Got 9 lives like a cat,my ass still fat, swagga sick,oh this cutie is thick :P

srijeda, 13.02.2008.

Sad ce Valentinovo

prvo,ono je bila sala ljudi...
drugo..nema nabrajanja dalje...

Neki vikend sam bila u Sisku, po prvi put...hehe.a logicno da prvi put kad Sisak ne spada pod moju ghetto fabulous rutu...
N-e-wayz...zgodnicka je tam..lijepo uređeno, dobra glauba...ljudi koliko hoces..
Isplati se..
Highlight? 2 su...naime našle smo Sineka broj 2 sam sto cure pokraj njega zapravo i plesu s njim... eh eh eh koji je to hebach.. Drzi ritam kao nitko drugi...
A drugi highlight je bila je jedna totalno ubijena treba.. jedna polovica grudnjaka joj je visila van vec prije 23h...Al treba je barila jednog pa drugog tocno iza leđa ovom prvom...carica..i krenula ona plesat..i zauzme korak unatrag da zabaci tu prekrasnu dugu kosu u onoj seksi maniru kao sto najvece starlete zabacuju... i naravno da padne drito na guzicu...i naravno da se zbrukala do kraja..bilo je smijeha plus suza.... disat nisam mogla :D... onda znate da je bilo dobro...

Pricajmo malo o Ljubljani...
Nije Ljubljanica naša Lonja ili za neke ..nije ona naša Sava... al posluzi...
Inace,sve je u redu...profa je iz jezicnih vjezbi odusevljena moji zadnjim esejom...pa sam i ja :) iako sam ocekivala popljuvanac opet... dobila sam jos jedan predmet...tak da mi malo nabe satnicu...jer ocito nije dovoljno imat na kraju 19 ispita jos za polozit... no,sto se mora nije tesko?
Iako neznam tko je tu glupu poslovicu iztreko..tko god da je...zasluzio je umrijeti jer nije bio u pravu..nego sto se mora se mora..

Bubana sam danas...al nist strasno... neka gripa mutava,sto dolazi u krivo vrijeme....jer kako da punca bude super sexy guba cool za svog fanta kad ima šmrkav nos i boli ju grlo...mah nikak... :P

To bi bilo to...u i e da...puderi su bolje kvalitete u Sloveniji...a pretpostavljam da se tak odnosi i na svu šminku...jer ak pitate starce..naravno ako ste dovoljno bili fancyu 90-tima da vam starci idu u kupovinu namirnica u drugu drzavu... do dan danas se nije nista promijenilo...
U Hrvatsku i dalje salju robu manje kvalitete....npr...prasak za rublje, bilokoji (kak moja stara pere s Arielom,onaj kaj je kupila u Sloveniji i Austriji cini rublje daleko bjelije i te spike)
I do danas se nije nista promijenilo..
Aha ..jos primjera... tekucina za pranje suđa, rama maslac ..ma zapravo sve sve...i samo sam potvrdila to kad sam kupila ovdje puder i jedno sjenilo...ajme bolje teksture li....

Imam jos samo jednu temu kojoj bi se trebalo posvetiti...

Znate kada nesto cekate da se skine s neta, ili cekate da netko dodje na msn jer trebate nest raspravit, ili se samo želite odmorit od učenja i pustit mozak na pašu... evo vam stranice...Jos je u početcima, no bit ce svakim danom sve više igra u nadolazecim danima...
A must have :D ...

GGSITE

to bi bilo to.. bokić peeps
pusa pusa
- 20:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.