NEw pOSt...+ŠtAFeTA


....heeLLLoOoO sVIma koliko GoD VAs imA.....napokon da i ja našvrljam neW post......iako baš nemam nekih novih stvari o kOJIma bih pisala al eto.....da uz ovaj post pišem i šTafeTU......koju mi je predala BojanA....prwo ću se zahvaliti svima na komovima....punoooooooo,punooooo Vam hvaLA,iako ih baš nisam nešto punooo skupila al dobro....hvala puno mojoj Luni koja se stvarno potrudila ovog puta,Luna pusa......hvala i mojoj najdražoj Dorotei...hvala i Bojani i Ministraki...i Ivoni...mojoj Kondili,a sve ostale pozdravljam koje sam zaboravila napisati i koji nisu komali moj prošli post...e da hvala i Tacci i Sari.....eto to je to što se tiče pozdrava.......
Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs

....kad mene se ne događaju neke nEW stvarčice....u školi sve OK,iako ovaj cijeli protekli tjedan nisam išla u školu jer sam bila bolesna.....sad zato imam punoooo prepisivat.........na folkloru sve super....najvjerojatnije da iduće godine idemo na CiPar....AJME KAKO sam hAPPy....iako to još nije 100 % sigurno....što se tiče ljubavi još uvijek sam solo i baš mi je doBRo...hhhehhh....i eto toliko o tome.....rekla sam u prošlom postu da ću Vam napisat kako je bilo na Sarinom rođendanu,ali ljudovi mooji to baš nije za javnost tako da o tome ni riječi.....Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
....e pošto je moja draga BoJANa meni predala štafetu eo da ju napokon napišem.....
sAVršen daN?....pa ovako savršeni dani su mi preko vikenda kad idemo van i lido se zabavljamo ....normalno dan mi je odličan kad nemam ništa za učiti....kad je neky party ili rođendan.......
što Vas na ljudima prvo PRivuČe??....kao prwo:ljepota,dali je tip zgodan i onda sve ostalo ...
koga bih izabrala:čovjeka koji ima novaca i karijeru,ali nema voljenu osobu kraj sebe ILI čovjeka koji ne živi u izobilju,a ima voljenu osobu kraj sebe??.....NORMALNO čovjeka koji ne živi u izobilju,a ima voljneu osobu kraj sebe...
kOLIko je saTI?....hm da razmislim....ko jučer u ovo doba...hheehhh...15:25
koje je ime zapisano u twom rodnom listu??....Maja....
NADimak?....pa u osnovnoj su me zvali Maky iako mi se to baš ne sviđa al dobro....e da i neki me zovu SEveRIna....hm...
koliko će biti svijeća ove godine na tvojoj rođendanskoj torti??..pa iduće godine u 2.mjesecu bit će 15 svijećica...valjd...hhehhh
kojeg ti je DATUMA rođenDAN?...21.02....
koja ti je najdraža životinja?...pas i konj...hhehhh koja kombinacija....
koje su ti boje OČi?...smeđe...
koJA ti je boja koSE?...crna....
imaš li negdje na tijelu pircing?.......noup.....
imaš li negdje na tijelu tetoVAžu?....no....no...no....
koje su ti boje čarape?...trenutno šarene,a ugl.takvih je najviše....
sretan broj?....pa valjd 21....
gdje bi voljela putovati?...hm...a gdje ne bih....cijeli world....Karibi....and.....
omiljeni fim?..najluđi pROVod u Europi...
omiljeno mjesto za odmor?...more,plaža...
omiljeno jelo?....lazanje,čevapi hehh,lignje.....
dali neki dan u tjednu posebno voliš??...pa najviše petak....
kakve pjesme u zadnje vrijeme najviše slušaš?...a slušam sve po malo,a šta stignem prwo....hhhehh
koju pastu za zube obično koristiš?..pa signal,colgate(valjd se tak piše)
omiljeni restoran??....svaki je dobar na svoj način...
omiljeni cvIJEt?..pa ruža,a onda sve ostalo..
koji fAST-FOOd restoran najviše voliš?iskreno niti jedan...
omiljeno piće?voda,vino....hheh
kako si izgledala kad si imala 10 godina?pa bila sam smiješna...malo bucmasta i tak..
od kog si DOBila zadnji mail?..ne znam....
u kojem bi dUĆanu željela imati 75% popusta?..iskreno u kojem ne bih..mango,esprit..apsolutno u svima....
što radiš kad ti je dosadno?..pa dosađujem se...heh
kako reagiraš(na ljude,situacije)?zavisi kakva je situacija i ljudi
tko od tvojih prijatelja živi najdalje u km?jedna kolegica u Kanadi koja se rodila isti dan i godinu kao ja...
što je trenutno najbolje u tvom životu?...iskreno sve oko mene mi je najbolje..prijatelji,dečki,folklor i sve ostalo
tKO će prwi odgoworit na ŠTafetU?..ne znam...
koliko je SAti?..15:47
zadnje pitanje:
čokolada ili vanilija?
..čokolada..
Sad nastavak...
ljeto ili ZIma?
...ljeto
toplo ili hladno?..toplo..
crno ili rozo?pa oboje ali da moram birati možda bih prije izabrala crno
narodnjaci ili metal?narodnjaci
motor ili auto?a opet oboje,al možda prwo motor,pa ondA auTO,,HHEHH
Pitanja i odgovori:
koja ti je najdraža boja
?ma sve su mi supač...
kakve ljude volite?...teško pitanje....sve zavisi kakav im je karakter,osobine,mane i sve ostalo
što misliš o petku 13-om?..petak ko petak...hehh
dali ste praznovjerna?...ne..
štafetu predajem.....:
...............Sari and Kondili................


eto toliko u ovom postu,,,,do idućeg posta dobra zabava..i ne budem li skupila bar 500 komova ne pišem post novi..ok?..ma šalim se....puse svima koje znam i ne znam.......bybyby!!!!Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



05.10.2007. . K .. ..komentari..(291..) . P . # . ^


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



[¤Nešto više o meni¤]


ovo bi kao bila ja:



-ime:Maja
-prezime:koga briga
-škola:teh.za računalstvo
-razred:1.Q
-mjesto:Beli Manastir

{VOLIM sve što vole mladi...:
-izlaske
-šminkanje,sređivanje
-haljine,štiklice
-dečke(hheh)
-vikend
-smijati se
-moj mobač,mp4
-plesati,pjevati
-shoping
-mou siss,my parents
-komp
-more,snijeg
-skijanje,plivanje
-moe frendice i frendove. .
....N€ VOLIM....
-umišljene,sebične osobe
-omalovažavanje,ogovaranje
-hvalisanje
-ulizivanje,prevaru
-svađu,tuče,ratove
-glad i siromaštvo
-nepravdu u svijetu
-cigarete. . .

-best prijateljica:Dorotea
-ostali frendovi:Adrian,Želja,
Šujda,Ivana,Ines,
Tanja,Sara,Ivona. . .
-hobi:plesanje,pjevanje,
sviranje
-plešem u HKUD-u Beli Manastir
-pjevam u zboru
-sviram sintisjzer
-za sebe mogu reći da sam dosta osjećajna osoba,
uvijek spremna pomoći..valjda pretty,smart...
....€to toliko o meni}.....

evo slike moje najbolje bubachice...

. . to vam je Tea(Dorotea)..al ugl to vam je moja bubachica..
jako ju volim jer joj sve mogu reći.. ona je tu kad
god mi je teško..uvijek mi pomogne..
nasmijava me. . lijepa,zgodna...ma super je. .
. . nema takve kopije...heh...ona je najbolja
bubachica koju jakoo0o0oo volim...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sarch3kiss
MINISTARKAkiss
bubač moj vejikikiss
Zoricakiss
spaljena na kvadratkiss
Kondicka i Bandovkakiss
Moa blizankakiss
Bojanakiss
¤Ineska¤kiss
Ivona gymkiss
Dajanakiss
Željakiss
Šujdakiss



×Ksenija i ja×

×Tanja i ja×

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




































Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters





Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters

Tweety Bird W/ Heart Glitter Glitters




HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games


HOT Comment Graphics
HOT Myspace Layouts
Free Arcade Games



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words

Blonde Love Is Like Box Of Chocolates Words



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



evo par slika sa mog nastupa sa zborom:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA sam ona u bijeloj majici i kratkim jeans hlacama
Maja sVIra:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA svIRam,a zBOr pJEVa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us