Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO:

LUDI KIKKEC (Melo)- naš super frend iz razreda koji zna nasmijat ljude i kad baš i nisu raspoloženi za smijeh!

DODO- također naša frendica s kojom treniramo rukomet. super curka koja je uvijek spremna pomoći i blog joj je totalno MRAK!

PEPI I GORCY -ovo je blog koji gorcy ima sa svojom sestrom!


AJDE AKO STE HRABRI!!!
Dont Click Here






MILE KITIĆ - ŠAMPANJACheadbang

Jedna do druge,tu ste vas dve
jedna za mene,druga za sve
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.

Udara u glavu ko ŠAMPANJAC
njeno, malo,glato,crno koleno
pusti srećo,samo sam muškarac
vuće me prokleto.

Jedna do druge tu ste vas dve.
Obe u oči gledate me,
a ja znojim se,sebe bojim se.

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me,pitaš šta mi je.

REF.2x

...friends 4ever...

nedjelja, 28.05.2006.

Slike

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts


Zlatno pravilo! cerek


- 18:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 27.05.2006.

ljetni štih

Evo nas opet! (hip-hip-hura!!!) Bliži nam se ljeto pa vam budemo malo napisale kako čemo ga mi provesti.Stavit čemo vam i neke slikice i tako da malo oživimo blog. Ako još neznate ima nekih novosti vezane za blogove a to je da se napravili 5 novih dizajna bloga. Možete ih pogledat znate i sami gdje smijeh (kod uređivanja bloga u dizajnu) . Evo a sad čemo vam ispričat (napisat) kako čemo provesti ljeto. Ovako pošto smo mi 7 razred idemo na maturalac (party smokin thumbup)!!!!! Yuhu jedva čekamo! Nadamo se da čemo se provesti odlično i da nebude dosadno.Žao nam je što neče iči neki iz razreda ali kaj moremo sad. Eto mi ovog ljeta idemo na maturalac u Nečujam to je mjesto na Šolti. Stavit čemo vam slike da vidite kao izgleda. Inače bit čem,o u svojim apartmanima (što naravno nismo zaslužili ali sami si plačamo pa.... mislim tko bi nam drugi platil (?)). U jednom apartmanu nas može biti 3 ali mi čemo našu 4 frendicu već negdje nagurat! Na maturalac idemo u 6 mjesecu (začas). Ma sigurne smo da če nam biti ludo s ovim našim frendicama i frendovima kome bi bilo dosadno. Nadam se da neče nastavnici poludjeti od naših stvaranja problema ali sami su si krivi zakaj nas vode! Uglavnom to če biti naše zajedničko ljetovanje. A Tajčy bude ako Bog da išla još na more u Poreč, a ja idem u Zaton to je kraj Zadra. Za to vrijeme vam nečemo pisat postove jer tamo nema kompjutera tak da ovom blogu bude došla malo duža pauza. A kad se vratimo s mora onda čemo vam imat o čemu pisat! Itekako! Eto to bi bilo to od nas. Ki$$$$$ svima evo vam slike:

Nečujam

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo nije Nečujam ali je super:

Image Hosted by ImageShack.us
Kaj nije prekrasna ova slika?


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sorryte kaj smo vas tako zatrpale sa slikama ali priznajte da su super.

- 13:31 - Komentari (19) - Isprintaj - #

srijeda, 17.05.2006.

B:I:T:C:H:



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


- 18:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #

ovo je radi probe

MySpace Layouts


Evo samo isprobavamo neke stvari da vidimo jel rade na ovom blogu pa da vam onda malko pišemo gluposti.Evo da vas upoznamo sa našom najgorom "prijateljicom" Sandrom!¨Ona vam otprilike izgleda ovako

MySpace Layouts

pa je zato i dobila nadimak ŽABA! (Fakat su slične,ne?) A sad jedno kratko pojašnjenje mislim da će vam biti jasno ako samo ovo napišemo. Ovako mi izgledamo (Tajčy & Gorčy) kad vidimo nju na hodniku

MySpace Layouts

eto točno tako!!! Mislim da sad znate zašto nam se nejde u školu. I eto to vam je opis naše "predrage prijateljice" utvrdimo gradivo->

MySpace Layouts

->

MySpace Layouts

= Što znači sljedeče: kad je žaba na vidiku... jednostavno se nemožeš suzdržat... i ... moraš .... povračat....

layout for myspace

!!!! Život je grozan! UMRIMO!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.05.2006.

RETTE MICH-TOKIO HOTEL

Evo ovo je video sa Bravo Supershow-a.Bill sa novom zurkom (frizurom) tj. stavio je pramenove. I nije tako loša nova frizura.Na ovom videu imam filing kao da se plače dok pjeva. (???) ali super je, onako je malo mirnija pjesma i sporija baš je ZAKON! e TAJČY nadam se da se ne ljutiš kad sam stavila ovaj spot???? Ako da..... onda.... kaj bi ti ja! ZAUVIJEK! cerek kiss! E ajde priznaj da je supač song!? HA! See ya i kad budeš ti nešt napisala!? E ako ovaj vido smije ostat tu na blogu onda ...... več budeš ti izmislila uslugu...!AJD KISS !E pjesma mi je tak legenda!!!!!


- 15:38 - Komentari (29) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.

POST POD ŠK. SATOM

Mi sad kao imamo sat, ali moramo pisat nešt za hrvatski pa smo na informatici i tu si puštamo muziku i po internetu prčkamo nešt, samo ne radimo šta treba! smijeh Stavit čemo par slika od TOKIO HOTEL-a!!!! Tu smo Tajčy, Lonka i ja. E Lonka je naša super frendica koja je to trebala s menom ići pisat, ali smo mi zmuljale učitelju nešt samo da Tajčy ne mora biti na satu! Danas smo dobili ispite iz matematike i Tajčy je dobila 4 (mad+ mad = burninmad !!!!!) Uf! A ja dobila 1! Imala sam čak 3 boda! yea! I sad smo dobili ispite iz hrvatskog. Tajčy je dobila 4, a ja 3! Ajde nema veze, to joj opraštam! Danas isto imamo trening i trener je fakat lud (zbog nas). A ništa on nas više neče trenirat iako je baš super on- kad ništa ne radimo na treningu samo brbljamo. Neznam više nemam ideje šta da vam napišem samo da vas obavjestimo pobjedile smo tu utakmicu. thumbup yeeeeeaa!!!!!!!!!!!!

SLIKE:

Image Hosted by ImageShack.us
Netko ima puno posla!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Bill nekad...



- 10:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 05.05.2006.

...slike...

Image Hosted by ImageShack.us

...SAMO DINAMO...



Image Hosted by ImageShack.us

...MELO OVO JE SAMO ZA TEBE...


Image Hosted by ImageShack.us

...NEMAM KOMENTARA...


Image Hosted by ImageShack.us

...POPUŠI MI ....



- 21:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Malo života u ovom gradu! DA ili NE???

burninmadEvo sad smo došle s treninga i naravno opet ja moram uređivat blog kad se Tajčy neda. Na treningu je bilo OK, zezale smo se i radile gluposti i pošto je danas petak Tajčy i ja smo dobile ideju da bi mogle nekad otići van. Sutra igramo utakmicu protiv PODRAVKE iz Koprivnice pa vjerojatno poslije dok se vratimo nebudemo imale snage nekam ići. E ljudi upravo je došla Tajčy k meni pa sad skupa pišemo.ej znate kaj mi se sad dogodilo......(tajčy) .....išla sam doma iiii.......nisu mi ostavili ključa koma........headbang.....tj. ostavili su ali krivoga.....da poludiš...i pitam se kam bi ja ak ne bi svojoj Gorčy!!!!i evo me....i sad jedemo....mljac...njamiDOBAR TEK Gorčy!!!njamiHvala,i tebi!!malo pričekajte idemo jest jer smo se strasno "umorile" na treningu!!jedan sat smo se razgovarali s trenerom koji vam je inače takav-ZAKON!!!!ponaša se ko da mu je 25 a ima....ohohohooo....ma tip je tak zabavan-malo dete!!!! No uglavnom sad smo potpuno skrenule s teme. Danas budemo išle nekud se prošetat jer je fakat dosadno stalno doma bez pivkana u rukama..party("šalimo se...").Zamalo smo jedna moja frendica i ja (tajčy) završile kod ravnatelja jer smo bile tak dobre na matematiki UPM...a danas smo još pisali matku i gorčy i ja smo malo-malo prmenjivale ispta...ja njoj svojeg..ona meni njenog...i tak smo pisali zadatke koje nismo znale!!!COOL!!smijehili evo vam jos jedan način za prepisivanje jednostavno si šalabahtera nalepite za ravnalo ili pernicu...ali bolje za ravnalo jer....ustvari pitajte gorcy kaj joj se dogodilo.....hahahahahahaha!!!!!!!!!nutto se samo more cetralnom detetu dogodit(ko zna za to centralno i pešćansko bude mu smešno a komu ne nek pita).....i to je sve za danas čujemo se sutra!!!!!!pozdrav,kiss!!!!!!!!MI SMO TOTALNO LUDE!!!!!!!!!!!!ludludludlud

- 18:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.05.2006.

za sve ljude loše volje!

Evo ako netki nije dobre volje neka pročita ove viceve i grafite pa vas možda malo oraspolože! TRUDILE SMO SE I ZATO SE MORATE SMIJAT!!! smijeh


Vojni zakoni (hm, hm, hm... baš mi je nešt zapelo u grlu! Kaj ne Tajčy?)


Nikada ne dijelite rov se nekime tko je hrabriji od vas!

Niti jedan ratni plan ne preživi susret s neprijateljem!

Prijateljska vatra to nije!

Najopasnija stvar u ratnoj zoni je časnik sa mapom!

Problem kada se želi pobjeći lakšim putem je to što ga je neprijatelj već minirao!

Sistem prijatelja je dobar, omogućuje neprijatelju da puca u drugog!


Što ste dalje napredovali od svoje osnovne pozicije, to je veća vjerojatnost da će teška artiljerija zapucati prekratko!

Nadolazeća vatra ima pravo prolaska!

Ako dobro napredujete, očekuje vas zasjeda!

Čovjek koji dijeli odore ima samo dvije veličine, preveliku i premalu!

Ako vam stvarno treba hitno časnik, odrijemajte malo!

Jedini trenutak kada obustava paljbe zapravo funkcionira jest kada se puca na napuštene pozicije!

Jedina stvar koja je preciznija od nadolazeće neprijateljske paljbe, je nadolazeća prijateljska paljba!

Ništa nije tako dobro kao kada netko cilja u vas i promaši!

Ako vas vaš narednik može vidjeti, može i neprijatelj!




ZAKONI O LJUBAVI (jel to istina? eek)

Sve dobre žene su zauzete!

Ako neka osoba nije zauzeta, postoji dobar razlog zašto!

Što je netko ljepši, to je taj (ta) dalje od vas!

Pamet x ljepota x pristupačnost = konstanta

Količina ljubavi koju netko osjeća prema vama je inverzno proporcionalna količini ljubavi koju vi osjećate za tu osobu!

Novcem ne možete kupiti ljubav, ali vam daje veliku prednost!

Najbolje stvari na svijetu su besplatne - i vrijede svakog novčića kojeg ste dali za njih!

Svaka ljubazna akcija nema baš tako ljubaznu reakciju!

Dobri dečki(djevojke) svršavaju zadnji!

Ako se čini predobro da bi bila istina, vjerojatno jest!

Pristupačnost je funkcija vremena. Trenutak kada vas zainteresira, one pronađu nekog drugog!



Dosta za sad. Ima toga još jaaako puno ali neda mi se sad pisat pa onda sljedeči put. P.S. zaposlit ću ja Tajčy, nejde to tako mala!!! namcor

- 19:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Evo ovo je naš najbolji auto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 15:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

prvi post

yo!ovo je nas prvi zajednički blog,mislim gorčy ima blog sa svojom sestrom kao što već znate, ali i mi smo napravile svoj blog kao dvije naj frendice. Treniramo rukomet več 6 god. i sad upravo moramo na trening pa poslje još nastavimo pisat.Nadamo se da vam naš blog nebude dosadan jer ipak smo tek počele, dok se mi ufuramo bude "ludo" !I tak sad moramo ići, ajd z!party -> idemo mi na "trening"

- 15:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo dvije naj frendice i svoje slobodno vrijeme potratit ćemo pisajući ovaj facking blog!!!!



Counter
Counter




vas je sad na blogu! Možda nađeš društvo?




Myspace layouts

Myspace layouts

Nešto o nama
TAJČY:
ime: Tajana
prezime: pa kaj je to bitno?
živim: u đurđevcu (pokraj kc)
godine:14
idem u : najbolji 8a
volim: slati sms, nezaboravne provode,zajebavati samo neke ljude...
MRZIM: SANDRU BALTIĆ - ŽABA,8b.
hobi: stekanje,rukomet
frendice:GORčY,Andreja,Lonka,Jaje,
Mateja P.,Magy,Viki,Tonka,
Mia,Valentina V.Mateja B.,Kika,i ostale cure iz razreda...
frendovi:neki dečki iz razreda....čvembo,marko v., DINO....itd.
slusam:NARODNjAKE
naj pjesme:Metak,Luče moje,Neka puca,Celo selo šmrče belo,ŠTO SI TAKO ZAO ŽIVOTE,RUKU POD RUKU,ODKAD SAM SE RODIO.....i ostale...
naj film:Tulum film,2 igrača s klupe...
naj glumica/glumac: Jessica Alba/
Chad Michael Murray



GORČY:
ime:Gorana
živim: u đurđevcu
godine: 14
idem u: 8a s Tajčy!
volim: rukomet, luda druženja, nova prijateljstva
mrzim: također ŽABU, DAJČY i još neke osobe iz 8 b,itd.
hobi: rukomet, stekanje, spavanje
frendice: TAJČY i sve koje su nabrojane kod Tajčy
frendovi: Rajko, Dino, Stane, Mrco, Melo, ostatak razreda, Rus, Čoba, Striper, Čvembo itd.
muzika: strano- dance, techno, house, rap, pop, r'n'b', rock
naj filmovi: HONEY, studio 54, šaptač konjima, crni ljepotan, nepovratno...
naj serija: ONE TREE HILL, hitna služba, pripravnik,kučanice, uvod u anatomiju
naj glumac/ glumica: Chad Michael Murray, Ryan Phillipe/ Jessica Alba


















TTemperamental
AAmazing
JJoyful
CClumsy
YYucky
&
GGlitzy
OOld
RRevolutionary
CCheerful
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com