<body> Ne vjeruje srce pameti. - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


ponedjeljak, 23.06.2008.
Ne vjeruje srce pameti.


Nemoj nikomu reći da sam one večeri uivala u tvojim manama, nemoj nikome reći:poželjet će nas rastaviti.Žalosne duše lutaju poljima i rijekama, traže izgubljene dijelove.Ne mogu ih naći.Zato, budi stalno uz mene, ne laži mi, jer poželjet će nas rastaviti.
Ljubavi moja...Ne daj da nas rastave.Voli me jedan dan, samo jedan dan barem glumi da me voliš.Ljubi me samo taj dan, makar to ne htio.Imaj me ove noći, predajem ti se, kao svaki put do sada.Potrgaj mi gumbe na majici, udari me da iz mojih usana poteče krv, sve ti dopuštam, samo me voli.Iskoristi me i opet mi se vrati, ja ću lutati izgubljenim srcima, ovim prašnjavim cestama, lutat ću s nadom da će opet sve biti kao nekada.Iskoristi me.

Živjela sam od tvojih laži koje si prokletom istinom nazivao.Još uvijek živim od tvojih laži.
Jesam li ja kriva za to?Da, jesam.Kriva sam jer te toliko volim.Kriva sam jer sam dopustila da moji prokleti osjećaji vladaju mnome, a ne razum.

Meni nije potrebno sunce, meni nije potrebna kiša, meni si potreban samo ti.
Zašto ne moeš shvatiti da te volim?Zar ćeš to shvatiti tek kada ja odem...kada odem daleko od tebe, kada te ostavim samoga.Ne, ja te neću ostaviti samoga, nikada.Ja te previše volim.

Ljubavi.

Lišće je šuštalo u šumama ljubavi, u kući vječnosti gorjela je vatra.Rijeka snova samo je tekla, bez prestanka.Sada, uvijek, zauvijek.

Nekada sam svoju dugu kosu ponosno davala vjetru da ju mrsi, tvojim rukama da ju miluju, nekada sam sve svoje davala tebi, baš kao i sada.Još i sada zadrtim kada netko progovori tvoje ime, kada netko slučajno spomene tebe i mene, kao djela prošlosti.

Povrijedila bih te isto kao što si i ti mene, bacila bih u prošlost svu ljubav sve od sebe što sam ti davala a ti to nisi prihvaćao.Lagala bih ti isto kao što si i ti meni, pa da vidiš kako to boli.Pa da vidiš kako prokleto možeš da patiš kada te voljena osoba povrijedi.Učinila bih ti to s užitkom, povrijedila bih te.Prebolio bi me, tako lako kao što si lagao mi.Voljela bih da ti se kiša slijeva niz obraze i zaustavlja ti se na usnama miješajući se sa slanim bolnim suzama.Voljela bih da plačeš kada ti netko spomene moje ime, da patiš baš kao i ja.

Tražim način da prebolim.


Tražim utjehu, no utjehe mi nitko osim tebe dati ne može.Što ako je sudbina htjela da se ovo dogodi?Što ako je htjela da upoznam tebe?Što ako ja ne smijem učniti ništa, ako ne smijem mijenjati sudbinu.

Položi mi otrov na usne, da umrem jer ako tebe nemam, nemam ništa, ništa mi ne treba.





| Komentari 19 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.