.malenimoj https://blog.dnevnik.hr/130908malenimoj

četvrtak, 29.01.2009.

POLICAJAC I ŽENA

Jedan policajac poslao ženu i djecu na more i nakon tjedan dana ide da im se pridruži. Dođe u hotel i navali na ženu.
- Ma dragi, djeca su u susjednoj sobi, ne možemo to ovdje raditi.
- Imaš pravo, idemo na plažu.
Nakon pet minuta, na opustjeloj plaži u predvečerje počnu strastveno voditi ljubav. Dok su u ljubavnom zagrljaju, kraj njih se stvori policajac.
- Sram vas bilo, brzo se oblačite, ne rade se te stvari na javnom mjestu.
- Oprostite, reče muž, ovo je bio trenutak slabosti, nismo se vidjeli cijeli tjedan. Znate i ja sam policajac i bilo bi nezgodno da mi naplatite kaznu.
- U redu, vi ste kolega i vama je oprošteno, ali ovu kurvu hvatam već treći puta ovaj tjedan i kazna joj ovoga puta ne gine!

29.01.2009. u 11:44 • 12 KomentaraPrint#^

utorak, 27.01.2009.

Odlučila princeza da se uda ali samo za onog koji može 30 puta uzastopce "ono" inače ode glava.
Prijavi se Primorac. Odradi 10 puta i ne može vise - ode glava.
Prijavi se Slavonac, odradi 20 puta i ne može vise - ode glava.
Prijavi se Hercegovac. Kako koji put odradi zabilježi kredom reckicu na zidu. Stigne on do 29. reckice, kad će ti princeza: 28 !
Hercegovac odgovara: 29 !
Princeza opet: 28 !
Hercegovac ljutito izbrisa sve recke sa zida i kaže:
E sad ćemo ponovo....

27.01.2009. u 10:18 • 16 KomentaraPrint#^

petak, 23.01.2009.

Stane Jurina svoru pak je pita ko bi mu dala as samo svoru ni nikad pobrusija. no
Ona reče da more ali samo zad nut
i samo ako ni uženjen, jer se zavjetovala na nevinost pa ne more sprid. cry
Jurina reče da ni uženjen i da more i zad. thumbup
Kad su obavili delo, Jurina joj kuntenat prizna da je uženjen. party
A svora njemu prizna da gre u maškare i da se zove Mario as je muški. headbang


pošteni wave rolleyes mah wave


23.01.2009. u 09:43 • 11 KomentaraPrint#^

srijeda, 21.01.2009.

Poduzetnik

Gradonačelnik Zagreba pozvao tri poduzetnika: Dalmatinca, Hercegovca i Zagrepčanina da mu podnesu ponudu za preuređenje ureda.

Dalmatinac i Zagrepčanin se odmah prihvate mjerenja, računanja i zapisivanja, dok se Hercegovac šetkao okolo grickajući čačkalicu i pijuckajući kavicu.

Nakon sat vremena priđe Dalmatinac gradonačelniku te mu kaže:

"Šjor, ja bi sve ovo ća vam triba moga napraviti za 80 tisuća kuna: 30 za materijal, 30 radnicima, 10 za putne troškove i 10 meni."

Zatim priđe Zagrepčanin i kaže:

"Gospon, to bu vas došlo 70 tisuća kuna: 30 za materijal, 30 radnicima i 10 meni."

Kada su se prva dvojica udaljila, dođe Hercegovac i kaže:

"Rođo, moja cijena je 270 tisuća kuna!"

"Ajoj!", uzvikne gradonačelnik, "pa nisi ništa mjerio niti računao. Daj mi objasni kako si došao do tog iznosa"?

"Pa lijepo: 100 tisuća tebi, 100 tisuća meni, a 70 tisuća ćemo dati purgeru da napravi posao."

21.01.2009. u 10:53 • 9 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 19.01.2009.

10 HERCEGOVAČKIH ZAPOVIJEDI

1. Tko tebe kruhom ti njega kamenom
2. Ako smo bez obraza nismo bez protekcija
3. Il' ja tebe il' nitko nikoga
4. Zajebi bližnjeg svoga
5. Budi dobar sa svima dok ih trebaš
6. Ako je sramota bit Hercegovac, nije grijeh
7. Ne gubi nadu dok te ne pročitaju
8. Ako se ne znaš uvuci (u dupe :), nisi naš
9. Okreni se kako vjetar puše

10. (Ako otkriješ tko je ovo napisao pojest će te mrak!)



19.01.2009. u 10:33 • 6 KomentaraPrint#^

petak, 16.01.2009.

Žene s kojima se ne treba ženiti, jer imaju loše navike:

Blagajnice.............................Molim, platite unaprijed
Liječnice..............................Slijedeći molim, koji je na redu
Ljekarnice.............................Tri puta dnevno poslije jela
Učiteljice.............................Vrlo dobro, ponovite još jednom
Kondukterke............................Sredina guraj naprijed, još ima mjesta da uđu i ova dva
Telefonistice..........................Svršite prošlo je tri minute

Sexualne mogućnosti muškaraca

Od 30 godina...........................kad hoću
Od 30-40 godina........................samo noću
Od 40-50 godina........................još se može
Od 50-60 godina........................pomozi Bože
Od 60-70 godina........................nije lako
Od 70-80 godina........................baš nikako

16.01.2009. u 09:58 • 6 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 12.01.2009.

Živčani muškarac

Žena peče jaja za doručak za svog muža.

Odjednom muž uleti u kuhinju.

Pazi. PAZI!
Stavi još malo ulja! Oh, Bože!

"Pečeš ih previše istovremeno. PREVIŠE!
Okreni ih! SAD IH OKRENI! Trebamo još ulja.
Joj!

GDJE ćemo naći JOŠ ULJA? ZALJEPIT će se!

Pazi... PAZI!
Rekao sam ti PAZI! NIKAD me ne slušaš dok kuhaš!
Nikad! Okreni ih!
Požuri!
Jesi LUDA?

"Jesi li TOTALNO poludjela? Ne zaboravi ih posoliti.
Znaš da ih uvijek zaboraviš posoliti. Posoli. POSOLI! POSOLI!

Žena ga zaprepašteno pogleda. "Što je s tobom? Misliš da ne znam ispeći nekoliko jaja?"

Muž mirno odgovori,

"Htio sam ti pokazati kako to meni izgleda kad ja vozim."

Never Let Trey Drive Pictures, Images and Photos

12.01.2009. u 15:27 • 15 KomentaraPrint#^

četvrtak, 08.01.2009.

19 laži koje govorim svojim muškarcima:

1. Nisam dobila tvoju poruku.
2. Zaista mi se dopadaš, al si se prekasno pojavio.
3. Kada bih željela da sa nekim spavam, izbor bi pao na tebe.
4. Sa tobom sam doživjela prvi put nešto posebno.
5. Nikada se nisam, osjećala ovako, kao sa tobom.
6. Obožavam nogomet.
7. Ti si najbolji ljubavnik kojeg sam imala.
8. Ti si najzabavniji muškarac.
9. Nije nam potreban prsten da bismo imali dobru vezu.
10. Nisi ti kriv, nego ja.
11. Ne brini, o tome nikad ne razgovaram sa prijateljicama.
12. Samo ti se čini da ćelaviš.
13. Neću poludjeti sve dok si ti dobar.
14. Nisam luda.
15. Samo sam umorna.
16. Ovog mjeseca nisam dobila.
17. Zašto ne bismo bili prijatelji.
18. Uopće nije potrebno da se oblačiš.
19. I ja tebe volim

Cute Pictures, Images and Photos

08.01.2009. u 15:05 • 19 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 05.01.2009.

Evo nekoliko primjera kako najlakše "ubiti u pojam" muškarca sa malom "spravicom"...

1. Jel mogu da mu nacrtam usta i okice?
2. Vidi gaaaa... kako je slaaadak...!
3. Moje saučešće...
4. Ko te je obrezao?
5. Hm... zašto ti ne bih samo cuckala...
6. Neka, zabavnije je samo ga gledati.
7. Jel mogu da mu nacrtam usta i okice?
7. Pušila sam deblje cigare od toga
8. Vau, tvoj... hm... tvoja stopala su tako velikaaaa...
9. Mom zadnjem momku je bio 20 cm duzi.
10. Nema veze, radit ćemo oko njega.
11. Hoće li da cvili ako ga stisnem?
12. O, ne, glavobolja!
13. Hoćeš da budem iskrena?
14. Ništa strasno... i moj osmogodišnji brat ima isti takav...
15. Možda će da poraste ako ga zalijemo?
16. E, hvala, bas mi je trebala čačkalica.
17. Jesi li ikad pomislio da radiš u cirkusu?
18. Cool, lov na blago.
19. Zašto te je Bog kaznio?
20. Barem ovo neće da traje dugo.
21. Što je ovo?!!
22. I dalje radi, tako?
23. uf, mrzim da radim kao bejbisiterka.
24. Možda izgleda veče na prirodnom svjetlu.
25. Zašto ne preskočimo ovaj dio i odmah ne pređemo na cigarete?
26. Izlazio si sa Lorenom Bobit?
27. Vidi, sakrio se!
28. Jel to optička iluzija?
29. Dobro je sto imaš toliko drugih talenata.
30. Taman za moju Barbi !

PS. neka ovo nitko ne shvati osobno, ali toliko sam se nasmijala da sam u ovoj novoj godini morala to podijeliti s vama...pusa...

05.01.2009. u 11:06 • 20 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.