On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


2. dan

Ponosno mogu reći da sam izdržala i ovaj dan koji se privodi kraju!roflroflroflroflrofl

Pojela sam:
doručak: kava sa mlijekom, malo šečera - 5 bodova
ručak: 250 grama graška, 3 teleća ražnjića, xenical - 19 bodova
večera - jabuka, 2 čaše limunade, xenical, kava sa mlijekom (natren) - 21 bod

SVEUKUPNO - 45 bodova

JEEEEEEEEEEEEE!!!roflroflroflroflroflrofl

Vi nečete vjerovati što sam ja danas učinila. Znam da će mnogima to biti "PIH, NEŠ TI", ali ja sam danas vozila bicikl sat vremena i skroz se oznojjila!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbuproflroflroflrofl

To nisam učinila godinama. Znate i same kojih problema imam sa vježbanjem!

IDEMO DALJE! I hvala vam na podršci.....kisscerek

p.s. Zenk krafnica moja je pitala par stvari o vjenčanju - draga, vjenčanje mi je 13.2. slijedeće godine (dan prije Valentinova) u Splitu! Izabrali smo restoran, bezicirali muziku...sve ću napisati u idućem postu. cerek

Inače...moje vjenčanice koje sam prve gledala su ti u postu od datuma 12.5.cerek


|srijeda, 24.06.2009. , 20:49|

| Komentari (2) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.