17.02.2005., četvrtak

Riv@ldo11

Bok !!!

Da evo i mene! INACE NECU TO RADIT(dirat tuđe postove) ALI DOMINUS ZNA ZASTO SAM GA PROMJENIO.

BIOLOGIJA : E da Gigo pitala je i one koji nisu ucili a među njima sam bio i ja ali na svu sreću bila je dobre volje i nije nikome upisala u rubriku komade osim Deniju. Ja ipak nisam odgovarao iako mi je srce stalo kad me je prozvala ali nije me pitala jer sam bio bolestan cijeli prošli tjedan. Na mjesto sam se vratio sav zbunjen ona obicno ispituje ma kakva isprika bila stvarno sam imao sreće.

KEMIJA : Ucili smo novo gradivo... brojali smo profesorici tj. ludi Dezso je brojao koliko puta kaze "jel" u jednom satu umorio se na broju 50

INace danas u skoli je bilo ok nisu nas previse tlačili čak ni Zemljopis nije ispitivala.

ALi sam ja napola jos bolestan poludio jer sam stalno kasljao već polako idem i drugima na živce.

iAKO SAM MISLIO DA Je BLOG ZARAZA PROŠLA u nasem razredu ocito se vraća ja sam već na svom blogu napisao da necemo radit razredni blog ali ipak izgleda ocemo.

bok




- 21:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OVDJE ĆEMO PRATITI SVE DOGODOVŠTINE 2a RAZREDA OPATIJSKE GIMNAZIJE