<body> All about me...the end. - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 08.06.2008.
All about me...the end.


Ove noći polagano se došuljaj k meni, poljubi me da znam da sam tvoja.Ove noći sve će biti savršeno.Pjev ptica ugasit će krici boli.Ljubičasti lak na noktima izblijedio je, a haljina postala obasuta milijunima svjetlećih osmijeha.Kao da znaju da mi treba pomoć, kao da su me došli spasiti.Moji jedini anđeli.Čujem nježnu tonove, vjetar samo za mene sklada balade.Ove noći.Samo za mene.
Image Hosted by ImageShack.us

Dragi moji.Sinoć se dogodilo nešto što me uništilo, dokrajčilo.Moji stihovi su pisani s osjećajima, a mislim da sam ih sada izgubila.Ovo je možda zadnji post.Planiram samoubojstvo.Jednom sam popila tablete, prije mjesec dana, htjela sam se ubiti.Nije uspjelo.Ovaj put ću ih popiti više.Nemam dovoljno hrabrosti da se ubijem, no koliko god voljela bol moram priznati da je se malo i bojim.Sve je ovo pisano zbog dečka.U mojem prošlom blogu pisane su neke stvari koje ovdje nisam spomenula.Ako je ovo doista zadnji post, imate pravo da vam kažem nešto o tome kako je nastao ovaj blog, te o tome zašto planiram samoubojstvo.
Nekima je ovo smiješno, nekima nije.No, bilo kako bilo, s dečkom sam u vezi jako dugo.Svi postovi posvećeni su njemu.Ova ljubav me jako boli.Nesretna sam.Toliko toga odbacila sam zbog njega, toliko toga sam učinila zbog njega.On ništ nije učinio za mene,Kao da me ne voli.Govori da me voli.No i ja sam bila bezobrazna mnogo puta prema njemu i kajem se zbog toga.Tjerao me na neke stvari koje nisam htjela.No, ja sam krva.Nisam mu ništa htjela reći.Htjela sam samo da on bude sretan.Najvažnija mi je njegova sreća bila i ostat će.Htjela sam ga toliko puta ostaviti, no jednostavno nisam mogla.Problem je u tome što on je imao i ima jako zeznut život.Jako je tužan, a njegovi frendovi kažu da je sretan otkako je samnom.Ja sam mu prva cura.To mi ne smeta, no ponaša se prema meni jako ružno.Odvratno.Prije nego sam mu postala cura godinu dana slao mi je poruke.Saznao je gdje živim i tko su mi roditelji.Prijetio je da će učiniti da oni dobiju otkaz ako ne budem htjela biti s njim.Pristala sam da budem s snjim preko poruka.Kada samo se upoznali, prvo vrijeme bio je normalan dečko.Kasnije, nakon 2.mjeseca veze počeo je prijetiti da će se ubiti zbog mene.Nisam mogla trpjeti te ucjene pa sam ga tjedan dana prije 3.mjeseca veze ostavila.On mi je iz dana u dan slao poruke kako sam bezosjećajna, da nikoga nikada neć voljeti, da sam njega samo ubila.Na dan kada nam je trebalo biti 3 mjeseca veze, pitala sam ga hoće biti samnom i da mi oprosti, da mi je jako žao zbog svega.Pristao je.Tada sam shvatila da ga volim.
Onda, nakon 5. mjeseca veze ponovno je počeo govoriti da će se ubiti zbog mene.Tada sam popustila u školi, počela sam se svađati sa starom.Zamrzila sam ju.A sve zbog njega.Htjela sam biti kao on.Tada sam zaista jako puno patila.Imala sam problema sa starom, tetom i još nekim stvarima o kojima sada ne bih ovdje.Bar ne još.I onda prije mjesec dana bilo mi je jako teško.Teže no ikada.Pokušala sam se ubiti.Nije mi žao.Žao mi je što nisam uspjela u tome.No onda, tjedan dana nakon toga, on se promijenio prema meni.Posato je bolji.No, nije znao za moj pokušaj samoubojstva.U to vrijeme ja sam bila hladna prem njemu.Valjda sam htjela da on osjeti kako je to biti takav prema osobi koja te voli.U zadnjih par dana, ne mogu živjeti.Sve je izgubilo smisao.Ne želim nikoga kraj sebe, samo ežlim biti sama.On je jako promijejen prema meni, i to je ono što me jako boli.Stara me mrzi, barem imam takav osjećaj.No ni ja nju en volim previše.Ocjene su mi se pokvarile.Past ću godinu.Upravo zbog toga moj život nema smisla.Znam da ćete sada reći kako su to male stvari, sitnice.No za mene to jednostavno nisu male stvari.Povrijedio me mnogo puta, i ja sam njega.Možda je on takav prema meni jer sam ja prem anjemu bila bezobrazna.Neznam.Neke tajne će ostati tajne.Neke stvari će zauvijek ostati misterija.





| Komentari 14 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.