Komentari Da/Ne

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

coool

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

nikolina

Image and video hosting by TinyPic


ime:Nikolina
prezime:Norac
datum rođenja:26.6.1996.
volim:čokoladu,sladoled....
ne volim:hren i osobe koje ogovaraj
slušam:narodnjake,strane..ma sve
naj frendice:ana t.,ana k.,nella,miha,karla,mateica...
naj frendovi:bara,sama,mici,terza,bruno,ivaniš...
...nemam dečka...
...ni simpatuju...


matea


ime:Matea


Image and video hosting by TinyPic

prezime:Sekulić
datum rođenja:14.10,1996
volim:mamu i tatu....
slušam:strane,domaće...
naj frendice:ana t.,miha,nella,ćiro,karla,tea,hana.....
najfrendovi:bara,sama,mici,terza,bruno,doro.....
ne volim:dosadne ljude
..nemam dečka...
...nemam simpatiju...

petak, 19.12.2008.

...U DUHU BOŽIĆA...

...ljudi pošto se bliži Božić,da ne ispadne da ga ne slavimo evo jedno pismo djedici

Pišem ti djedice
znam da je zadnji čas
al' ne dolazi ove godine
ako Boga znaš

Poklone ostavi
negdje po strani
još su nam dobri djedice
oni stari od lani

Nisam ja skreno
ako se pitaš
evo ti jučerašnje novine
i sam znaš da čitaš

Ah, volio bih i ja
poklone dobit nove
zaslužene, za sve moje
petice iz škole

Tako ti je djedice
zaboravi na pivo
kriza nam je došla
poručuje nam Ivo

Recesija u svijetu
banke u banani
i saboru je teško
vidiš da nismo sami

Pratimo europu
nismo na balkanu
prilika je prava
da i djeca to saznaju

I samo još nešto
ko' šećer na kraju
zbog razloga navedenih
otkaz ti spremaju

Ali zbog toga nemoj
tuga da te svlada
biti će drugog posla
poručila je Vlada

Moj ti je savjet
djedice mi dragi
prekvalifikacija brza
za život u nadi

Da ne zaboravim,
poručuje ti moj tata
dimnjaku nam ne prilazi
puške će da se hvata

Nemoj ga djedice
zbog prijetnji krivit
na poslu su mu rekli
da će i on od nade živit

Pozdravljam te veselo,
sa suzom u oku
javim ti na godinu
jesu li mjere i dalje u toku

Do idućeg' Božića
djedice živi mi u nadi
a ovaj si slobodan
zahvali se Vladi!!!

| komentari (0) | print | # |

utorak, 16.12.2008.

..napokon kraj...

eeee ljudi.evo i nas.mi smo super.kao što naslov glasi NAPOKON KRAJ.više nam je škola dosadila.sve je dosadno.zasad su zaključene ocjene ok!!!!kod nas svačeg novog.danas su pod velikim odmorom bacili petardu točno nama ispred lica.mi smo počeli vrištat,mislile smo da je to BOMBA!!!!a neki dan je bila fontana u školi.ona pipa gdje pijemo vodu je sama od sebe iskočila!!!!!!!!!to je bila prava poplava....baš cool.mi smo mislili da će nam se ispuniti najveća božićna želja,san naših snova:DA SE ŠKOLA SRUŠI,ili da barem mjesec dana ne idemo u školu zato što je sve puno vode pa sve moraju počistiti,ili moraju okrečiti zidove zato što je petarda sve upropastila.ali to se nažalost nije dogodilocrycrycrye sad nam je dosta.odošmo mi.ajd booooooooooog!!!!!pozzz ovim ljudovima:
-mihi
-ćiri
-tomlji
-nelly
-karli
-hani
-tey
-manallki
-sary
-mariji
-rađi
-sami
-bruni
-miciju
-terzi
-hreneku
-ivanišu
a posebni pozzovi:MALOM LJEPOTANU GARIĆUthumbupthumbupthumbup

| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.