srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/no

Opis bloga

hm...hy...ok...jednostavan blog na kojem ćete moć čitat o svemu i svačemu...valjda... :)...čitajte me...pozz...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponešto o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ZOVEM SE:
Angela


LJUDI ME ZOVU JOŠ I:
Angy, Đanđi, Beba, Ljube, Komarac, Mala,...


ROĐENA SAM:
30.04.1991.


VOLIM:
ljeto, jagode sa šlagom, čokoladu, frendove, izlaske, full se punoo smijat, avanture, radit gluposti, živcirat ljude koji na to burno reagiraju, mazit se, ljubit see, kissnut, sladoled, spavati, plesati...a najvise na svijetu volim svoje dvije ljubavi...malu nečakinju Chiaru, i mog malog buraza Frana...

NE VOLIM:
uvrede, umišljenost, preseravanja, par osoba, čekat ljude koji kasne...uff...kišu, rastanke...

A OVO SAM JA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ovo je nesto za ivonchu i drustvo koje zna o cem se radi...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...ljudi spuzvasti je ziv....jeah....=)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 26.07.2007.

jeah...evo i novog dizajneka...

smijehpozz ljudi evo kao što sam obečala, stigao je novi dizajn...za to se moram punnooo zahvalit mojoj ljubavi IVONI...
kod mene vam ima puno toga super....u utorak smo bili vani na rockasu moje frendice al smo je negdje po putu izgubile...haha...vani je bilo genijalno...bolje nego subotama....wink..i naravno bilo je punnooo komada za barit...uff...jednostavno ludnica....upoznala sam full neke dobre ljudove...jednu super curu....i super švicarce...smijeh...
ja vas sad napuštam...u subotu najvjerojatnije uzimam fotić sa sobom..ak ne zaboravim...hahanut...ajde ljudi uživajte mi kao što i ja uživam...budite dobri i pamet u glavu....pussu vam svima šaljem...ogromnu... mwah...kiss



| Kiss me (15) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.