StArA kornjaCha

subota, 30.08.2008.

mislila sam spavat ću do podna ... hm hm rolleyes ..možda i bi da nisam zaboravila sinoć isključiti alarm na mobu .mad..
tako već od 6 ispijala kavicu smokin,, kroz na pol otvorne oči švrljala po blogu .na netu čitala novine .. i onda mi padne super ideja
... čovjek bez ideje nije bilo tko .. prošetat ću laganini do
Image and video hosting by TinyPic
volim onu gužvu .,strku na placi ,.
miris voća, zelenjave , ..ni ne znam kad sam zadnji put lunjala kroz tu viku , nadvikivanje prodavača
oko glave mi odzvanja pomidora ,salate, grožđeeeee , kukuruuuuzzzz, domaće smokveeee
šljivee , paprikeee ... jedva se progurah do oaze mira i ljepote ... cvijeće
tu bi mogla do prekosutraa gledati .. gledati ... diviti se cerek
umorih se od guranja ..blablablabla. provlačenja kroz gužvu i evo me HOME SWEET HOME....

spuštam
.Image and video hosting by TinyPic
mene treba kill
sad u čudu sa
??????????????? upitnika iznad eek mislim se .... neću valjda opet hrenovke i jaja a bila sam na placi ...... glavo lud
opet kupila .. ništa
ne ništa nego ništa pametno bez veze ... ma kupila bi ja bila sve ono što sam na spisku
napisala kao TREBA mi da nisam spisak ostavila doma na stolu headbangheadbang
i kao za vraga zar svi putevi prema placi vode
pored izloga .. izloga cipela ...a i to mi TREBA ... trapka a i to mi TREBA
u šutu sam ispraznila novčanik nut nisam mogla odoliti ... rofl šta da radim kad mi stvarno to TREBA

i sad sam evo ispraznila ceger i da vidim koju ću kombinaciju danas
za ručak koji napravim za cc 10 minutica cerek


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




Grčka salata njami

glavica salate
glavica radiča
125 g tunine u ulju
100 g sira Feta

1 zrela rajčica
1 naribana mrkva
crne i zelene masline

bosiljak
rajčice
maslinovo ulje

Opis:
Operite salatu i radič, usitnite ih rukama i stavite u zdjelu Dodajte sir, masline,
narezane rajčice, mrkvu izribanu i ocijeđenu tuninu.
Začinite maslinovim uljem, malo soli i pomiješajte. Stavite u
hladnjak sat vremena. Poslužite ukrašeno bosiljkom.

sad od ovih sastojaka odo na brzaka napraviti nešto
za klopenzi /čitaj ovo gore / pa ... onda nemam pojma .... čovjek bez ideje nije bilo tko ...već će mi neka ideja
zasvjetliti pod broj jedan ideja je da bi mogla uz novine i tv malo zijev
i znate da iako nije ruža prekrasno izgleda na stolu

Image and video hosting by TinyPic
i u onoj pletenoj košari hrpa Image and video hosting by TinyPic


update :
već po peti put pokušavam ovo gore ubaciti kao post ...crycry
nikako mi ne ide ... mučim se već od podnaaaa jbg .baš sam hakerica i po burninmad rofl
više mi se ni ne spava
belj

boomp3.com
- 15:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.