<body> Svi su snovi lažni. - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


srijeda, 13.08.2008.
Svi su snovi lažni.


Nemaš pravo ukrasti moje srce, ali ipak si mi ga ukrao.Nemaš pravo šaputati tišini u mojem srcu, ali ipak šapućeš.Nisi imao nikakvo pravo da mi lažeš, ali lagao si mi.Naivna djevojčica, maleno biće koje vjeruje lažljivcu.Da, jesam.Zavoljela sam te.Možda nisam trebala.
Image and video hosting by TinyPic
Glumiš bezosjećajnost?Osjećaš bezosjećajnost?Osjećaš li to, voljeni moj ili je to samo jedna od tvojih laži…Ima li u tebi imalo srca nakon što si me samo grubo uhavtio za ruka i odgurnuo od sebe.Pala sam, jesam.Ali kad bih rekla da me boljelo, lagala bih.Boljela me samo duša koja je toga trenutka postala utočište tuge i samoće.Možda ćeš me zaboraviti.Možda ćeš me prezirati, možda ćeš me proklinjati, možda ćeš me i voljeti.Možda nećeš htjeti čuti za mene.Ne vjeruješ mi.Ne vjeruješ mojim riječima, ne vjeruješ da je toliko pjesama napisano samo za tebe.Čemu duhovno odsustvo, voljeni moj?Kada ti imam za reći toliko neizrečenih stihova.Napisati toliko nevjerojatnih osjećaja.
Image and video hosting by TinyPic
Kakav je osjećaj prestati osjećati?Kakav je osjećaj bespomoćno ležati na krevetu, ne osjećati ni ljubomoru, ni mržnju, ni sreću, a ni tugu?Ne čuti više šaputanja, one unutarnje glasiće koji bi me uvijek tjerali dalje čak i kada je bilo najteže.No ovoga puta ne.Kakav je osjećaj znati da se vani nešto događa a ne učiniti ništa?Trpjeti galamu i ovoga puta ne reći ništa, samo se okrenuti i otići.Prolaziti ulicom i čuti uvrede, osjetiti ponižavanje, ne imati snage ni okrenuti se, ni izustiti niti jednu jedinu riječ…samo poželjeti zaspati.Doći kući, ponovno trpjeti napade, zatvoriti se u sobu…umjesto plača, glasno se smijati.Ne imati snage otvoriti oči znajući da je ovo još jedan tužni dan u nizu.Gledati svoje tijelo ovoga puta bez ijedne rane, namjrno prolivene krvi.Doći, stati ispred zrcala i ne reći ništa, ne pomisliti ništa na razmazanu šminku, raščupanu kosu, krivi nos.Ostati ravodušan na svojih 5 kg viška.Ostati ravnodušan na bolest.Ostati ravnodušan na sve.
Image Hosted by ImageShack.us

Možda sam nekada i ja živjela u snovima, prokletim snovima koji su me razdvajali od stvarnosti.
Majko, draga majčice, samo zbog tebe nisam slušala glazbu zbog koje si me nazivala sotonisticom.Samo zbog tebe, tvoja kćerka je prestala nositi crne duge suknje, počela sam nositi traperice.Htjela sam da se ponosiš mnome, ali pogriješila sam.Opet sam pogriješila.Ni to ti nije bilo dovoljno.Baš kao što si ti rekla, ja uvijek sve radim pogrešno.Bila si u pravu, ja sam greška.
A ti, voljeni moj, promijenila sam se i zbog tebe.Cura će se ponovno promijeniti.
Začepit ću, napokon.Hoću…





| Komentari 16 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.