On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


eto.....

Javljam se iz slatke Rijeke!mah

Nisam se mogla javiti odmah jer sam nakon dolaska s GO odmah otišla na službeno putovanje! rolleyes

Nisam ni nešto najbolje. Imam problema - životnih i jako mi je teško!cry

To je sve što vam mogu reći.

Čitam vas, ali jednostavno ne znam što bih napisala.

Javit ću se uskoro i pratim vas.kiss


UPDATE

Eto samo nakratko s posla. Hvala vam što brinete! kiss
Imam problema sa životnim odlukama.
Banka povećala kreditne obveze.
Ne znam kako cu zivjeti
Ići ili ne ići. Ako idem moram se poceti raspitivati za posao.
Želim li ići.
Ma sva sam luda.
Preživljavam.
Od uzrujavanja mi opet kasni menga. A to mi je najgore nakon svega kaj sam prošla.
Treba mi neko vrijeme. Treba mi nekoliko dana. Možda sati. Ne znam

tuzan


|srijeda, 19.08.2009. , 22:45|

| Komentari (10) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.