<body> don't know what to do my baby, it's not alright, this can't be the end, the time to say good bye... - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


ponedjeljak, 12.05.2008.
don't know what to do my baby, it's not alright, this can't be the end, the time to say good bye...


Staklo je prestalo biti prozirno. Više nisam mogla gledati kroz njega. Zatamnjelo se. Kao crni oblaci nad gradom tik što će biti nevrijeme. Kao srce od papira, zar tako ti izgleda moje srce? Zar misliš da ja ne osjećam ništa? Poput lutke, misliš da sam poput porculanske lutke. Oteta...oteta sam od ljubavi tvoje. Dušo, ne gledaj me tako. Znaš da tvoj pogled može ugasiti moj život. Znaš da tvoje riječi mogu ubiti moje srce. Ranile su moje srce.

Pusti me da spavam.
Samo idi...i ne osvrći se. Znam da nećeš. Ja sam samo tvoja porculanska lutka. Ona nema osjećaje. Nikada ih nije imala. A ti...ostavio bi me u potpunom sivilu...ostavio bi me u dvorcu tuge...ostavio bi me... Ostavi me.
Briga me. Ne želim te više.

Danas sam se sjetila cijeloga života...bila sam mamina mala curica s medvjedićem u rukici. Imala sam prelijepu rozu haljinicu na prugice. Mamice, želim opet biti tvoja mala curica. Mamice, zašto mi nisi rekla da će moj život biti ovakav? A voljela si me. Bila sam ti kao malo mače. Svima si uvijek govorila kako imaš lijepu djevojčicu. Svima si govorila kako je tvoja malena djevojčica veselo, umiljato dijete. I svi su me voljeli.
Mamice, danas se tvoje djevojčica predozirala. Pokušala se ubiti. Mamice, zašto ti to ne znaš? Zar nisi primjetila da ne može hodati? zar nisi primjetila kako se promijenila...Mamice, zašto? Zar ti tvoja malena djevojčica više ne predstavlja ništa?

Tvoja malena curica samo je htjela da bol prestane.
Ona više nema snage. Ne može se boriti sama. preslaba je. Pomozi mi...Znam da nećeš.

A ti, dušo...odlazi od mene. Više ne želim biti tvoja.
Ne, više ne.





| Komentari 26 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.