<body> Millions of songs, all thoose years in my soul And when we met, I just knew they're for you - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


srijeda, 20.08.2008.
Millions of songs, all thoose years in my soul And when we met, I just knew they're for you


Neću se više uopće živcirati.Ne da mi se pisati.Nemam inspiracije.Žao mi je što sam ovako zla.Žao mi je što je u meni proradila želja za osvetom.Žao mi je što želim raditi osobama isto što i one meni jer znam kako je mene to boljelo.Želim im nanositi bol polagano isto kao oni meni.Više me nije briga za njih.Samo želim osvetu.Želim da osjete što znači patiti i biti neshvaćen.Ja sam kukavica.Dopustila sam da mi radi nešto što nisam htjela.Glupa sam.Naivna.Ne znam zašto sam to uopće dopustila i radila.Pala sam toliko nisko da niže ne mogu.A dalje moram ići.A ne mogu.Ne želim.Nemam snage.Glupo mi je svaki dan trpjeti svađe doma i s njim.Glupo mi je sve ovo.Željela bih otići daleko odavde, ali znam da nema šanse da se to ostvari.Glupo je maštati o tome.Zgadile su mi se cigarete, ali ipak pušim.Život mi se sveo na lutanje ulicom i pušenje iza škole.Dobro je dok ima cigarete i slušalica u ušima.Dobro je sada, dok još mogu ovako.Ali što će biti kada počne škola?Ovu godinu sam jedva prošla.Strah me i pomisliti kako će biti iduće.Ne mogu vjerovati da sam si ovo dopustila.Ne mogu vjerovati da sam dopustila da povjerujem tuđim ucjenama, da sam dopustila ovakav kao u svome životu.Sjećam se kako sam prije 2 godine pomislila u sebi da život ne može biti bolji i ljepši.Sjećam se kako sam mrzila one koji su govorili da je život šugav i da se žele ubiti.Na što sam samo spala.Sada mi je svejedno hoću pasti godinu ili proći.Više uopće nije bitno.Nije bitno što će on tražiti da učinim, učinit ću.Ništa ne mogu izgubiti, ili mogu?Sat otkucava, da.Vrijeme prolazi, a ja stojim.Ne znam što ću učiniti od života.Možda je meni jednostavno suđeno završim kao propalica.
. . .
Dušo, nije me više briga što mi ti nećeš dopustiti da uzmem drogu ili cigarete.Ja ću to učiniti.Učinit ću što god želim, ovo je moj život.Sjebala sam ga do kraja, gotovo je.Ne vrijedi se više truditi.Nemam zašto.Zbog tvojih laži?Zbog svih sranja?Ne.Ne mogu te više pogledati.Ne mogu više ni tebe, majko pogledati.Dođe mi da ti pljunem u facu.Govoriš mi da znam kurva a dobro znaš da si ti gora od mene.
Nekada me ovo boljelo, nekada me ssjećanje na ovo boljelo, ali više ne.Neke stvari se ipak mijenjaju.
A ja.Ja sam pala i ne mogu ustati.Nitko mi ne želi pomoći.Gledaju me kako padam sve dublje i dublje.Pretvaraju se da je sve u redu.Ha ha.Ne, dragi moji.Ništa nije u redu.
I znaš što?Više me nije briga.

Image Hosted by ImageShack.us





| Komentari 10 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.