< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Mi smo...

...cure iz zadnje dvije klupe...
...ima nas 8:
Božena, Andrea, Ivona, Matea
Marija, Maja, Tea, Eva

...osim što smo 2zadnjeklupe, još smo i
VH !! hehe
naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto, to smo mi u, onak, hm.... 2. razredu, točnije na početku 2. razreda!! OMG vrijeme leti.... eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika iz kopačkog rita, jedna od vrlo rijetkih na kojoj smo sve 8 zajedno, bez da i jedna nedostaje sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Luda" slika, 2. raz, kad smo radili Miša-pozu... s prstom... ugl.-. vidi se na slici xD dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kraj 1. polugodišta 3. razreda.... ok, fali duda... ali maja inzistira...

smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i posljednja s maskenbala... tj. prije njega.

Linkovi i ostalo...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

PaVanut
Dud@lud
Mayawave
Josipa i Anazujo

by: gadura






utorak, 17.04.2007.

opet ista priča

e da. opet ista sranja, ista priča, ista stvar: TKO će napisati novi post?? Hmm... da vidim... nitko nema inspiracije, zaboravili smo pod inf, pa ću ja. iaako nemam baš ni o čemu pisati. let's give it a shot---

Gdje da krenem? Ajd od sebe! (hehe naughty) idem u Zadar na neki seminar iz dsd-a!! Jea!!
Idem s 3 matematičara! A jaaaadna ja!! (ma zezam se, dobri su oni!)
_krećemo u sub ujutro i vračamo se u utorak...
_28. čuki mi slavi roćkaš!!
_pon i uto (1.maj!!) ne idemo u školu, neg na Sopot (trebali bi bar)
moram ček aut my planner (list papira koji stoji na stolu!=) ali mislim da do
_2.5. Kopački rit nema ništa. i poslije u Osijek na 'šetanje' i 'žderačinu'
_1?.5. idemo u Zagreb (e da, ide i moja najdraaaža profa! headbangmadburninmadpuknucublabla ) u onaj muzej
_1.6. idemo s dsd-om u Salzburg!! Jeeee...
onak, izbukirana sam ko neki model! kuš ono twenty-twenty-twenty four hours to go
i wanna be sedated...

I tak... danas pisala 3. put thumbup kemiju (kao i još 10 njih, iako nas je trebalo pisati 13) i nadam se da ću dobiti 2. Kao invalid.

Eto, sad sam već gotova, ja sam se probudila u pola 8 i išla u MUP da dam pravit putovnicu, koja će, btw, bit gotova za 2-3 tjedna, pa me onda tek možete voditi na Hawaii, Milan, i sl.

A dotad sam ovdje. U ovom gradu. I pišem ovakve besmislene postove.
A dotad: Laku noć.
Gotta go!! I'm outta here!!

Vaša (jedina, naravno!)
Grofica PaVa



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.