On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Samo kratko javljanje - nažalost :(

Nisam uspjela pisati. Imala sam toliko posla. I sad poskrivečki pišem iz frime, pa moram brzo nekaj naškrabati.rolleyes

Uz to neću se moći javiti tjedan-dva jer sutra idem na more.cry

Nisam uspjela skinuti ništa više kila. Samo onih 1,5 kg i dalje ostaje moj jedini uspijeh. nonamcor

Nisam se ni držala plana.headbangheadbang

U svakom slučaju, pokušati ću to popraviti na moru. Jesti ću puno voća i plivati. Možda se vratim s kojom kilom manje.smokin

Ako se uspijem od kuda javiti, biti ćete prve kojima ću pisati i koje ću komati.yes

Važno mi je da sam u toku.thumbup

Colorful..draga, pošalji mi link pa ću vidjeti. Ja sam skidala Mayu sa rapidshare. Očito nekaj ne štima s ovim linkovima koje si skidala. laze

Ili postoji problem pri instalaciji.

U svakom slučaju, idem vas sad na brzinu pročitati i šaljem vam ogromnu pusu. kisskisskiss

DAJTE MI NEKI "ČELINĐ" burninmad

Misliti ću na Vas iz Splita grada cerek









|petak, 31.07.2009. , 14:35|

| Komentari (11) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.