On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...

Jučerašnji dan je prošao isto odlično. roflroflrofl
Jest da sam pojela sveukupno 46,5 bodova (nikako da se držim 40 bodova) madmad, ali jako sam zadovoljna. zubo
Ne mogu reći da mi je lagano i da nisam jučer htjela čopiti kruh, ali uspjela sam snagom volje reći ne. partypartypartyparty
Vidim već da će ovaj put biti dosta težak, jer ja nemam samo par kila i ono što me slijedi je godina dana, ako ne i više.rolleyes
Ono što je super, je, da se osjećam puno bolje. Voda mi polako odlazi iz tijela, te vidim da mi nije više trbuh toliko napuhan.
To me jako veseli, jer onu prokletu trbušinu koja se vidi kroz hlače mi je najgore gledati.burninmad
Svaku večer mažem se anticelulitnim kremicama, a pogotovo obožavam onu od Bale-e.



Ono čega bi se htjela riješiti su strije. Kupila sam Galenicovu kremu i koristim je duže vremena, ali ne vidim pomaka.



Naime, strije sam dobila u dva mjeseca što sam bila trudna i to dugačke i crvene - jako se vide, a mrzim jednodjelne kostime.cry
Bilo bi bolje da Vam slikam (možda i hoću), pa me baš zanima da li je neka od vas barem malo uspjela riješiti problem strija.nono

No vratimo se mi na jučerašnje jelo. Iako nisam jučer vježbala no, zadovoljna sam kako se hranim.


doručak: 2 marelice, kava sa mlijekom (natren), xenical - 12,5 bodova
ručak: 200 g kiselog zelja, 150 g pečenih šampinjona, 2 burger šnicle, xenical - 15 bodova
večera: 2 marelice, 2 šljive, xenical, 2 kave s mlijekom (natren) - 19 bodova

SVEUKUPNO - 46,5 bodova

ZADOVOLJNA SAM! roflroflroflrofl


|petak, 26.06.2009. , 10:23|

| Komentari (4) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.