...nakon dugo vremena...opet ja...


Hello svima!!!!....znam da nisam dugo pisala al jednostavno nisam stigla...sad kad je škola,nemam bas puno vremena za zezanje...ipak ovu srednju moram shvatiti malo drugačije.....ugl...thnx svima na komentarima...vjerujte mi vratit ću Vam ih kad tad....mislim ne brinite.......svima velike zahvale i svima šaljem ogromne kissovve....kiss.kisskiss
.....eto da počnem.... Image Hosted by ImageShack.us

...school...:::::---u školi mi je fenomenalno....mislim bar zasad....nemam još uvijek ni jednu negativnu...tnx God...onak razrednica mi je pomalo grozna....bas ju nesto prewise ni ne obozawam....jooojjjj ne znam kako ću ju pretpiti još 4.godine....a valjda ću uspijeti....došla nam je prawa profa iz povijesti....mislim ona je kao bila na bolovanju i sad se vratila....a dobila sam iz testa 5 iz teorije i 3. iz godina.....a bas me briga....iako ovako i nije loša profesorica......a tek ekipa u razredu.....a oni su Vam ludi do bola....imamo jednog kojeg zovemo kokošinjac....zbog njegove grozne frizure...drugi ima nadimak Srećko Leš....treći opet ima Bobo Smrade....i tak....šta da drugo pričam....pa zar to nije dovoljan primjer da su svi crazy.......bili smo u petak 16.11.u Vukovaru....obišli smo sva moguća mjesta.....najteže sam podnijela kad smo bili u bolnici....stvrano mi je to bilo grozno....mislim da je svima to je bilo bolno......nikad o tom stravičnom događaju nisam nešto prewise razmišljala,ali nakon ovog petka sve mi se to wrti po glavi.....nadam se da se takvo što NIKAD VIŠE NEĆE DOGODITI.....
.....izlasci....:::::::---po običaju swake subote neko društvo ide u moby...tako je to bilo i prošle i ove subote.....ajme pa bude nam predobro.....meni je ova subota bila presjajna.....nije mogla biti bolja......definitivno.......
...............................
...snijeg.....::::::---e da jedna radosna vijest....kad smo išli iz subotnjeg izlaska doma,počeo je padati snijeg...ujutro ga je stvarno bilo dosta...sisterka i tata su naprawili jednog ogromnog snješka bjelića.....ma baš je bio dobar.....al se snijeg jako brzo otopio....ima ga još jako malo....malo sam se i grudala sa Ksenči....i pokušavale smo se malo sanjkati iako nam baš nije uspjelo...jel tako Ksenči??hehhhhe......

.....folklor......::::::---ma na folkloru sve super....imamo božićni i novogodišnji nastup 21.12......plesat ću od postava Baranju,Split i Prigorje.....i to je waljda to......moramo još snimiti neki dvd sa svim postavama i tak....
Image Hosted by ImageShack.us

...zbor...:::::---i sa zborom imam božićni koncert i to već petu godinu....16.12. u kino dvorani....pa pozivam sve koji ovo čitaju da dođu u 19:00 sati i nek se zabave....Image Hosted by ImageShack.us

....ljubav....:::::---po običaju kod mene nema jubavi.....al se nadam da će uskoro biti....i da ću onda i ja napokon malo uživati.....hhhheeehhhhh
---kod mene ništa drugo novog....možda budem na nedjeljnoj misi odsvirala koju pjesmu na orguljama i tak....ma ja svašta radim....bolje rečeno šta ne radim...... Image Hosted by ImageShack.us

......---eto ovog puta to je swe od mene--ostavite mi puno komova i ja ću wam ih kad tad uzvratiti....pussam vas:Doru-Teu,Ksenči,SaRU,BOJanu,Ivone,Ministarku i swe ostale koji posjećuju moj blog......uživajte..hug$kiss...


20.11.2007. . K .. ..komentari..(244..) . P . # . ^


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



[¤Nešto više o meni¤]


ovo bi kao bila ja:



-ime:Maja
-prezime:koga briga
-škola:teh.za računalstvo
-razred:1.Q
-mjesto:Beli Manastir

{VOLIM sve što vole mladi...:
-izlaske
-šminkanje,sređivanje
-haljine,štiklice
-dečke(hheh)
-vikend
-smijati se
-moj mobač,mp4
-plesati,pjevati
-shoping
-mou siss,my parents
-komp
-more,snijeg
-skijanje,plivanje
-moe frendice i frendove. .
....N€ VOLIM....
-umišljene,sebične osobe
-omalovažavanje,ogovaranje
-hvalisanje
-ulizivanje,prevaru
-svađu,tuče,ratove
-glad i siromaštvo
-nepravdu u svijetu
-cigarete. . .

-best prijateljica:Dorotea
-ostali frendovi:Adrian,Želja,
Šujda,Ivana,Ines,
Tanja,Sara,Ivona. . .
-hobi:plesanje,pjevanje,
sviranje
-plešem u HKUD-u Beli Manastir
-pjevam u zboru
-sviram sintisjzer
-za sebe mogu reći da sam dosta osjećajna osoba,
uvijek spremna pomoći..valjda pretty,smart...
....€to toliko o meni}.....

evo slike moje najbolje bubachice...

. . to vam je Tea(Dorotea)..al ugl to vam je moja bubachica..
jako ju volim jer joj sve mogu reći.. ona je tu kad
god mi je teško..uvijek mi pomogne..
nasmijava me. . lijepa,zgodna...ma super je. .
. . nema takve kopije...heh...ona je najbolja
bubachica koju jakoo0o0oo volim...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sarch3kiss
MINISTARKAkiss
bubač moj vejikikiss
Zoricakiss
spaljena na kvadratkiss
Kondicka i Bandovkakiss
Moa blizankakiss
Bojanakiss
¤Ineska¤kiss
Ivona gymkiss
Dajanakiss
Željakiss
Šujdakiss



×Ksenija i ja×

×Tanja i ja×

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




































Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters





Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters

Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters




HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games


HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



evo par slika sa mog nastupa sa zborom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA sam ona u bijeloj majici i kratkim jeans hlacama
Maja sVIra:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA svIRam,a zBOr pJEVa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us