prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Beljazgije, moja "malenkost", masine svjetski vazne problematike, malo ivane, trupceva ljepota, zaljubljeni roko, zeljo the osvajac, hotko koji ne pije, josipa nasa kraljica, capa nasa ljepotica, vili the power, pametni cigy, mali michael schumaher, lijepi tomica, zanki iz ludnice, boki koji me cupa za usi, vrba legenda, peris the smart, petrlinceko u formi, nasa zgodna juzba, valentina-neshvatljiva pojava, brajac-pretty boy, benko-avioncek nas

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 11.12.2006.

Pokusaj nemoguceg broj 1

Prije kojih 20 minuta puknulo me da idem obnovitit razredni blog,probali smo mi vec i prije ali to je neslavno zavrsilo,pa najprije da predstavim ljude,22 pojedinca,legende,neki malo cudni,puno zgodnih deckica i par zgodnih curica ali smao par da se ne bi umislile,i probati ih sve staviti na isto mjesto,to vam je jedna fian mjesavina,svadamo se cesto ali volim ih sve osim jedne curice koaj ne voli mene pa onda ni ja nju,jer dobri su to ljudovi 3 godine sam s njima i postali su mi prijatelji.....

Pa evo neka igre zapocnu,onoga dana kada vrba napise recenicu dvije nema sretnijeg od mene a napisati ce makar mu ja morao usi iscupati.....



| Komentari (0) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.