<body> Pain...Just for me. - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


petak, 06.06.2008.
Pain...Just for me.


Ljubiš me.
U smiraj noći, ljubiš me.Strastveno, kao da zadnji put nam je u ovoj sobi, u ovome krevetu, u ovome životu.Tvoje tijelo drhti.Lice poput maloga djeteta ne može skriti oduševljenje.Gledaš me.Dušo, makni ruku s mojega tijela.Zar se ne sjećaš da sam ja samo mala, naivna djevojčica.Opet.Danas sam se razočarala.Lagao si mi.Opet i opet i opet.Kao uvijek.Pitam se.Zašto ti uopće vjerujem.Zašto?Zašto moje suze uvijek kapaju zbog tebe s moga plahog lica...Suze.Bezvrijedne kapljice.
Image Hosted by ImageShack.us

A moj glas je nečujan.Ja sam nevidljiva čak i danju.Moj dodir je kao dodir nečega čega nema.I nikada nije postojalo.Nečujno.Ali opet, moji koraci odzvanjaju ovim prljavim hodnicima tuge, zidovi monotonije polagano rastu, iznutra sve se ruši.A nitko to ne vidi.Ali, psst!Na trenutak prestala sam disati, osluškujem doziva li to netko ipak moje ime?Ne.Prevarila sam se.Opet.Ponadala sam se u nešto posve nemoguće.
Ulica...ulica je postala drugačija.Promijenila se.Ili ona ili ja.Ona.Nju je prekrilo lišće u jesen, na njoj su bili otisci koraka nespretnih prolaznika.Samo slučajnih prolaznika.
Strah od monotonije?
Možda ipak ne.Možda je to iluzija povezana kapljicama krvi nesretne ljubavi koju sam odlučila manje voljeti na ovaj način.Barem pokušati.
Ali gdje je tvoja ruka koja bi me dodirivala u noći?Gdje su tvoje usne koje bih ljubila neprestano, u noći?Gdje su tvoja obećanja da ćeš me čuvati i paziti, u noći?U prokletoj noći da ćemo biti zajedno.Prokleto...
Bježim.Bježim od proklete beznadne, bezizlazne situacije.Čini mi se da ne uspijevam.
Image Hosted by ImageShack.us

Tugo, suze ove same teku, jer nešto što žarko sam htjela dobila nisam.U ludilu igara, noćnih mora nigdje to mogla dobiti nisam.Tama.Obuzela je sve.Svaki kutak ovoga svijeta, svki kutak.Svaku travku, svaku laticu cvijeta.Tužna sam.Lako je!Lako je uzeti tu prokletu stvar u ruke, lako je uzeti žilet kojim ssi se toliko puta rezala, lako je uzeti ga u ruku i konačno povući.Konačno završiti ovu igru.Djevojčice, hajde.Ionako nemaš nikoga, nitko te ne voli.,Nikomu nije stalo do tebe.Znaš to jako dobro, zar ne?Zar ti nisu dovoljno puta dokazali?Želiš li da te još koji put razpčaraju ti tvoji prijatelji i da ti napokon dokažu da im NIJE stalo do tebe.Želiš li da ti dečko koji te volijoš koji put zezne?Želiš li da još koji put prekrši obećanje?Hajde, djevojčice!Reci to.Želiš li ponovno osjetiti toliku bol...Reci...

Povrijedi me, dušo.
Povrijedite me svi.Opet i opet i opet...

U tami, hoću li čuti tvoj glas, dušo?
Hoćeš li me poljubiti barem?Hoćeš li?

Više nikada nemoj obećavati stvari samo da bi meni bilo lakše.Više nikada nemoj obećavati ako ćeš to obećanje prekršiti, kao uvijek.

Znaš, to boli.Prokleto.





| Komentari 6 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.