On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Zeznula sam jučerašnji dan

Nisam vam pričala da sam odradila onaj Vuk Vrhovac. Dakle, žena me nije pilala jer sam samo izvadila krv i pobjegla na posao. Naručila me nanovo 12.8. a do tada imam vremena i skinuti još kila i srediti se. roflroflroflrofl

Kao što vidite, jučerašnji dan nije baš prošao dobro. no

Iznenadio me dečko dolaskom u Zagreb i otišli smo na pizzu. Ja naravno nisam samo popila kavu kao što sam planirala. headbangheadbangheadbangheadbang
I eto danas imam kilu gore. crycrycrycrycry

Stavila sam update na trackeru, nema više minus 2,5 nono

Ali, neću padati u depresiju, jer znam ako počnem sada cmizdriti da jedino mogu do frižidera. rolleyes
Bitno je da sam ipak poečal skidati te proklete kile i da mi očito, uz veliku disciplinu, ide. yesyesyes

Tako da sam jutro započela svježim kupinam a i kavicom. njami
Za ručak planiram neku juhicu i povrće. njami

Zahvaljujem vam što me komate i redovito pratite. To mi baš puno znači!kiss



I da..predlažem nešto. Kako nikada nisam radila, a i nisam sudjelovala u "čelnđima", tko će otvoriti novi da se pridružim? zubo

Ili neka netko stavi kako bi to trebalo ići, pa makar ja sama poludila i krenula zubo


|petak, 24.07.2009. , 07:20|

| Komentari (10) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.