< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o nečem...

I love rock'n'roll
So put another dime in the jukebox, baby
I love rock'n'roll
So come and take the time and dance with me



toliko vas je zavirilo od ...18.09.06....17:30
Free Site Counter
Free Site Counter






Neky funy blogachy

c@fFePl@NeT
NjIhOv BlOg

MoJ@ VoPe
MoJ@ MiShNiC@
......MoJ@ BeB@......
DuJm@ c@r SvOjE vRsTe
ReDiKuli Iz kV@Rt@
tEjcHy M@L@ Pl@v@
M@LeN@ Sl@tKiC@
....VoP@.....
....M@K@R@Nk@.....
KrV@V@ MeRy
sP@LJeNi
De@
BrInEt@_zG
No N@Me
@dRi@n...price
LuLlYt@
NeL@
VeNtIl@tOr
WjEwErIc@
EdOxIl
T@M@R@
En!
S@l@z@r


neke šlikice
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
hihihi
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Image hosted at bigoo

pretty
Images for your blog


kako šlatko
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
za jukice
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Images for your blog


layout for myspace

shmrc
layout for myspace

koje tjelo
MySpace

MySpace

mmm
image hosting file

koji geyevi
Myspace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paradise City

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home (Oh, won't you please take me home)

Just an urchin livin' under the street
I'm a hard case that's tough to beat
I'm your charity case
So by me somethin' to eat
I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Rags to riches
Or so they say
You gotta
Keep pushin' for the fortune and fame
You know it's, it's all a gamble
When it's just a game
You treat it like a capitol crime
Everybody' doin' their time

CHORUS x2

Strapped in the chair of the city's gas chamber
Why I'm here, I can't quite remember
The surgoen general say's it's hazardous to breathe
I'd have another cigarette
But I can't see
Tell me who you're gonna believe

CHORUS x2

So far away x4

Capitain America's been torn apart
Now he's a court jester
With a broken heart
He said turn me around
And take me back to the start
I must be losing my mind
"Are you blind?!"
I've seen it all a million times

CHORUS x4

I want to go
I want to know
Oh, won't you please take me home

I want to see
Oh, look at me
Oh, won't you please take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home (Oh, won't you please take me home)

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

Take me down
Oh yeah
Beat me down
Oh, won't you please take me home

I want to see
Oh, look at me
Oh, won't you please take me home

I want to see
Boy, I'm gonna be mean
Oh, oh take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

I want to go
I want to know
Oh, won't you please take me hooooooome
Baby




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Scotty Doesn't Know

Hey!!!!!!
Scotty doesn't know,
That Fionna and me,
Do it in my van every Sunday.

She tells him shes in church,
But she doesn't go,
Still shes on her knees, and...

Scotty doens't know, oh.(2X)
So don't tell Scotty!
Scotty doesn't know.(2X)
SO DON'T TELL SCOTTY!

Fionna says shes out shopping,
But shes under me and I'm not stopping.

Cuz Scotty doesn't know,
Scotty doesn't know,(3X)
So don't tell Scotty.
Scotty doesn't knoooooow....
DON'T TELL SCOTTY!

I can't believe he's so trusting,
While I'm right behind you thrusting.

Fionna's got him on the phone,
and she's trying not to moan.
It's a three way call,
and he knows nothing.
NOTHING!!!


Scotty doesn't know,(3X)
Don't tell Scotty.
Cuz Scotty doesn't know,
Scotty doesn't knoooooow....
SO DON'T TELL SCOTTY!

We'll put on a show, everyone will go.
Scotty doesn't know,
Scotty doesn't knoooooow....

The, parking lot, why not?
It's so cool when you're on top.
His front lawn, in the snow.
Laughing so hard, cuz...

Scotty doesn't know.(3X)

I did her on his birthday.,
Scotty doesn't know,
Don't tell Scotty.
Scotty doesn't knoooooow....

Scotty will know,
Scotty has to know,
Scotty's gotta know,
Gonna tell Scotty,
Gonna tell him myself.

Scotty has to know,
Scotty has to,
Scotty has to go!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Patience

Shed a tear 'cause I'm missing you
I'm still alright to smile
Girl, I think about you every day now
Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt you're in my heart now
Said woman take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said sugar make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience
(inhale) Patience...
Ooh, oh, yeah

Sit here on the stairs
'Cause I'd rather be alone
If I can't have you right now, I'll wait dear
Sometimes, I get so tense
But I can't speed up the time
But you know, love, there's one more thing to consider
Said woman take it slow
Things will be just fine
You and I'll just use a little patience
Said sugar take the time
'Cause the lights are shining bright
You and I've got what it takes to make it
We won't fake it, Oh never break it
'Cause I can't take it

...little patience, mmm yeah, ooh yeah,
Need a little patience, yeah
Just a little patience, yeah
Some more pati... (ence, yeah)
I've been walking these streets at night
Just trying to get it right (Need some patience, yeah)
It's hard to see with so many around
You know I don't like being stuck in a crowd (Could use some patience, yeah)
And the streets don't change but maybe the name
I ain't got time for the game
'Cause I need you (Patience, yeah)
Yeah, yeah well I need you
Oh, I need you (Take some patience)
Whoa, I need you (Just a little patience is all we need)
Ooh, this ti- me...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bad Obsession

I can't stop thinkin'
Thinking 'bout sinkin'
Sinkin' down into my bed
I call my mother
She's just a cunt now
She said I'm sick in the head
She said you ain't special
So who you foolin'
Don't try ta give me a line
But I can't stop thinkin' 'bout
seein' ya one more time
(Oh no)
But I already left you
And you're better off left behind

It's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind
It's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind

Too bad you're fucked up

I used to be wasted
Always tried to take it
Take it down into my vein
I call the doctor
He's just another
He said I'm sick in the brain
He said you ain't special
So who you foolin'
Don't try ta give me a line
But I can't stop thinkin' 'bout
doin' it one more time
(Oh no)
But I already left you
And you're better off left behind

Aw it's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind
It's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind
So bad...

Boy

It's a
It's a
Heads up
It's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind
Now it's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind

But I can't stop thinkin' 'bout
doin' it one more time
(Oh no)
See I already left you
And you're better off left behind
(Oh no, oh no)
It's a bad obsession
And you're always messin' my mind
See I already left you
And you're better off left behind
Uh huh...no

Maybe you'll do better next time
PUNK!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 26.06.2007.

NeIzL@Zi Mi Iz Gl@vE

Mr. Brownstone

I get up around seven
Get outta bed around nine
And I don't worry about nothin' no
Cause worryin's a waste of my...time

The show usually starts around seven
We go on stage around nine
Get on the bus about eleven
Sippin' a drink and feelin' fine

We been dancin' with
Mr. Brownstone
He's been knockin'
He won't leave me alone

I used ta do a little
but a little wouldn't do
So the little got more and more
I just keep tryin'
ta get a little better
Said a little better than before
I used ta do a little
but a little wouldn't do
So the little got more and more
I just keep tryin'
ta get a little better
Said a little better than before

We been dancin' with
Mr. Brownstone
He's been knockin'
He won't leave me alone

Now I get up around whenever
I used ta get up on time
But that old man
he's a real muthafucker
Gonna kick him on down the line



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26

Opet nean inspiracije za pisat...a sta ja mogu.....evo van jedna pisma od meni najdraze grupe....



| aj da cujen (21) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

srijeda, 11.04.2007.



Image Hosted by ImageShack.us



| aj da cujen (51) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

petak, 23.03.2007.

Nakon svih ovih godina......

Ojla pipl!!!!! I tako nakon 100 godina ja se sitila napisat post!!!!! HEHEHE... Mos mislit kako san se sitila.... Nego me svaki dan neko pila da napisen post.... pa... morala san... I da mozete... posteno komentirat... kako Dea kaze.... I tako... neman bas inspiracije... pa cu sigurno pisat neke pizdarije.... u mene van je sve po staron... heh... moglo bi se rec da mi je knjiga postala jedan od ``najboljih`` prijatelja...lol... ma bilo je vise i vrime... Ova skola me jebe u ``zdrav`` mozak!!!! E... Dea mi je rekla da je ovi jedan prominija nadimak i ime bloga.... pa ga ovin puten pozdravljan.... pozz VENTILATORU...
E... ona ludacha nace je skalpirala oko i sad joj je oko ka da je neko punta sakon.... lol... ala... je me jebu owe tockice.... i tako ljudi moji... ovih su me dana neki ljudi tako razocarali... svatila san da nisu ipak svi isti i da na ovom svitu ima masu smeca... ali doslovno.... MUSKI SU KA ZAHOD: ILI SU POSRANI ILI...............ZAUZETI!!!!!!!!mad
sigurno van je sve jasno.... ali ko ga jebe.... nije on... vridan mojih zivaca i moga vrimena izmedu ostalog.... ko ga.... JEBE....?!?!?!? Ma ne zanima me ko je da je.... zalin ga.... !!! Ali... dosta ovih depresivnih sranja... iden ja.... jest...njami

BTW... ovo je pisala Dea..kiss. ja samo diktiran... iako ona... ja... ovaj... ubacuje svoje pizdarije... i tako ljudi moji iden ja napravit ovo sta gori pise...
KO JE RAZUMIJA OVI POST....... SKIDAN MU KAPU!!!!!
POZZZZZZZZZ........................................
wave



| aj da cujen (23) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

utorak, 06.03.2007.

Evo ljudi moji da se i ja javinbia bi vise i red... Proslo je skoro misec dana od zadnjeg posta..Ma iskreno neman vise volje ni pisat..Ma sve u svemu desilo se hrpa toga u tako malo vrimena...ovaj vikend san bila na hvaru, amo rec da je bilo,,,valjda,,,,zao mi je u nedilju navecer kad san se vratila u st bilo predobro i da mogu u bi vecer ponovila...I da napokon sa starcima je sve super..Napokon je doslo i to vrime da vise neman problema ii da san sritna...Ma ljudi o cemu ja prican,,,,aj aj aj ...pusaa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| aj da cujen (40) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

srijeda, 14.02.2007.

Pipl Happy Valentines Day!!=)

Svim zaljubljenima, i onima u sretnim vezama!!! Stalno mi se vracaju sjecanja, a da van iskreno kazen nit san tuzna nit san presretna...ma nesto u sredini!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| aj da cujen (38) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 01.02.2007.

TESKO JE........

Tesko je cekati, nekoga u ciji povratak nisi siguran...
Tesko je vjerovati usnama kad govore...
...istnu ili laz...
...radost ili tugu...
Tesko je nekoga sanjati dok on sanja drugu...
Tesko je biti nista u ocima onih,
...koji su tebi sve...
Tesko je sanjati ljepe sne...
Tesko je biti sam...
Nekog dugo cekati
Tesko je...tesko
Svakome vjerovati


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| aj da cujen (43) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

petak, 22.12.2006.

ojlaaaaaaaa!!!!!

Ma evo bilo je i vrime da vise zavrsi ova prokleta skola!!!
Ja mislin da je trajala još koji dan da bi se ubilabang!!!
A sta ce tek bit drugo polugodiste ono je duze,,rofl,ne nezelin znat.....
Ma evo jedan mali kratki postic prije nego oden,,,
btw sutra iden na hvar,,neznan kad cu se vratit ni di cu za novu,
,tolika mi je zbrka u glavi da bi se najrade zavukla u krevet i ostala kuci..hehe
pusakissmojoj cerekludi koja je jucer otisla u Moskvu brrrrnut na samu ric se sledin,,hehe
nadan se da ce mi donit nesto nice,,ma znan da oce....
kisskisskisssssss kisskisssvima ,...see u




| aj da cujen (68) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

petak, 08.12.2006.

Kad jednom budes sam

Kad jednom budes sam shvatit ces koliko je dug jedan dan, a u noci oblit ce srce tvoje tuga i ocaj i sjetit ces se pjesme moje. Moje pjesme, sto pisala sam davno, kad je srce bilo tamno. Na dno mora si ga potopio i bez zraka ga ostavio. Sad kad si sam ostao, kad si zrtva ljubavi postao, znas kako je meni bilo kad si me ostavio...

Andeo ljubavi

Vidjela sam andela koji salje ljubav.
Zastao je kraj mene i darovao me.
Dao mi je nadu da cu nekoga voljeti,
uzdahe da za nekim uzdisem,
sjecanje da ga pamtim i ljubav
da ga nepustim.
Nakon toga krenuo je dalje, da i
drugima daruje ono sto je i meni
dao, da i drugi osjete srecu i
blagostanje ljubavi...





| aj da cujen (70) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 27.11.2006.

reda radi...


olaaaa
pa evo bija bi red da se nesto napise,,prije nego me mia masakrira..hehe....A kod mene van ima ama bas svega,,od loseg prema gorem,,al o tome necemo,,,amo mi na nesto veselije...znate da su Prljavci u cetvrtak,,,ajme jedva cekan...hehe
aj odo ovo je bia mali kratki postic,,hehe evo van jedna pisma koja mi je upravo na wmp...


Oprostio mi Bog,,mogla bi i ti...


Ma ima dana ima noci,
lago sam ti,
ne mogu bez tebe,
a prije nego triput pjevci,
onako zorom jave se,
ja cu se tebe kao Petar,
Krista, ipak odreci,
ma da suzama cu svojim,
noge.....tvoje oprati.

Ma ima dana ima noci,
koje propijem,
i kao Juda trazim kako,
da se opravdam,
kosu svoju mazem vinom,
mirisnim uljima,
dobro jutro, gospodine H,
steta sto ste lazov i kurva.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi,
sunce bas ne dolazi.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi
.



| aj da cujen (33) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 20.11.2006.

nepitajte sta mi je ,,pukla me colonia u glavu,,,a sta ja mogu...

Meni treba ljubavi

Sve je jasno, nema smisla
ovako samo padamo na dno
idi sad ne dugujes mi nista
sta je tu je, nije valjalo

Losi dani prate me uz tebe
znam da mogu biti sretnija
kada zbrojim sve idem dalje
pametnija

Meni treba ljubavi, ne trebas mi ti
budala koja zna samo sebe voljeti
meni treba netko da zavodi me
u nocima hladnim da zagrije me

Sve je postalo bezveze
vise ne bih mogla ponovo
ne trebam ta prazna obecanja
bilo ih je, bilo, dovoljno

Losa karma prati me uz tebe
znam da mogu biti sretnija
kada zbrojim sve idem dalje
pametnija



| aj da cujen (60) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

ponedjeljak, 13.11.2006.

PJESMICA...

Čujem da se i dalje
praviš faca,ali
nešto skrivaš.
Nešto jako snažno,
nitko to ne zna,
nitko te ne razumije.

Zašto?Jer ne voliš
patiti,da,baš tako.
Znam ja šta je patnja
bolje od tebe,dragi,
a ta patnja bio si ti

Pokušavam te zaboraviti,
ali nešto mi vrača misli k tebi.
Možda je to pjesma koju stalno slušam
ili je možda to moje srce
koje k tebi luta.

Ja to ne znam i nikad
neću znati,
jer zatvaram vrata prošlosti
znam da će biti bolno za mene
ali za tebe ne će.

Ti krećeš naprijed i zaboravljaš,
ali kako zaboraviti lijepe uspomene,
uspomene na mene i tebe,
uspomene na izgubljeno djetinjstvo?
Uspomene...na tvoju ljubav?


Image hosting



| aj da cujen (50) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

petak, 03.11.2006.

bija bi red.....

hello people.....pa evo mislin bia je i red više...napokon su se neke stvari riješile,,a neke,,ne...a da bi stvar bila još gora tu je jedna cura koja je mislin,,ono stvarno napravila puno nepotrebnih stvari ovog lita,,,,i sad se iskljuje na drugima,,nevirujen baš da ce joj bit zanimljivo sljedeceg lita,,al sama je kriva,,
evo samo san se tila javit,,,sad gren na hvarlud,, a šta ja mogu,,znam samo da ce me 3 osobe ubit jer san otišla... a pogotovo nace,,,,jao meni u nedilju....nut šaljem van big pozz...a mojoj mijici,,naci i dujmi,,,
kissskisskiss...



| aj da cujen (38) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

četvrtak, 26.10.2006.

NARKOMANKA

Kad ja umrem majko
ti ne traži hvalu
nek meni moji narkomani dođu
Kad ja umrem majko
ti ne traži grob
nek mene moja mafija pokopa
Kad ja umrem
majko ti ne zovi popa
nek mene moja družina pokopa
Kad ja umrema majko
ti ne pali svijeću
umrla je narkomanka jer nije imala sreću
.


N-oć je provodila u svijetu
A-dane u tami
R-uke je nježno pružala
K-amenom srcu
O-ovog svijeta
M-alo joj je ostalo od života
A-l, i to malo vrijedilo je više
N-ego daje sunce
K-lečući u carstvu vijernosti rekla je
A- ipak je bilo ljepo


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

nedjelja, 22.10.2006.

ne pitaj

ojla!!!! evo stvarno neznam šta da pisen...osim da mi je cili ovaj tjedan bia u kurcu,,,prvo zavrsin u bolnicu ..a onda se desilo trista nepotrebnih stvari...neki su ljudi tako,,,ma neman rici,,no,gadno san se privarilano sve se okrenilo,,,,molin boga da ovo sta prije zavrsi jer cu puknit,,,za mi je moje bebe,,ona jadna doma nesmi vanka,,,namcornajrađe bi joj zadavila starce,,,,al stas...sve u svemu molila bi jednu osobu da odjebe od mog bloga jer nema zivaca za osobe poput nje........puknucu..neznan sta uopce pisen ovo je sve..o moj boze iden ca...

evo neka pisma šta nema veze s vezom,,,al stas


Pogled ispod obrva


Bila je noc i strasna
guzva oko mene
I kroz dim cigareta
Imala sam osjecaj
da me netko gleda
Da sam necija meta

On je sjedio u sebe siguran
I u svoje mjesto
Takav pogled ispod obrva
ne vidim cesto

Iz znatizelje sam zastala
Pamet se odmah
s glavom rastala
Kao da je nikad nisam ni imala
Kao brak sto ne valja
I vise ne znam sta je bilo
Ni tko je svirao
Bez naloga za pretres
vec me je dirao

Od tada luda sam za njim
Pogledom vucijim
Od tada vise nikoga ne vidim...
pa ni sebe

Al' odbolovat cu te ja
s casom tuge u rukama
I sa drustvom koje i ne poznajem
Odbolovat cu te ja
Znas kako cvrsto na nogama
Ali nikad pogled ispod obrva

Vise ga nisam nikad vidjela
A kamoli cesto
Al' kao aureol u onom bircu
Svijetli ono mjesto
S kog me je on nisanio
Pogledom lako sigurno
Nisanio, jos lakse ranio

nedjelja, 15.10.2006.

evo još jedan "normalni" post

jutro ,,ja san totalno koma,,noge ne osjećan,,povrača mi se,,itd...sinoć smo bili na colonii sa ekipon iz garaže,..bilo je prejebeno,oko 5 ipo smo došle ja i nace do garaže dok se svi nismo okupili i onda smo pjehe do gripa,,al nekome je šunilo da odu na dom,,,neznam..al sve u svemu ja i nace smo otišle do cukarina nać se s nekin curama iz njenog razreda,,a muški na dom,,,u međuvremenu smo nas dvi obišle 4-5 puta cile gripe i 2 puta dom,,totalno smo ispizdile,mad,ona je bila toliko bjesnaburninmad da san se kretala 2m iza nje,blabla,,svaku živu i neživu osobu je ona iskomentirala..i na kraju smo se za divno ćudo SVI OKUPILI kraj cukarina,,a koncert u staroj dvorani,,ma diš bolje,,meni je bilo ža beng-benga i mede jer su oni s teškom mukom ušli i brojali minute kad će izać,,,marin je pobiga za njima,,a do kraja smo ostali ja,nace, ''tatica'' i božo..."moćna četvorka" koja je izdražala...nesićan se kad san se zadnji put isplesala..nutnaughty.bilo je predobro,,,nace fala na onom otrovu od tablete,,spasilo me...bilo je prezanimljivo,,a tek oni breakeri,,mmm..rofl,,,na kraju smo otišli do balotaškog jer je marinu i britvi bia ročkas pa da to proslave s "malo" bamusića..partysmokin..nakon toga smo se razdvojili muški su otišli do bauntya još malo nazdravit,,party,a nace,, pepe i ja doma pjehe,,
aj to je sve i ovo je previše.yes..

utorak, 10.10.2006.

ma koji naslov nema toga danas!!!

EVO napokon nešto normalno od mene,rolleyes,,da mi moj dragi prijatelj Dujma nebi bia u ljubavnoj depri, ko i sinoć kad je ćita...
I zbog toga me danas napamad pa nisan mu ja kriva..hihismijeh
i danas je nešto čudno cili dan san sritna i previše brbljava....rofl...u jutro tj u podne ipo,,,al to je meni još jutro smo ja i Nace bile na kavi s Dujmom,,Beng Bengom i Božon,,,a i nas dvi smo biserke škola tek u 2:45,,jer nemamo prvu uru, a mi već u poden ipo u gradu..
aj aj zanemarimo to..Dujma je u 1 ipo otiša u školu a nas cetvoro nastavili lutat po gradu sve do 2 i 35
onda su prvo menenaughty otpratili do škole i otišli s Nacon do nazora pa njih dvojica na bus...
A kako san ja inaće biser njena jaketa je ostala meni u torbibang a štaš..našle se priko odmora u đardinu....
i kako san bila sva sritna jer san dobila 4 iz kemije..zapritila mi je da će me polomit ako neprekinen prićat jer san danas cili dan hiperaktivnazujonut i pitala me šta je ova škola napravila od mene...hihi
ma dobro san ja ditenaughty....
i enivej nije me pitalo geo...ma ko sritnije od mene....
aj to je valjda dovoljno ipak je ovo ka "normalan post"rolleyesnono
pozz ekipi iz garažesmokin i najluđoj ekipi iz sucurja...lud
zujonutmah
i big kiss mojoj Nacii i mojo Mijici koja doma lleži jer je bolesna
kisskisskiss


MySpace

MySpace

utorak, 03.10.2006.

LOŠ FILM

Gledaš me kroz gusti veo dima
i znam već ovu noć
kao sceni iz zajedničkog filma,
krećeš prema meni.
Ljubiš me u obraz
i već vidim novi poraz.
Da bar redatelj mog života
već jednom vikne REZ.

Loš scenarist ovo je pisao,
zaplet je predvidljiv,
unaprijed ga znam,
opet si tu a nepozvan.

Ko' u filmu odvodiš me od njega
i dok zagrljeni plešemo
zasvira naša pjema
kažeš da sam ti najbolje od svega.

I bliži se kraj
već stoput viđen:
ostavljaš me samu,
LOŠ FILM JE SNIMLJEN
.


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

srijeda, 27.09.2006.

MOJI OSJEĆAJI

Opet dolaziš,pa odlaziš
ne razumijem...
Reci mi...
Pomozi mi...
ti, ti si oaj koji me ubija
ti, onaj koji vlada životom mojim...
ti...
Što još reći?
Jednostavno ne mogu ovako,
jer život s tobom je sve što želim,
a život bez tebe sve što hoću,
kako god bilo,
u meni si...
Joj, ma daj više odlazi...
Nemoj više ostati, izluđuješ me
to ne želim...
Vratimo se, vratimo se na početak
početak svega...
Ovaj put druga priča dolazi...
JA ODLAZIM!!


Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

subota, 23.09.2006.

KAD OSJETIŠ SAMOĆU..

Sjeti se stihova
Što sam ti ih pisala,
Sjeti se suza
Što sam ti ih brisala...
Sjeti se ljubavi
Koja ne prolazi,
Sjeti se tuge
Koja ne odlazi...
Sjeti se srca,koje te voli,
Sjeti se rane
Koja me boli!
Sjeti se ove pjesme
Kao uspomene,
Sjeti se jednom
Nakon svega MENE...
Ako se naši pogledi spoje,
Kada dragi prođeš pored mene,
Ja te molim sakrij suze,
Ako ti se vrate uspomene...
Sakrij, sakrij suze
Možda će tad lakše biti,
sakrij mili suze
Jer ja svoje neću moći skriti...
Ono što je bilo među nama,
Za sjećanje ostat će samo,
Ja te molim prođi pored mene
Kao da se više i ne poznamo...


ponedjeljak, 18.09.2006.

SUPARNICEpuknucu

Hej ti mala iz osnovne škole,
Znam da mnogi dečki te vole,
Ako ti voliš moga dečka imaš na to pravo
Al' kad prođeš pookraj mene bar mi reci
ZDRAVO!!mah!!



SUPARNICI 2.dioburninmad

Pijateljice bile smo od osnovne
druge zezale i varale.
Ma i to smo prerasele
i počele tražit dečke odrasle!
u početku nije bilo važno s kim češ zavšit
jer na kraju ostalo bi samo jedno:
NAŠE DUGO PRIJATELJSTVO,
svađa, što je to?
Ljubomora, zar postoji i takvo što?
Slagale se kao krvlju nutpovezane,
dane provodile same.
Al sad kad me vidiš spusti glavu izdajice,
prekršila si zakon:
ZALJUBILA SI SE!!cerek!!


četvrtak, 14.09.2006.

ŠKOLSKI RASTANAKmah

Derao se s prozora škole,
vikao: „ Mala dođi gore!“
A ja njemu ni malo tiše
rakla sam: „Dosadan si više!“
Rekla sam mu tako više neće
i pokvarila naše kolo sreće.
Ja sam prva rekla NEĆU headbang
njemu i sebi oduzela reću.
Kad god se nađem pored škole
moje oči s nadom pogledaju gore, rolleyes
a kad se sjetim da
sam rekla neću
one s puno tuge kreću dalje.
Sad mi je žao zbog postupka
moga i žao mi je njegova srca ranjenog.
Nikad više neće reći:no
„Mala dođi gore“
Nikad više,no nikad s prozora naše škole!!!


četvrtak, 07.09.2006.

Ovo NIJE post koji je trebao biti posvecen jednom decku...

ŠKOLSKA LJUBAV

Sreli smo se kao đaci
s knjigama ispod ruke.
Dijelili smo istu klupu
riješavali iste muke.

Ali onda jednog dana
nestao si kao sjena
na klupama ostala su
urezana dva imena.

Školska ljubav prođe brzo
i odnese ljubav staru,
tvoje ime i sad stoji
u mom školskom spomenaru
.

ponedjeljak, 04.09.2006.

What I Go To School For

Her voice is echoed in my mind
I count the days till she is mine
Can’t tell my friends cuz they will laugh
I love a member of the staff

I fight my way to front of class
To get the best view of her ass
I drop a pencil on the floor
She bends down and shows me more

CHORUS
That’s what I go to school for
Even though it is a real bore
You can call me crazy
But I know that she craves me
That’s what I go to school for
Even though it is a real bore
Girlfriends I’ve had plenty
But none like Miss Mackenzie
That’s what I go to school for
That’s what I go to school for

So she may be thirty-three
But that doesn’t bother me
Her boyfriend's working out of town
I find a reason to go round

I climb a tree outside her home
To make sure that she's alone
I see her in her underwear
I can’t help but stop and stare

CHORUS

Everyone that u teach all day knows your looking at me in a different way
I guess that's why my marks are getting so high
I can see those tell tale signs telling me that I was on your mind
I could see that you wanted more when you told me that I’m what you go to
school for
I’m what you go to school for

She’s packed her bag its in the trunk
Looks like she’s picked herself a hunk
We drive past school to say goodbye
My friends they can’t believe their eyes

CHORUS


P.S. Sljedeći post će biti posvećen jednom dećku...

četvrtak, 31.08.2006.

SARA

Trebala se zvati Sara,
al' se na to ime nije odazivala,
zvali su je kurvom, na to se nije obazirala.
Tražila je utjehu u
Dimu mariuane,
Unosila u sebe svakakve duhane,
Život joj je nestao,
Bila je sretna...
Na tren...
A onda sama i napuštena,
Ko prosjakinja,
„kakva luda žena!“
I jednog dana,
Posve sama
Izdahnila i posljedni dim
Tih opojnih cigara,
da je samo znala
što je čeka,
Sara, ona sad bi se zvala!!!




IDIOTE

Saznala sam da varaš,
Pas ti mater,
za to češ platit!
Pratit ću te u svakom koraku,
bit ću ti u svakoj misli,
idiote!
Ovo ne radim iz ljubomore
Što si htio biti njen,
već zbog razloga
što me varati nećeš!
Doći ću ti u snovima
i zapalit te,
a nju, DRAGI MOJ,
nju više živu vidit nećeš!
Kajat češ se, kajat
do kraja svog bijednog života
i vidjet češ s kim si bio, (s vragom)
platit svaku suzu
htio il' ne htio,
preživjet svaku bol,
ako hoćeš, a mene više nikad voljet nećeš!!!


nedjelja, 27.08.2006.

Ova je pjesma posvećena jednoj curi
kojoj je danas rođendan...
IVANA SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!




A ŠTA DA RADIM

Ref.
A sta da radim
kad odu prijetelji moji
kada ode djevojka
na koju bacam oci

I tako redom, dan za danom
na javnim mjestima s gitarom
naravno da uvijek netko dodje
da me cuje makar i kradom

Nista mi vise nije vazno
nasao sam dobar bend
zelim samo da sviram
da se otkacim i to je sve

Ref.

Ljudi samo govore
zasto si nervozan
ljudi samo pricaju
ne budi tako grozan

Ljudske usne sapucu
suljaj se ti kradom
izbjegavaj nevolje
skinut ce ti glavu

Nista mi vise nije vazno
nasao sam dobar bend
zelim samo da sviram
da se otkacim i to je sve



P.S. Ivana mislim da znaš zašto baš ova pjesma
Fališ mi..kisss......

subota, 19.08.2006.

PISMO... .


Kažu da smo mnoge voljeli, ali nikoga kao što smo voljeli jedno drugog. Ti si bio stariji od mene. Kad si rekao da ćeš mi budućnost upropastiti, odlučio si me ostaviti! Obećao si da ćeš mi pisati;

PRVO PISMO: - stiglo je dva dana nakon rastanka. Pisao si da ti je teško bez mene, ali si se bar uspio nasmijati sunčanom danu...

DRUGO PISMO: - stiglo je deset dana nakon rastanka. Pisao si da smo oboje mladi i da je dobro što smo se rastali.

TREĆE PISMO: - stiglo je godinu dana nakon rastanka. Pisao si da ti je užasno teško bez mene.

ČETVRTO PISMO: - stiglo je pet godina nakon rastanka. Pisao si:
" Djevojko, mislim da ćeš mi oprostiti što sam se ubio dva dana nakon rastanka. Ona pisma slali su ti moji prijatelji kako bi lakše podnijela rastanak...
"



Ovo mi je posla neki lik...


Ovo nije moj svijet ja sam poseban slućaj. Iz puste tamne sobe me otkljućaj. Oću da svijetlost vidim,oću da se divim.Sve krene pa stane moj život polako zastaje, a tuga nikad ne nestaje. Ja sam poseban slućaj ovo nije moj svijet,želim brzi let,prelazak u moj svijet. Želim biti sretan, ne želim sam stojati želim svojim avionom upravljati, ali nisam položio za pilota, ima mnogo jadnih života, al moj je najgori. Nema ljepih trenutaka samo bol i duga tuga.... davno je pukla mog života pruga,davno je otkazao moj životni vlak,, život mi je dopizdio i povećao tlaaaaak!!!!!!!!NEMA SVIJETLA SAMO MRAK!!!!!!!!! Da nastavm život nisam dovoljno jak....

utorak, 15.08.2006.

pa se ti igraj.....

Igrao si dvostruku igru,

Razgovarajmo o tome
pa nitko nije umro
Je li problem u nečemu što sam napravila?
Je li problem u nečemu što si rekao?
Nemoj me ostaviti da visim
u tako mrtvu gradu
držati me tako visoko
na tako lomljivoj niti.

Ti si bio sve što sa mislila da znam,
i što sam mislila da možemo biti.

Ti si bio sve, sve što sam željela.
Bili smo si suđeni, trebali smo biti,
ali smo to izgubili.
Sve uspomene, tako mi bliske, samo su izblijedile
cijelo ovo vrijeme ti si se samo pretvarao
toliko o mom sretnom završetku.

Sve ono što si skrivao od mene,
sva sranja koja si napravio.
Bio si sve ono što sam mislila da znam
i što sam mislila da možemo biti.

Lijepo je znati da si bio tu
hvala što si se pretvarao da ti je stalo
i što si učinio da se osjećam kao da sam jedina
lijepo je znati da smo imali sve.
Hvala ti što si me gladao kako padam
i dao mi do znanja da je s nama gotovo.

Ti si bio sve, sve što sam željela
bili smo si suđeni, trebali smo biti, ali smo to izgubili
sve uspomene, tako mi bliske, samo su izblijedile
cijelo ovo vrijeme ti si se pretvarao
toliko o mom sretnom završetku
.

ponedjeljak, 24.07.2006.

EVO JEDNA DOBRA PISMA........

POISON - ALICE COOPER

>-Your cruel, device eyes, your blood, like ice
One look, could kill, my pane, your thrill....

* I wanna love you but I bether not touuch
I wanna hold you but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want too much
I wanna taste you but your lips are venomus poison

-You're poison runnning trought my veins
You're poison I don't wanna break this chairs

-Your mouth so hot your wap I'm caught
Your skin so wet black lace on sweat....

* I hear you calling and it needles and pins
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Don't wanna touch you but you're under my skin
I wanna kiss you but you're lips are venomus poison

.............(guitarsolo)

-One look could kill my pain your thrill

* I wanna love you but I bether not touuch
I wanna hold you but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want too much
I wanna taste you but your lips are venomus poison

-You're poison runnning trought my veins
You're poison I don't wanna break this chairs

* Poison,I wanna love you but I bether not touuch
I wanna hold you but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want too much
I wanna taste you but your lips are venomus poison

-You're poison runnning trought my veins
You're poison I don't wanna break this chairs

Poison....
....



| aj da cujen (14) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

nedjelja, 23.07.2006.

iz dubine duše...

NA TEBI JE RED...


Hej, ne znam što da kažem…
Uvijek je bilo na tebi,
Da oprostiš,
A na meni da prebolim…
Možda i nije prekasno,
Ali ne danas…
Sutra, sutra je novi dan1..
Jesu li sve noći bile laž,
Jeli ti svaki dan proveden
Sa mnom, samo obaveza?
Reci da me ne voliš,
Samo ne danas,
Sutra …
Sutra je novi dan,
Sutra ću preboljeti…
Hej, na tebi je red.




TI

I što sad radiš kod nje
Zar ne shvačaš da ubijam se,
Režem vene zbog tebe.
Ljubiš sve al' mene ne
Grliš nju zbog mene...
Znaš da te volim,
Al' ti mene nisi
I šta kad nož ti je jedini prijatelj
Jer ne mogu preboljeti ...TEBE!
Ne mogu zamisliti tvoje dodire na njoj,
Tvoje poljupce na njenim usnama,
Tvoje ruke ne njenim bedrima...
Jer od života mog ostala je samo rijeć:
Ja volim tebe, al' ti mene ne!
!




JA I ON


Sve se mijenja,
Moje srce više ne diše,
Moje srce više ne kuca…
Nisam ni znala,
A toliko sam te voljela,
Sad sam shvatila,
Sad kad je kraj,
Taj glupi kraj.
Suze same teku,ja ih ne želim,
Dovoljno mi je da te više nemam,
Da me tvoje ruke ne griju,
Usne ne ljube…
Toliko sam te voljela,
Sad sam shvatila,
Kad sam te izgubila...



| aj da cujen (1) | tvoja boja | # | Design by:Poison Angel

ŽIVOT JE......

Život je prilika, iskusi je ...font>
Život je ljepota, divi joj se ...
Život je san, učini ga stvarnim ...
Život je izazov, suoči se s njim ...
Život je zadatak, izvrši ga ...
Život je igra, igraj je ...
Život je bogatstvo, čuvaj ga ...
Život je dragocijen, njeguj ga ...
Život je ljubav, uživaj je ...
Život je tajna, pronikni je ...
Život je obećanje, ispuni ga ...
Život je tuga, nadiđi je ...
Život je himna, pjevaj je ...
Život je borba, prihvati je ...
Život je tragedija, uhvati se s njom u koštac ...
Život je avantura, usudi se ...
Život je sreća, zasluži je ...
Život je život, brani ga ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.