.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

ponedjeljak, 23.03.2009.

Izreka stoljeća


"Štogod daš ženi, ona će to uvećati.

Ako joj daš spermu, ona će ti dati dijete.

Ako joj daš kuću, ona će ti dati dom.

Ako joj daš namirnice, ona će ti dati obrok.

Ako joj daš osmijeh, ona će ti dati svoje srce.

Ona duplicira i povećava sve što joj je dano.

Stoga, ako joj daš bilo kakvo sranje, budi spreman primiti tonu dreka."


23.03.2009. u 11:24 • 28 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 16.03.2009.

Doživio informatičar brodolom i našao se na pustom otoku.
Dani, mjeseci su prolazili i vidi ovaj da ga nitko neće spasiti...
počne on graditi nekakvu kolibu... Složio on sebi kolibu,
i fino zaspao... Kad ujutro se probudi, a iznad njega
stoji plavuša... sisata, vitka... i kaže ona njemu:
-'Ajde ti dođi kod mene, ja sam tu s druge strane otoka.
Dođe on kod nje kad vidi on, velika kuća, sve sređeno...
Pita on nju:
-Pa otkud ti sve to?
-Ma to sam sve pokupila s broda prije nego je potonuo...
Uđe unutra, ona njega fino nahrani... Kaže mu neka
se otušira... kao ono, ima ona i toplu vodu... bojler na generator...
Otušira se on, izađe van, a ženska skine grudnjak pa gaćice... i kaže mu:
-Sad ću ti dati ono što čekaš već 6 mjeseci .
A informatičar će:
-Nemoj me jebat' da imaš internet!

16.03.2009. u 14:08 • 16 KomentaraPrint#^

petak, 06.03.2009.

O čemu pričamo na kavi s najboljom prijateljicom. Za razliku od većine muškaraca ne prepričavamo do u detalje naš sexualni život, koliko često, gdje i kako to radimo, dobro i ono da li to radimo i s nekim sa strane.
Zašto, pitaju se mnogi muškarci?
Iz jednostavnog razloga jer je to nešto što je samo naše. Nije nam potrebno dokazivanje, bahačenje niti detaljna analiza samog sexualnog čina. Uživamo na svoj način, gledajući na iste stvari drugačijim očima nego naši muškići.
Muški ne frkčite nosom .... zar će nas prijateljica drugačije gledati ako joj do u sitnice opišemo kako izgleda jedan sex s mužem, ljubavnikom, prijateljem...
Što je to u muškima da oni vole pričati kako to rade sa ženama, gdje, na koji način, koliko je žena uživala u tome.
Ono što me u jednom razgovoru s jednim blogerom ostavilo bez riječi je spoznaja da valjda ne mislim da prijatelji mog dragog ne znaju kako mi to i gdje sve radimo. Moram priznati da me malo zagolicala ta tema.
Zaista ne vidim potrebu da netko zna da ja sex s malenim vodim u kupaonici na vešmašini, u podrumu, na brzaka u garderobi jer su djeca tu negdje, da nekad traje prije van nego nutra, nekad traje satima(lažem)...koji je smisao toga..
Pričate li vi naravno osim ovdje o svojim domaćim sexualnim uradcima s prijateljima i prijateljicama ....iskrenost molim...

06.03.2009. u 13:38 • 36 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 02.03.2009.

Nakon 35 godina poštar odlazi u mirovinu i odrađuje svoj zadnji dan. Od jedne obitelji na dar dobije nalivpero, od druge privjesak za ključeve, a kad je pozvonio na trećim vratima, otvori mu raskošna plavuša.

Uze ga za ruku, povede u spavaću sobu gdje provedoše dva sata u najluđim vratolomijama, a nakon tuširanja ona mu spremi doručak (jaja sa šunkom, iscijeđeni sok od naranči...) i dade mu novčanicu od 50 kuna.

Dok je on tako jeo, upita je: "Možeš li mi objasniti sve ovo..."
Plavuša: reče "Jučer sam mužu rekla da nas poštar ide u mirovinu i da trebamo nešto napraviti za njega, a on mi reče:

"Jebi ga,...daj mu 50 kuna"... a doručak je bio moja ideja.

02.03.2009. u 10:09 • 20 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.