30.01.2007. / utorak

I´m back

hello people...wat´s up?!
pa kako ste mi vi!!!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!!!!!!
ja san predobro...deadnutludludthumbupthumbup
kako van je i linjavica rekla...bila san jeno "malo" zauzeta....hehehehe...nutnutcerekcerek
ča da van još povin....u vezi san već jeno 2. mj. s jenin minjin...moren van reći da san prezadovoljna..."mali" je prepravi...bolji nego kruh...cerekcerekludludnutnutnaughtynaughty
hehehehehehe...kako bi on reka: "...nanke da si me po noći z lanpadinon pošla iskat me nebiš bila našla..." (ISTINA)...ali dobro dosta o njemu...onda dalje..u školi vajk jena te ista štorija...gre jušto da gre..thumbupbangblabla...onda doma...izgleda da mi starce pere kriza srednjih godina,neman pojma ča njin je trupilo u glavu počeli su kupovati neke gluposti za doma...npr. novu makinu za sude,dva kauča ona kuta,tv plazmu...ma neman pojma skroz su partili...ludludludludnutnutnutnut...i tako!!!!!!!
Ja da ne zabin,pomalo san počela pijančiti i kuriti...i svaku subotu san vani...eeeeeeeeee...partypartypartysmokinsmokinsmokinludlud
Samo štupidece...ae ljudi vas pozdravljan aš mi se neda više pisati....

ppppppppppppppooooooooooooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzz..................
wavewavewavemahmahmahthumbupthumbupthumbupdeaddeaddeadkisskisskiss

I DA NE ZABIN JEDAN VELIKI POOOOOOOOOOOOZZZZZZZZZ BEBACHIMA....
kisskisskissmahmah

Pozdrav od minje...pusaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

- 12:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.