Image Hosted by ImageShack.us
tata ja hocu bit heroj - † Angel Dust † - Blog.hr A iduζe odmah ispod "
" nakon
<Image Hosted by ImageShack.us>

subota, 28.04.2007.

tata ja hocu bit heroj

Ma bash sam pravo malo lijeno :)
Inace nemam vremena...a shta radim?! Pa nishta...uzivancija...
Davno je bio taj 18.3, kada je post zadnji pisan... ma stvarno se izdogadjalo mnogo toga...
Od slavljenja mog rodja, do upoznavanja nekih ljudi...koncerata... svega, svega :)
Ali sve ni ne smijem pisat..na zalost...iako ovo je moj blog...znam...previshe ljudi zna za njega, a ja nisam tip osobe da se lako otvaram ljudima...i eto...cak razmishljam i o promjeni adrese jer mi ovako vech ide na kurac lagano...ali javim odredjenima, ne brinite se.
I danas idem na famozna dva rodjendana, ali kako mi se chini, zavrshit cu i na tri... jednostavno ne moze bit loshe :) iako ja ako si popijem che bit suzica...jer ja svasha radim, a ne bi smjela...i to se nakuplja u meni...dok ne puknem...
A i nekako je vech normalno da svaki put netko plache...hehe
Iss...nemate pojma koliko toga imam za napisat, a ne mogu...gdm!! ovo ubija...totalka...
Da napishem da je super?! Nije...neda mi se uchit, uopche ne mogu jest i nekako sam tuzhnjikava... prodje cijeli dan da gotovo nishta ne stavim u usta i kada stavim mi se bljuje...ma nemam pojma koji mi je... a vech dugo zelim nabacit koju kilu...ochito nishta od toga...smrsavila sam cak...uzasno...nista previshe, ali opet... :(
I neke fotoseshione sam trebala imat proshli tjedan...sve sam otkazala...bash sam ni za shta! Pa to je strashno...
Hehe...
Mala lijena buba :)
Eto na brzaka sam vam nashvrljala neshto da imate shto citat...bash sam zla...^^ odoh se spremat za van...
Btw pozdravljam manelys i decadenta i bash mi je bilo odlichno s vama :) i stefani, bash si me obradovala kad si mi se javila :*
...pljusam vas...
- 20:28 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>