< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

04/2008 (1)
03/2008 (1)
02/2008 (2)
01/2008 (1)
12/2007 (1)
11/2007 (2)
10/2007 (5)
09/2007 (3)
08/2007 (6)
07/2007 (7)
06/2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Web Counter


KLIK za glasanje!!!

users online

Opis bloga:
Prstohvat realnosti, zrnce mašte =), mrvica smijeha, i sve to začinjeno žličicom neshvaćenog humora. Realno-ironičan pogled na svijet iz kuta jedne svježe jedinstveno blentave tinejđerice, te njene životne (ne)zgode.

About ja...
Ime: revolucija minus revo
Godine: 504 dijeljeno 18 minus 4 puta 4 plus 1 smijehsmijehsmijeh
Grad: Zadar
Mjesec rođenja: 7-7:7+7-3-5+4:4
Horoskopski znak: Blizanacrofl
Wolim:
- ČOKOLADU njami
- obitelj i frendove kiss
- ZACA EFRONAcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
- pivati (čitaj: maltretirati susjedebang)
- biti na internetu zubo
- šetati (čitaj: bauljati okolo ko muha bez glave)
- IMATI BLOG naughty (čitaj: pisati pizdarije)
- ići u školulazelazelaze (šta ste blenili?! zajebavam se...smijehsmijehsmijeh)
Ne wolim:
- ŠKOLU burninmadheadbangmadpuknuculudzijev
- licemjerje (čitaj: dvolične pizdune)
- neiskrenost u prijateljstvu
- kad najbolja mama na svijetu narušava svoje zdravlje belj(čitaj: smrad cigareta deaddeaddead)
- kad mi govore da se nezdravo hranim (čitaj: kad najbolji tata na svijetu serucka da jedem više čokolade nego mesa (a ko ne jede))
Slušam: ugl rock i R'n'B. i najbolju mamu i najboljeg tatu na svijetu (pogotovobelj)
Ne slušam: cajke i metallicudead
Naj pjevači: Zac, Rihanna, Avril, Toše, Elvis...........
Naj grupa: Queen, Pussycat Dolls, Black Eyed Peas
Naj pjesme: Humuhumunukunukuapuaa, Gotta go my own way, Work this out i Breaking free iz High School Musical, Don't stop me od Queen, Unfaithful od Rihanne.........
Mail/MSN: chupava_zd@hotmail.com ako vas što zanima nutzuboblablasmijehlud

Test - Koliko me dobro poznaš???

Simpa ljubavni kalkulator - Tko je stvoren za tebe i samo za tebe?

ovo sam ja smijeh
Glitter Maker


moj banner





Ostali postovi
povratak u život
post na brzinu
višestruki naslov - o mom skorom posjetu ugljanu / ja i sport / CoMe To ThE dArK sIdE.....wE hAvE cOoKiEs
štafeta i "par riči" za kraj
AkO jE šKoLa KrUh, ŽiVjElA gLaD!!!!!!!!!!!!!!!!!
incident u kinu (OPET) i kako sam provela božić
Šubi dubi dubi
pauza gotova
pauza
Toše
najveća svjetska diva i probavni problemi mog psa
jedan na brzinu
biseri naši svagdašnji
kako sam se danas nasrala...
reda radi.........
život ide dalje...........
najkraći post
u povijesti blog.hr-a

velika gospa i kupanjac
...:::*|*|*{'.'.]-&-[.'.'}*|*|*:::...
zna sli daprem alosex astet icit anju
mooooooooovie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na pašmanu
J€D@N KR@TK! P0$T!CH
hehe.............jbš naslov
kad s mamom ideš u grad.....
živa sam
čuveni petak 13.
dubrovnik i split
just wanted to say...
without any special reason, just like
that...

pas je čovjekov najbolji prijatelj
ovo je za kiku
another izlet
izlet u sinj
pun kufer izleta
evo malo zagonetki...
VeSeLjE oBiTeLjSkOg PrIjEvOzA
burna noć... (nije preporučeno za
osobe sa slabim želucem)

u potrazi za savršenstvom
Prvi post...

evo vam Cbox opet ali nemojte se molin vas svađat








evo, ovako otprilike izgleda moj pas
SmileyCentral.com

...kad vidite na satu...
00:00=voli tvoju frendicu
01:01=očekuje ljubav od tebe
02:02=srest ćeš ga
03:03=misli na tebe
04:04=nikad te neće zaboraviti
05:05=igra se s tobom
06:06=voli tvoj osmjeh
07:07=vara te
08:08=ljubomora
09:09=krije da te voli
10:10=misli na tebe jedan plavi
dečko
11:11=danas ti je sretan dan
12:12=vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13=crni dečko te voli
14:14=čeka te sreća
15:15=srami ti se prići
16:16=doći će do komplikacije
17:17=poljubac
18:18=voli tvoje oči
19:19=nešto krije
20:20=muči ga tvoj miran pogled
21:21=sviđaš se onom na koga
misliš
22:22=vidjet ćeš ga
23:23=želi hodat s tobom


evo vam malo smišnih sms-ova:

Prekrit ću cvijećem staze kojom se krećeš, posut ću medom put do tvoje kuće, bacit ću latice pod korake tvoje........jebiga.......valjda ćeš se na nešto poskliznuti......

THIS CAT IS CAT GOOD CAT WAY CAT TO CAT KEEP CAT AN CAT IDIOT CAT BUSY CAT FOR CAT 15 CAT SECONDS. Sad pročitaj poruku bez riječi CAT.

Htjedoh za Uskrs da ti pošaljem jaje, ono koje se prijatelju daje. Al se sjetih da mi prijatelj nisi pa ti šaljem ono što između jaja visi.

zna sli daprem alosex astet icit anju =P

Fuck is good, fuck is funny, but some people fuck for money. If you think that fuck is funny, fuck yourself and save your money!!

Anđele moj, kada ti se sklope okice i kad utoneš u san, doći ću ja sa nožem pa ćeš spavati kao zaklan!

Desna noga mi je Božić, lijeva mi je Nova Godina. Oš mi doći priko praznika???

JUČER JE NEBO BILO PRELJEPO, PUNO ZVIJEZDICA........NAJEDNOM UGLEDAH TEBE.........MOŽEŠ LI MI OBJASNITI KAMO SI LETJELA NA ONOJ METLI?!?!?!

Dođi da igramo šah, fali nam konj!

FFF00>Kad si bio mali, bio ti je prevelik. Sad kad si velik, on ti je premali. Što je to??? Prvo slovo k, a zadnje c................................... KREVETAC!!!!!

Dobra večer, ja sam vanzemaljac i živim u vašem telefonu. To što upravo stišcete su moja jaja. Sudeći po vašem osmjehu, to vam se sviđa, pa vas molim da nastavite.

Gurni ga jače.....to, to......uh još malo.......oh.......sad će.......SAMO ŠTO NIJE.......GURAJ JAČE......BRMMMM......USKAČI!!! YUGO JE UPALIO!!!!

A sad.......skini se, lezi, opusti se, nasmij se, raširi noge.........jer vrijeme je za.........................PAMPERS!

Ja bi se s tobom mazila, ljubila, nebo promatrala, zvijezdice brojala, ja bi s tobom vodila ljub....................imca u šetnju!

Lalalalalalalalalalalalalalalalalalala
lalalalalalalalalalalalalalala............. Šta gledaš, pjevaj!!!!!!!!!!!!!!!


Sjedim u travi s nožem u glavi, zmija me davi, jedu me mravi, sunce me grije, SUPER MI JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Horoskop za 2008. godinu:
POSAO: zvijezde vam se smiješe!
LJUBAV: zvijezde vam se smiješe!
SEKS: zvijezde umiru od smijeha!!!


KAD BI JA BILA TI, A TI DA SI JA, JA BI TADA REKLA TEBI ODNOSNO SEBI DA JA, USTVARI TI VOLIM SEBE, TO JEST TEBE, OVAJ MENE.......JEBIGA, SJEBAH JA I TEBE I SEBE!

Zamišljam tebe i sebe daleko od svih... Čuje se šum vode. Osjeća se miris pokošenog sijena. Sunce prži naša znojna tijela...a mi i dalje okopavamo krumpir!


kad ću ja umrit smijehsmijehsmijeh

I am going to die at 93.  When are you? Click here to find out!

Free Music

Free Music


kjutiiiiiiiiiiii..........wink

četvrtak, 23.08.2007.

najkraći post u povijesti blog.hr-a

wave

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 91| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

subota, 18.08.2007.

velika gospa i kupanjac

ojla pipl.................nisan se 5 dana javljala...........a štoš.....nije mi se dalo.........smijeh
FALA PUUUUUUUUUNO NA COMMOWIMA, to vam uvik zaboravim reć.
ma ja sam vam 15.08. za veliku gospu bila na 3 fešte. u škabrnji, prkosu i zadru. najila se janjetine ko nikad u životu njamipartyeekdead(nadam se da kužite redoslijed smajlićasmijehsmijehsmijeh)!!!!!!!!! u škabrnju sam išla na ručak oko 2. pa sam ispeglala kosu. ajme majko na što sam ličilaeekeekeekeekeekeekeek!!!!!!!!! fala bogu da mi se opet zaricalayes tako da sam čupava agen.............hehesmijehsmijehsmijeh
onda sam išla u prkos. ostali smo samo po ure. onako, pojili kolač, popili kavu i išli ća jer više nismo imali vrimena.
pa sam išla kod rodice na večeru. ajme kosa mi bila UŽASNA pa sam napavila kikicesmijeh. ja sam došla ranije, oko 6 ipo (jer smo 10-ak minuta udaljene) a mama mi je došla oko 9. ostali smo skoro do ponoćinut. malo smo šetale, pa bile na kompu, pa je došla njena susjeda pa smo bili s njom..........i tako.............wink
danas sam se okupala na boriku malo. more je maaaaaaaalko ledeno...........dead blabla dead
al ipak.............išle smo na plavi tobogan, par puta, pa se cinkalesmijehsmijehsmijeh................hehe.........dobile 4 žetona za 10 kn i 2 za 5 kn, a jedan žeton dođe 3 kune. i dvi kuglice sladoleda dobili za 5 kuna, koliko bi jedna tribala koštatismijehsmijehsmijeh. bija neki mali na crvenom pa zamalo glavu izgubijaburninmadburninmadburninmad!!! kreten iša trčeći niz crveni, pa se poskliza i trosnija. a moga je na mistu riknitbang. ma evo vam slika tih tobogana ako niste iz zadra .
eto toliko od mene, pipl
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

ajte pa-pawavemahwavemah

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 109| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

ponedjeljak, 13.08.2007.

...:::*|*|*{'.'.]-&-[.'.'}*|*|*:::...

ojla pipl..................što mrzin naslove
neda mi se ništa pisati........................................................................
evo vam nekoliko crtića XD

stripy


la linea


pink panther =D


i to je to od mene...............uživajte!!!!!

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 159| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

srijeda, 08.08.2007.

zna sli daprem alosex astet icit anju smijehroflwink

eto, nisan znala kako da nazoven ovaj post pa eto vam pa se mislite što to znači.......smijehsmijeh
moje najdublje isprike, nisan se javljala skoro tjedan danano. a štošbang kad NIKAKO ne stignem...............i još se moram svima vama javljati koji mi ostavljajte komentare.............deaddead
nego da ja počnem................heh...........
danas i jučer sam bila s rodicom, pa sam prispavala s utorka na sridu. ma tribala sam i večeras ali mi se nije dalobang. inače smo jedna od druge udaljene negdi 10-ak minuta pješke, ali.............štoš.............inzistirala jebangbang
aj bilo je lipo, malo smo šetale, igrale monopol (ajme........burninmadheadbangmadpuknucubang) i uno, pa malo s perlicama, išli na igralište...............i tako to.............
onda sam prekjučer (znači u ponediljak) bila kod vale, pa se kupali u bazenu, pa se smrznilismijehsmijehsmijeh, pa smo jeli pizzu i igrali uno..............iso miki, nju nebi bog pobijedija!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangpuknucuburninmadbangmadblabla
a u nedilju.................što je biloeekeekeekeek??????????? a dasmijeh, vale došla kod mene pa smo šetali, gledali film, i tako........
a subotu................da me ubiješ, nemogu se sitit...........nononononononononono
a štoš..............bang
aj nema veze...........
ma neda mi se više ništa pisat a i neman inspracijebang, samo ću vam još reći dan sam našla na internetu jednu stranicu di se uploadaju slike pa vam evo nekoliko.............bit će ih još................yesyesyes





evo ovo vam je moj zeko, zva se pahuljica, kojeg sam imala prije negdi 5-6 godina, pa smo ga dali nekim ljudima jer smo imali i mačke, pa se nismo mogli briniti za sve istovremeno. bilo bi i dana kad bi npr zaboravili na zeca i cili ga dan nebi obišli (pošto je bija u konobi ne u kući) niti bi mu dali jesti. samo se nadam da kod onih ljudi nije završija u gulašu...........smijehsmijehsmijeh




ovo je bila moja 10. maca koju sam imala. pardon, mačak......... i zadnji. kad se on iša parit, nabavili smo pasa. zva se rudolf.

paaaaaaa moja torta..............s ovogodišnjeg rođendana.........ja mislin da ste je već vidili, prije san je bila stavila na blog, pa san skinila


i šećer na kraju, moj najdraži najslađi najlipši pas na cilom svitu.....evo vam posta o njemu da sad ne opisujen........




eto to je bilo to................ajte pa-pamahwavewavewavemah

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 91| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

petak, 03.08.2007.

mooooooooovie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

135 komentara u prošlom post!!!!!!!!!! iso miki..............eekeekeekeek romy, dobra si.........thumbup
malo je neobično da vam se javljan ODMA drugi dan posli (eek) ali kad ste (romy i Co) bili taaaaaaako najs pa me za jedan dan zatrpali sa 134 komentara, e onda zaslužujete nowi postich..............yessmijehyes
zapravo, danas baš iman teme za pisanjewink...........da da.........bila sam u kiiiiiiiiiinuuuuuuu...............hehe.............gledala harryja pottera i red feniksa. s ninom. hehe, ludilo filmthumbupeeksmijeh..... ako je neko isto danas bija, moga me je prepoznat po tome što sam se dva puta selila, prvi put jer smo stali u 16. red na 8. i 9. sjedalo, umisto U 15. RED NA 8. I 9. SJEDALOheadbangmadburninmadbang, pa nas neki debeli starkelja potirabangburninmaddeadmadheadbangpuknucu. mislin, što on tu ima dolaziti, moga je infarkt doživitidead na prvi nagli bljesak. bože.........burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
a onda smo drugi put fulali stranu (jer je JEDINO jbn 15. red bija odvojen ogradombang) i sili na 13. i 14. sidalo, pa smo od straha da nas neko drugi ne potirabang.........pa smo OPET išli SKROZ OKOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
pa kad smo se KONAČNO smjestili, na, vjerovali ili ne, 8. i 9. sidalo 15. reda, taman kraj ograde pa smo mogli tamo odložiti gigantske koleparty i kokicenjami, MOVIE STARTED....smijehsmijehsmijeh
e od onda je sve bilo super. jasno ako izuzmemo sitnice kao što su pogledi i komentari ŠUGAVIH TURISTA I OSTALIH KRETENA KOJI SU TAMO BILI, ko naprimjer hehe "opet ih je neko potira..."!!!!!!!!!!!burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
a navodno prema tumaču Kad-Vidiš-Na-Satu, 11:11 (što sa ja vidila danas kad sam seprobudila) bi tribalo biti "DANAS TI JE SRETAN DAN" ako se ne varam....burninmadmad
ali kad sam bolje razmislila i osvrnula se malo oko sebe, vidjevši koliko toliko pun kino, pomislila sam: a mogle su se sve karte rasprodati, taman kad bi mi došle na red, ili smo mogle dobiti misto točno kraj nekog pedofila, ili tako nešto. možda mi je danas baš sretan dan...........to me malo razveselilo.smijehsmijeh
film je bija O-D-L-I-Č-A-N!!!!!!!!!!!!!!!!! morate ga ić pogledat. coolcoolcoolZA ZADRANE, EMITIRA SE U KINU POBJEDA OD 02. DO 08. KOLOVOZA U 6 POPODNEcoolcoolcool,(ako ne znate, a sumnjam da ne znate) pa ko oće neka ide, danas je bija tek 3 dan. neću vam ništa reći, samo da se dosta nadovezujeza zadnji nastavak i cedrica kojeg je you-know-who ubija (bangbangbang) u labirintu kad je s harryjem i još dvoje njih (flor i još nekim) iša na natjecanje za plameni pehar, kako se taj dio i zove. samo to morate znati, ostalo ćete viditi....naughtynaughtynaughty
to je bilo to od mene. samo još nešto. sad kad gledan pogled na post vidin da je prilično crven smijehsmijeh, tako da nemojte misiti da mi nije bilo lipo. dobro, OSIM PAR INCIDENATA.............khm...............
ups, pretjerah s veličinom......smijehsmijehsmijeh
ajte, pa-pawavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah
razmahali se smajli..............hehe..........

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 146| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

četvrtak, 02.08.2007.

na pašmanu

ojla piplwave!! vratila sam se još jučer ali sam bila umorna od 40-minutnog sjedenja u autusmijeh. bilo je superrofl
došla sam u utorak oko 5, pa smo se malo raskomotili, i onda je došla jedna susjeda iz zagreba (ljudi kod kojih sam bila imaju sina starijeg od mene koji je iša svojim putem pa sam ja bila s njihovim susjedima mojeg godišta) i neke njene prijateljice pa smo išli šetati. oko 6 smo išli na rođendan nekog 5-godišnjeg talijana (ja upala na rođendan bez poklona, niko nije skužijanaughtysmijeh) pa se tamo gađali vodenim balonima, pištoljima........bili smo mokri ko pivci. a najluđe bilo kad je jasmina (njegova mama) uzela gumu za polivanje vrta!! ajme majko.........dead
onda smo se išli prisvuć jer je puhala burica pa smo se smrznili. pa kad smo se vratili, smo jeli pizzu njaminjami. bile su dvi mješanenjami i jedna s lukom i peršinomblabla.
a nakon pizze...............donila jasmina boje za lice.............ajoj................da vi vidite na što smo mi ličilieek!!!!!!!!!! jednoj maloj nacrtala naočale i ožiljak harryja pottera!!!!!!!!! pa onda izbrisala, pa joj s jedne strane nacrtala leptira, a s druge nešto našvrljala. baš je lipo ispaloyes. a nama ostalima cilo lice išvrljala, ko neke maske indijanskedead. bili smo taman za maškaresmijehsmijehsmijehsmijeh!! a super smo izgledaliwink.....
pa nas na kraju sve onako slikalanut...........ajme da bar iman slike....
onda je bila TORRRRRRRRRRTA.............. na formulu 1!!! pa nakon torte smo još malo ostali pa smo išli ća. ajme, to je bilo najluđe. nas dvi idemo kući išarana lica!!! a ljudi jadni gledaju što je namabang.....naki se starčić na tratoru zamalo u zid zabijasmijehludnutyeswink!!!!!!!! a tako mu i triba kad je piljija ko tele u šarena vrata!!! e...........
a možete li zamisliti face svih gostiju koji su došli na večeru kod nas?! moj VLASTITI pas me nije prepoznaeekeekeek!!!!!!!!
kad smo se isprale, nas 4 je igralo uno. pa sam ih ja satrala, hehe........wink
pa smo nas tri ženske ušle u sobu i malo pričale..........pa smo se prošetale do plaže. u dugim rukavima!!!!!!!!!!!!!!! i još smo se sledile. mogu mislit kakvo je more bilo............nono
uglavnom, da skratim, zaspala sam u 3 ipo, probudila se u 10, NIŠTA SE NISAM NASPAVALA!!!!!!burninmadheadbangmadpuknucu
nakon doručka sam s hanom i lelom radila memory, pa smo napravile gatalicu (ili žabicu, kako god). meni ispalo da će me biskup silovatismijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh i da ću umrit u crkvi!!! bože................
a ručak je bijka svjetski!!!!!!!! jeste ikad probali pljeskavice punjene sirom ispečene na ražnju?? mmmmmmmmm........njam.....to morate probat!!!! a ja stavila ljutog kečapasmijehsmijeh........
sutradan smo nakon ručka krenili na kupanje. nas 3. kupale smo se punih 5 minuta!!! da, da..............smrzle se ko miševi u moru, a vani je još i bura puhala. ajme, a mogli smo igrat odbojku svi zajedno (ima mriža u moruyes) ili picigin. ja još ponila onaj veliki kolut. baš šteta................nonono
onda smo oko 7 ipo pošli kući. trajektom.
ajte iden ja sad..........čeka me teško popodne na ručku kod bake....bangburninmadheadbangmadpuknucu
pa-pawavewave

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 135| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>