfall
Kiss
Lamb Of God
Megadeth
My Dying Bride
Pantera
Paradise Lost
Slayer
Vader

Poslušam tu i tamo Nirvanu, Apocalypticu, Gunse, Scorpions, i tak to.

Naravno, mrzim cajke/narodnjake/sve to tome slično (Ne slušaj narodnjake, umri prirodnom smrću). I techno. Nije da ga mrzim, al ga ne volim.
Kao što je Maverick već rekao, ljudi from razred slušaju različitu glazbu. I to mi ne smeta sve dok na odmoru ne počnu forsirat. =/

Kaj se tiče izlazaka, volim Ziher. Zapravo, ne volim. Obožavam ga. =) Istina malo je premal, pa kad se nasade ljudi koji tamo ne pripadaju (šminkeri i ona dječica koja nose Iron Maiden majice, a znaju jednu do dvije pjesme), onda mi normalni (čitaj: Rosemary, Ivana i ja) nemamo mjesta. I onda moramo radit đir (=D) po gradu. Al onda negdje oko 11, kad ona dječica odu doma pit kakao i spavat, e onda je dernek (=DD).
Joj, kaže meni jedna ženska: ja slušam cajke, al volim poslušat i metal. Tak da idem i u Ziher. A meni ono, veliki upitnik na faci. Mislim si, nemoj da te vidim u Ziheru, letit ćeš natrag u Ella bar gdje ti je mjesto. Eto, takvi ljudi meni zauzmu mjesto, pa moram sjedit za šankom. Ono, nije baš neki prizor vidjet neku sitnu (al dinamitnu =D) curu kak s pivom u ruci sjedi za šankom... Hm, da...


Kaj još volim... Volim gimnastiku, naj sport na cijelom svijetu koju treniram cijelu vječnost.
...i tak...

Ma, polako se gubim, više ne znam kaj pričam.

Još malo i gotovo polugodište... A onda ću bit vani po cijele dane (ak mi ne bude zima). =D


Ma bolje da sad završim ovaj post, ljudi će pročitat ove moje gluposti, pa neće htjet dolazit na blog. =D

...life sucks... (neću forsirat sa HIM-om, znate nastavak ove rečenice)

...živio metal...

...stay dead...

...bla...

«I am the nightmare waking you up
From the dream of a dream of love...»

anchie

...i jedna slikica...
(*nadam se da su mi people from razred true friends... he, he...*)
Image Hosted by ImageShack.us




| Komentari (4) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.