Bas kao i svaki drugi

nedjelja, 23.04.2006.

Netreba posebno nist u naslov !!!!!!!

Ej ljudi jucer sam bil nekaj malo na motorijadi . Normalno svirali su se maideni i metalica sve one dobre i poznate nam pjesme !!!! Tam sam se nasao s jednom dobrom ali zbilja dobrom frendicom . Nekaj malo smo otvorili sprechu ali ja nisam bio sa svojima nego sa kumovima a kum je bil ono kaj da je presel na dark side (totalno lud , razjebani do amena itd . .... ) pa nismo imali vremena dugo ,a uz to sve jos sam moral sa sobom vuci klinca kojeg je strah motora headbang headbang headbang !!!! Nadam se da se budem cul s njom prije svete nedjelje !!!! I poruka za nju : "Dopelaj svoje zgodne frendice " dobil sam tu naredbu od mojih frendova !! Jedino kaj me sad muci je to kaj sutra pocinje skola i to me je jako razjebalo jer mi se neda uciti a to jos nekaj malo kaj imamo nekih dobrih mjesec i pol !!!! btw. danas na misi (inace moram iti u crkvu (fuj)) na kojoj opet nismo bili nego smo otisli na laganu limunadu itd. a kad smo dosli pred crkvu docekal nas je tam svecenik i pital nas dali smo mi osmasi i kaj uopce radimo vani rolleyes!! A ja ono frajer " mi nismo osmasi " a on pita nego koji ste razred , pa moj glupi frend izjavi da smo osmi i svi padnemo u smjeh da se izvucemo samo se sveccenik nije smijal i rekel nam je da nedemo na firmu !!! Ma ok nismo ga sljivili pol posto i odisli smo od njega ali meni VRAG nije dal mir i ja sam mu viknul nek se bang i poslal sam ga u tri p**** m******* !!! I to je to malo podulji post , ne morate citati , niti ja sam ga vise nebi cital !!!
Ostanite cisti bez party i smokin moze thumbup ???
PoZDraF !!!!! mah &wave!!

23.04.2006. u 14:15 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bi moglo biti dosadno , a nekad i skros ok !!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Flash (Vucko)
Maverick(Nixa)
emmich
Girl in a move
luckygirl
kika(karmenana)
simona
sanja

Nesto o Meni

Ime :
Matija

Nick name :
Blade

Godine :
Jos malo i 15

Naj song il vise njih :
M@ster of Puppets , ain`t my bitch o đzzs kolko bi jos dobrih pjesmi moral napisati

Naj grupa :
WoW definitivno Metallica koju sam slusal i prije ,ali onda mi se nekaj poremetilo u glavi pa sam presel na nekaj drugo !!

Moj icq number :
271-983-369

Za mail si jos mislim dali da ga stavim !!!

Jos malo sranja :
Nemam curu cuvam se za srednju skolu , imam neke dobre frendove npr. Yimzy , Vucko , Calvin , Nixa , Vilim B. dado , a isto tako imam neke glupe frendove ali o njima neki drugi put . Ej decki ako sam koga zaboravil ne mora znaciti da ste u ovoj skupini " glupih frendova " !!!!!!! Ah da frendice , pa ima ih puno necu nabrajati da koju ne izostavim . Neke od njih su mi bile cure ,ali nakon prekida smo i dalje ostali u ok odnosima --- valjda ha ha !!

Par spotića :
Stel sam staviti Whiskey in the Jar , ali jebem mu ne stane mi u fakin levi stupac , pa se pol vidi ,a pol ne , kak da to slozim ima ko kavko rjesenje , osim da smanjim velicinu spota ??

Tu bude svakakvih sranja !!!

Bil je na operaciji lica (samo malo uljepšavanje)
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Malo se napalio !!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



A ovom sam se bogme smijao :
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ha ha :
MySpace Layouts

MySpace Layouts