Eo nekih gluposti / slika / gluposti / slika / gluposti / (pretjero sam)

Eo prvo mal moih slika.
-------------------------------------------
°Ja flagiram na stupu kod Sv.Ane°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°Wallflip koi je mal prerano slikan xd.. a nea veze doar je°
/



°Eo ovaj je bolji°
/



°Bekflip°
/



°I eo ga jean sexy macan xd°
/


-------------------------------------------

°°SAD JE DOS°

-------------------------------------------
Fotošop transformi koje sam napravio proteklih par mjeseci

°Lara- moja supr sestricna. izglea ko žena. fora°

/


/


°Nikki - volim ju jebat u zdrav mozak, dobie zivcani slom kad me vidi...a polako se navikava...xd°
/


/



°rHea - malo ju poznajem pa neam sta rec o njoj al bice xd°
/


/



°seka JenNy - T-N Nnnn =) zna ona na sta mislim heh ma super jee ( definitivno moj najbolji rad )°
/


/


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KOMENTARI<"

Dizajn by: TRIKER

MSN: phillip_os@live.com

Zovem se Phillip Zoghby, imam 15 godina. Iz Osijeka sam iz centra, bavim se freerunom i trickingom, hakiranjem i kompovima.
Volim treninge freeruna i trickinga, drustvo ,šale i drugacije gluposti.Treniram jos malo godinu dana. Pomalo sam pesimistican, blog radim
iz zabave i demonstracije da vidite kako to sve ide i tako. 1. sam d razred Prirodoslovne matematicke gimnazije u Osijeku. Prolazim s 5 itd.


-----------------
LINKOVI
-----------------
U linkovima ce biti svi koji mi ostave komentar.
-----------------
KOVA
xxxNikolinaxxx
l0w0rkA
moCa
<-Luđakinja->
gadura
°°Ja....plaavaaa...°°
♥MaLLa gLuPaChA DiZajn♥

ponedjeljak, 22.09.2008.



| ♥Napiši komentar♥ (0) | |