nemoralna horizontala

30.05.2007., srijeda

'pošten, bez ambicija'

možel gore?


29.05.2007., utorak

who am I...?

guglo kaže da san svašta.

novinar.
broker.
violinist.
kikbokser.
pokojnik.
član školskog odbora.
domaćica.
majka.
student.
i svašta nešto.

najčešće i ponajviše san...novinar.

a sve to nisan.
jer ne znan šta san.

24.05.2007., četvrtak

i bi džoni. i ostali pirati tamo neki...

elem, i bi džoni.
170 minuta. aj, malo više. za one koji su ostali iščitat cilu odjavnu špicu. pa pogledali trijes sekundi 'dese godin posli'...
gusarska bajka. bajka ponavljam. uz nemošimuteć reference na grčane i kojekakove mitove, leđende i sve to. uvik neko ide po nekog u had. i slično. i vazda im triba lađar...a ka lađar zabušava, e unda brajko moj neima henkipenki svakijeh dese godin. i namisto rogov dobiješ pipke. al, u osnovi, sve to isto. e.
i stoga ne razumin one koji tule daj priča pretanka i scenarij ukurcu. šta oš o bajke, molinte?
ol o gusarskog filma? ka da je erol flin svojedobno odo s mačem u jednoj, a sofoklon u drugoj ruci?
aajte...
vizualno llipo. i vrtlog po čijem rubu plešu biser i olandez...i put na kraj svita i svod nebeski...i peblstouns aka rakovi...i leteće iverje u mašala sloumošnu ka zli engleski bisnismen aka kapetan aka zli englez u svakom slučaju silazi o kormila i tako nečinjenjem da značajan obol potonuću britanskog batlšipa (ol koji već jest jerbo se u brodove ne razumin ni najmanje...al je ima tri reda topova) koji se naša u sendviču međ biserom i olandezom. pa su ovi našli malo target praktisingovat. a on se jadan naša u čudu. bukvalno. jerbo je to samo posa. dobar posa.
ka štoj sklapanje braka tijekom bitke. osobito ka mladoženja netom nakon izricanja 'da' premine nesretnim slučajem - ofkors - ka ga dejvi džouns malo poškaklja oštricom u predjelu srca...pa to bude tužno. jerbo se tek vinčali.
al, za tri sata mozga na pašu: dobar. jerbo za film koji traje tri ure...ni u jednom trenu mi ne pade na um izać van. čak ni kad je ponestalo kokica.

22.05.2007., utorak

'ma nema šanse...nema tih para...'

evo nas opet...
svakih...ma, ne znam ni ja više...ide ona: ma nije to za tebe...možeš ti bolje... (dalje znamo...svi to čuli barem jedared...)

'večeras je meč svih mečeva...'

brinu se. znam.
i...godi znati da imaš nekoga tko se brine.
al sveudilj jednako perverzno pizdim poradi komentara im.
danas je na dnevni red doša...posla.
našla ja tako posa koji mi se učinija zgodnim...iz kategorije deadendjob. plaća teški minimalac. al neima veze. nekako mi se oće taj posa. jerbo je nezahtjevan do bola. mentalno. jedan od onijeh di moš pičit svoj soundtrack u mislim do mile volje dok se eventualno tamo neka usta otvaraju kraj tebe...
javila se. i primilo me. eto.

dopizdilo mi bit pod stresom. ka se sjetim da san znala cilu noć provest radeć prid računalom...a unda ujutro na posa...pa opet navečer dokasno...mah. para je bila mašala dobra...al organizam naprosto više nije moga...pa su počele glavobolje...a unda je postalo i zabavnije...došlo se dotle da je skoro bilo ol posa ol ja. izabrala ja.
lipo se rekuperala...i namislila sa jope malo ić radit nešta...jerbo me već zabrinuto gledalo i pitalo se šta ja mislim s mladim mi životom.

i sa ka se više ne triba pitat što mislin radit sa sobom...e, sa jope ne valja. jerbo nije oti posa za me. jerbo san ja veeej pametna i sposobna da bi radila nešta takovo...(dalje znamo...svi to čuli barem jedared...) došlo je dotle da je rad platit mi samo da ne radim. ne taj posa barem. to govori samo za seb.
ergo...tis pametna i sposobna...al nemoj molinte radit ono što oš...daj da ti mi izaberemo ća ćeš radit. jerbo si ti ipak pametna i sposobna. a sva ta siiiilna pamet i sposobnost bi propale da radiš taki neperspektivan posa ka štaj taj koji si našla. aj molinte nemoj taj posa...jerbo nije u tvom interesu.
vidin ja da nije u mom interesu radit ono što mi paše. i da je u mom interesu jope uć u magični ciklus di lipo radim što mi se i neće al su svi zadovoljni jer to lipo izgleda u ceveu i na tržištu rada...a ka jope sagorim...o tom...potom.

'barem te nitko neće mučit sa francuskom dramom...'

uostalom...misliš li ti ikad završit fakultet?



16.05.2007., srijeda

džonizbek




di se u lipoj našoj mej tventifift ipak čita ka 23. svibanj. eto.

15.05.2007., utorak

neima ga. naslova.

cuclam čokoladu i glođem one cijele lješnjake dok pomalo piljim u teve...šteta što nijesu bademi. al takove više ne proizvode. šta im bi? šteta.
nego...ko krašu radi one nesretne reklame jadna mu...? e. o designu (jelte) ambalaže bolje da...šutim. prosto mi ža solidnog proizvoda...al jope...valja i ta čeljad koja je sve to tako lijepo na opće zgražanje osmislila nečim nejač hranit.
pa da djeca (ne samo afrička i to) ne ostanu gladna...e.

Sljedeći mjesec >>