On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Eto mene malo

Mogu se pohvaliti da sam skinula 2,5 kg. roflroflroflroflroflroflrofl

Jako sam bila sretna kad sma to jučer ujutro vidjela na vagi!yes

Još 2,5 i stavljam smajlića u boxu!thumbup

I danas sam dan izdržala jako dobro iako sam pojela i dva jogurta i voće i nekolicinu dvopeka.
Držim se i super se osjećam.smokin

Preksutra mi je prokleti Vuk Vrhovac. Šta bude bude. Tako je kako je. Reći ću joj da sam krenula, a ona nek se ljuti koliko želi! Bitno mi je da mi nalazi štimaju, jer proklete trigliceride više ne želim vidjeti u onolikoj mjeri burninmad

Pomalo sam umorna od posla. Ne mogu dočekati 1.8. pa da s dragim odem u Split. Jedva čekam da se kupam i da sumanuto plivam. Otići ćemo do Omiša i na onoj, meni osobno prekrasnoj plaži, se sunčati cijeli dan. Već sam pričala u jednom postu da Omiš doslovno obožavam. Možda je to zato jer smo tamo prohodali, ali ona plaža je čarobna cerekcerek



Ovaj Zagreb je koma po ljeti. rolleyes
Rođena sam ovdje i iznad svega obožavam ovaj grad, pa 'ko šta god rekao sada, nema tog mjesta gdje bih živjela drugdje. cerek

Dugo sam se dvoumila otići u Split ili ne. Imala sam čak teoriju o zdravom zraku i kupanju po 4 mjeseca, ali ja jednostavno to ne mogu.



Ne znam što bih rekla. Ali odluku sam donjela u samo mjesec dana. A mislila sam da ću se predomišljati i imati problema.

Iako sam upoznala hrpu super ljudi, nekako se ne mogu uklopiti u taj splitski đir zubo

Ovdje - u Zagrebu - se osjećam super. Ljudi su odlični, lakše s njima komuniciram, imamo sličan tempo života etc.

Možda se to ipak sve dogodilo jer sam tu rođena-što sigurno ima velike veze, ali nisam inače tip koji se ne može prilagoditi. Dugo sam radi posla živjela u Varaždinu, i na kraju mi je bilo OK.

No i dalje priznajem da volim s dragim prošeti na Marjanu i uz more! Ne mogu dočekati!







No, sad smo tu di jesmo. zubo

Dragi je na terenu. Ja se bavim sobom.
Htjela bih uspjeti skinuti te kile do 2 mjeseca kad mi je svadba!yes

Uglavnom curke, odoh ja vas čitati malo da vidim kako lijepo uspjevate.
Za nekoliko dana, opet vam pišem!

KISSkisscerek




|ponedjeljak, 20.07.2009. , 19:23|

| Komentari (7) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.