srijeda, 20.08.2008.

Nasmijava me i to mi godi...

Evo me opet!!!
Nisam baš čest gost na svome blogu, obiđem s vremena na vrijeme s namjerom da nešto zanimljivo napišem, dovoljno zanimljivo da vam oči ostanu priljepljene na ovom postu do zadnjeg slova...Koliko god bi to bilo laskavo za moj krhki ego, ipak je ovo moj ispušni ventil i nešto što je moje,što ću moć s nostalgijom ili ne čitat za ohoho vremena...
Pa od zadnjeg posta nije se mnogo promijenilo, još uvijek lažem ko konj, pušim, pijem, kilaža opet pada zbog cigara, al ljeto je bilo pa je i to imalo svog utjecaja... Novo je da imam dečka, i to nekog za koga bih zadnjeg očekivala da će mi bit dečko, za takvima se čak niti ne okrečem ... Nekog šminkerčića, mlada nada stolnog tenisa, nogometaša i šta sve ne, visok, crn, mršav, guste obrve, munjen osmijeh, ravni zubi, čudan hod ali najbolje od svega 100%-tna flegma, realizam i izuzetna duhovitost... Uz tog dečka se smijem ko nikad u životu, doma se vračam s čeljusnim bolovima... Nasmijava me i to mi je lijepo, jer volim se,vjerovali ili ne, smijati. Taj će svaku situaciju pretvorit u jedan veliki vic, njemu je život opčenito jedna velika zajebancija, i uz njega sam se naučila smijat životu i svim njegovim neugodnim dodatcima... Drugim riječima: Prcam život haha
Ne znam jel to na mom planetu zatreskanost al neš ugodno je...Govori mi da sam lijepa, slatka, pametna, smiješna, sarkastična (na dobar način), kaže da imam neki čudan smisao za humor koji ga tjera na razmišljanje zatim na smijeh (vjerojatno kad shvati) uglavnom laskav je, al ne na otrcani način, nego na jedan drugi koji ne mogu baš objasnit riječima, onak rekla bih facerski, frajerski način ako čete me shvatit! Možda se ja sebi sviđam više kad sam s njim nego on sam,jer nisam navikla da se tipovi tolko trude oko mene, obično padnem več na bok ako je tip zgodan (to je sad zvučalo malo droljasto i površno, al realno, ako me fizički privlači njegova sam ako me želi :))A zašto bih se pretvarala nekom nevinom princezicom koja ima neka ograničenja i pravila tipa ono ne ljubim se na prvom spoju itd, imam ja naravno neke svoje granice, ali nikakva pravila...Istina je da sam nestrpljiva niti mi se da prolazit kroz sva ta laskanja pa ovo pa ono kako bi došli do onog što oboje želimo... Al ovo je nekako drugačije, ovog dečka nije briga, nekad pomislim kao da mu se uopče ne sviđam, a nekad ga uhvatim kako me gleda sa nekim prodornim smješkom, u oba slučaja njegova spika je duhovita, opuštena, laskajuča bez forsanja i bilo kakvog pritiska....Ma zakon:)

A zašto neću stavit neki dizajn? Jer mi se ne da, niti me zanima, pokušavam vas osvojit karizmom :) A ko to ne upije, sumnjam da će me dizajn spasit...


Pusa svima!!!

- 00:30 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...