<body> Behind your lies.(It hurts) - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


utorak, 17.06.2008.
Behind your lies.(It hurts)


Samo jednu jedinu, posljednju riječ...samo da ju čuješ da ju moje usne koje su ti se nekada sviđale kažu.Rekle bi ti to, samo kada bi im dopustio.Kazni me zato što sam tvoja.Kazni me zato što sam ti sebe dala, svoje srce, svoju dušu.Kazni me što sam sve odbacila zbog tebe.Zaslužujem da me kazniš.Znam da mi ne želiš nanositi bol, ono je bilo slučajno zar ne?Znam da jest.

I was addicted to his smile
so much temptation in his eyes
I love the way he touched me
his beauty made me weak
he gave me so much pleasures
he promised everything
I know that he was lying
but I can't resist


Postao si bezosjećajno biće.
Djevojčica ga je bespomoćno gledala, njeni bolni krici nehotice su dozivali smrt.Smrt koje se toliko bojala.Smrt od koje je nitko nije mogao spasiti, čak ni ljubav.Jer ljubav ovoga puta nije bila dovoljno jaka.Ljubav je bila samo jedna kraj koji nikada nije imao početak.

Image Hosted by ImageShack.us


Noć je puna sjećanja.Samo prokletih sjećanja koji više nikada neće postati sadašnjost.Zarobljena sam u mreži sjećanja.Stalno me prate, ne daju mi mira.Sve mi miriše ne zimu kada smo šetali držeći se za ruke, grijali se poljupcima i nitko nas nije mogao rastaviti.Ti si tada imao osjećaje.

Samo želim zatvoriti oči.

Ostavljaš nedovršene rečenice putem kojim hodaš.Gledaš me a ne vidiš me.Zar je to od nas ostalo?Samo gomila nedovršenih djela, samo niz laži.Dušo, mene to boli.Više ne pišem pjesme, sve su samo prazni listovi.O ljubavi nemam što napisati.Ti me previše boliš.

Sjećam se kada si mi dao medvjedića, malog smeđeg.Sjećam se kada si mi kupio ružu kada nam je bilo pola godine veze.Ti mojih medvjedića imaš...ne znaš kamo s njima.Baci ih.Ionako ti samo zauzimaju prostor.Dokaz.Ti me tražiš dokaz ljubavi.Proklete ljubavi.

Image Hosted by ImageShack.us


I'm to weak to carry on
I leave the world
there's nothing wrong
I have to pay the price for love
black roses in my heart
I choose the way into the night
I never saw the light
but now it's shining like the stars
I wanna close my eyes



Nikada neću vidjeti svjetlo.Nikada neću doći do kraja tunela, mračne ulice kojom lutam.Nepoznati prolaznici gledat će osobu koja čeka ljubav svoga života, a ona neće doći jer uvijek ima važnijeg posla od mene.

Boli me.Kako ne možeš shvatiti da me boli?Kažnjavam se, kažnjavat ću se.

Znam da ti nije stalo do mene.


Ponovno se osjećam kao djevojčica.Siroti, mali curičak.Želim tebe, želim tvoju ljubav, želim da ti barem jednom budem važnija od nečega.O, kako silno to želim!Želim nešto što ne mogu dobiti.Tražim li nemoguće?Zapetljao si se u mrežu laži.Dušo, boli me.

Tražim nemoguće.Razumijem.
Moram platiti cijenu ljubavi.

Nadam se da ćeš me se sjećati.Da ćeš se sjetiti djevojke koja te mogla imati nije.I da ćeš se sjetiti koliko te voljela jedna glupača kojoj si lagao.

[Želim svoju ljubav natrag, slomio si me.]
Ali...ja još osjećam.Još osjećam bol.Prokletu bol.Osjećam ju još.I lažem.Lažem da ne plačem zbog tebe, lažem da sam postala kao ti.Dušo, priznajem.Lažem.Lažem da mi jastuk svake noći nije natopljen suzama i da se ne budim misleći da si me ostavio.Lažem.





| Komentari 37 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.