Image Hosted by ImageShack.us
ponovno... - † Angel Dust † - Blog.hr A iduζe odmah ispod "
" nakon
<Image Hosted by ImageShack.us>

srijeda, 17.10.2007.

ponovno...

odlucila sam opet pokrenuti blog...jednostavno se previshe toga skuplja u meni i imam potrebu to izrazit na ovaj ili neki drugi nacin. izabrala sam ovaj. *opet*
rado se prisjecam stare ekipice-dok smo se smijali skupa svakakvim gluparijama, upoznavanja i ludih zajednichkih kava *looool*, do trenutaka kada se cinilo da stvarno nije bilo nikoga da nas saslusa, u najtezim situacijama smo si medjusobno djelili savjete i pomagali si...
stjecala su se tu i mnoga poznanstva, pa cak i iskrena prijateljstva...predivni trenutci.
ali na zalost, vecina njih je ugasila blogove...sa nekima se cak uopce ne cujem...ali na srecu, sa dosta njih sam razmijenila br moba *fala bogu na tehnologiji*
hm
mogu vam poceti pisati kako sam se samo promjenila kao osoba tokom ovih mjeseci...mogu zapravo pricati o hrpiii noviteta.
ali to bi vishe licilo na neki roman nego na post, hehe
zato se nadam da ce vecina „pohvatati konce“ u mojih nekoliko iducih postova.
a dizajn? malo cu ga izmijeniti...
ali poshto nisam bash sklona promjenama, nece to biti nishta drastichno.
ljubim svoju staru ekipu koju nikada necu zaboraviti
i nadam se da cu upoznati josh puno puno kvalitetnih, iskrenih i dragih osoba na blog.hr :)

vasha angel na fotki
- 23:21 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>