On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ode moj dragi na teren :-(

Danas ću malo sentimentalniji post napisati. Nadam se da ćete to dopustitituzan

Prvo želim reći da sam krenula na "čelinđ" i sigurno neću odustati, ali današnji dan ću preskočiti sa postovima,a od sutra pišem stalno!thumbup

Baš sam tužna! Otišao mi je dragi na teren. cry Jest da ovaj vikend dolazi još, ali onda se nećemo viđati po 3 tjedna. Mogla bih ja busom do tamo, ali to je veliki trošak i ne isplti se. rolleyes

Bila sam sama već tako, ali je teren bio bliže pa je za vikend bio kući. I tada sam navečer htjela da me zagrli i da zaspimo skupa. Htjela sam da pijemo kavicu standardnu nakon posla i igramo čovječe ne ljuti se na playtoyu.

Ovako je stan prazan, nema zvukova, i tako lijep i velik uopće nema ljepotu koju ima kad je on kraj mene u njemu :(

cry



|ponedjeljak, 29.06.2009. , 11:25|

| Komentari (8) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.