Got 9 lives like a cat,my ass still fat, swagga sick,oh this cutie is thick :P

ponedjeljak, 14.04.2008.

Goran Karan feat. Ivy - Vagabundo (remix)

Inspirirana jednim razgovorom..remix-irala "hit" pjesmu: Vagabundo. no prije no sto si ju odpjevajte ,znajte, ovo nema veze s mojim nit s icijim drugim zivotom, to je samo zafrkancija, ne podjebavam nikog :)

Vikend cura
Moj je cudan svijet,ja san 2.cura
I ne živi on,u mom gradu
Moje je čudan svijet, ali necu ga ostavit ja
Pošto volim ga, frendice nek ne sude
Dok ja sanjam ga, on s drugom bude.
Preko tjedna, druga teta ga pipa..

Ja sam samo vikend cura, mene ljubit to je ludo
Preko tjedna sam noćna mora, no kad svane u subotu zora
Pozove me. Jos se ni naspavala
Ja sam samo vikend cura, nikad javno njegova

Pošto volim ga, frendice nek ne sude
Dok ja sanjam ga, on s drugom bude.
Preko tjedna, druga teta ga pipa..

p.s. pjevljivo je
- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.