. . .h€eLLoo00oo. . .


. . . Hy svima....eo mene opet....nakon malo duzeg vremena...hvala svima na komentarima...znam da nisam stigla svima uzvratiti komentare,al iskreno nisam stigla...sad kako traje škola nemam vremena....zao mi je ljudovi,al ne stigne se...eto da puno ne filozofiram reći ću nešto o sebi,a onda ću napisati štafetu koju sam dobila od Sare i od još nekog samo ne znam točno koga...heheh...eto ja sam ovaj tjedan išla samo u ponedjeljak u školu zato što sam bolesna...:((....jučer sam cijeli dan imala visoku temperaturu i to 39,5.38...ma j00j grozno....a danas mi je malo bolje...al ova bolest mi baš i nije trebala zato što sam ovaj tjedan trebala pisati test,odgovarati....i sad to sve treba nadoknaditi idući tjedan....uhhh....e pa da...jedna dobra vijest....21.02. imam rođendan...da-da...15-ti...hehe...tekk....al dobro....iduće godine 16...heheh....kod mene kao i inače nema ništa novog...sve po starom....prošla subota nije bila loša...a što se tiče ljubavi naravno da nema ništa...ma zapravo i šta će mi itko...bit će i toga onda kad se najmanje budem nadala.....i to je to....valjda....
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
.....a sad štafeta....
×zagljaji ili poljubci×
...pa najbolje ide zajedno,ali radije ovo drugo...
×pepsi ili Cola×
ne volim nijedno,al ako moram birati onda prije Cola
×čokolada ili vanilija×
fino je i oboje,al finija mi je čokolada
×prijatelji ili obitelj×
iskreno glupo mi je ovo pitanje...u svakom slučaju obitelj mi je najvažnija,a i prijatelji su mi isto važni{ali samo oni pravi,iskreni}
×ljubav ili novci×
bez sumnje...ljubav...
×slušati nekoga kako govorili ili govoriti×
uvijek ću saslušati svakoga,a isto tako želim da drugi saslušaju mene
×osobnost ili izgled×
puno mi znači kakav je netko iznutra,iako mi je važan i izgled
×boja očiju kod dečki×
pa bilo koja,nije mi bitna...
×visina kod dečka×
ne bi voljela baš ni da je previše visok,a ni da je premalen...pa negdje moja visina...a šta ja znam...
×kratka ili duga kosa kod dečka×
kratka definitivno...iskreno ne volim baš one chupave i te njihove duge kose...noup...
×piercing ili tatoo×
pa dobro je oboje,ali bi radije piercing
×naj frendica×
...uvjerljivo moja bubachica Dorotea==) . .
×tko je najglasniji×
...pa zna se...Sarche...
×a naj sramežljiviji×
nema takve/og u našem društvu
×jesi li zaljubljena×
...noup...valjda...
×vjeruješ li u ljubav na prvi pogled×
pa da ...zašto ne...
×dali bi izašla s nekim samo zbog novca×
never...noup...to je nešto najgore...:(
×tko je zadnja osoba koju si poljubila×
my mather....ali ne u usta naravno...
×koja ti je slomila srce×
ahh...ne bi baš o tome...
×koja ti je rekLA da te mrzi×
nitko mi takvo što nije rekao...to je grozna riječ.. . .
×uzimaš li drogu×
noup...nikad. . .
מeliš li imati djecu×
naravno...jedva čekam kad zato bude došlo vrijeme.. . yeeaa...
×vjeruješ li u sebe ×
mislilm da vjerujem.. . .
×možeš li podnjeti istinu×
naravno..
×najveća slabost×
pa za bzvz planem,a to ne bude potrebno ponekad
×najveći strah×
uhhh...krokodili,zmije....
×prva smisao kad se probudiš×
...kad prije jutro??...
×javljaš li se na nepoznate brojeve×
ponekad. . .iako me to uzasno zivcira. . .
×slažeš li se s roditeljima×
...of course. . .
×stvari u prošlosti za kojima žališ×
a nije to baš za javnost...
. . . i eto to je to. . . došao je i kraj štafete. . . Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
{eto dragi moji blogeri toliko od mene ovog puta. . .mozda napišem post idući tjedan ili kasnije...nznm...vidjet ću...ako mi se bude dalo. . .uziwajte mi,komentirajte. . .sve vas pun000 pozdravljam...Doroteu,Adriana,Saru,Želju,Šujdu,Ivanu,Ivone,Ines,
Bojanu,Milanu,Kondili,Mateju,Dunju,.i sve ostale koje poznam i koji poznaju mene, . by3by3}


13.02.2008. . K .. ..komentari..(198..) . P . # . ^


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



[¤Nešto više o meni¤]


ovo bi kao bila ja:



-ime:Maja
-prezime:koga briga
-škola:teh.za računalstvo
-razred:1.Q
-mjesto:Beli Manastir

{VOLIM sve što vole mladi...:
-izlaske
-šminkanje,sređivanje
-haljine,štiklice
-dečke(hheh)
-vikend
-smijati se
-moj mobač,mp4
-plesati,pjevati
-shoping
-mou siss,my parents
-komp
-more,snijeg
-skijanje,plivanje
-moe frendice i frendove. .
....N€ VOLIM....
-umišljene,sebične osobe
-omalovažavanje,ogovaranje
-hvalisanje
-ulizivanje,prevaru
-svađu,tuče,ratove
-glad i siromaštvo
-nepravdu u svijetu
-cigarete. . .

-best prijateljica:Dorotea
-ostali frendovi:Adrian,Želja,
Šujda,Ivana,Ines,
Tanja,Sara,Ivona. . .
-hobi:plesanje,pjevanje,
sviranje
-plešem u HKUD-u Beli Manastir
-pjevam u zboru
-sviram sintisjzer
-za sebe mogu reći da sam dosta osjećajna osoba,
uvijek spremna pomoći..valjda pretty,smart...
....€to toliko o meni}.....

evo slike moje najbolje bubachice...

. . to vam je Tea(Dorotea)..al ugl to vam je moja bubachica..
jako ju volim jer joj sve mogu reći.. ona je tu kad
god mi je teško..uvijek mi pomogne..
nasmijava me. . lijepa,zgodna...ma super je. .
. . nema takve kopije...heh...ona je najbolja
bubachica koju jakoo0o0oo volim...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sarch3kiss
MINISTARKAkiss
bubač moj vejikikiss
Zoricakiss
spaljena na kvadratkiss
Kondicka i Bandovkakiss
Moa blizankakiss
Bojanakiss
¤Ineska¤kiss
Ivona gymkiss
Dajanakiss
Željakiss
Šujdakiss



×Ksenija i ja×

×Tanja i ja×

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




































Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters





Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters

Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters




HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games


HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



evo par slika sa mog nastupa sa zborom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA sam ona u bijeloj majici i kratkim jeans hlacama
Maja sVIra:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA svIRam,a zBOr pJEVa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us