StArA kornjaCha

petak, 04.07.2008.

Image and video hosting by TinyPic


AjD pa ti budi majka .. ku(r)varica .. žena .. ljubavnica kad je
Now 29°C
MOSTLY SUNNY
RealFeel® 35 °C
N at 3 km/h .... ( ovo valjda ispred ventilatora )

pa sad ti izduraj ... diši na škrge i diši diši ... pazi da ti ne prokuha i ono malo
mozga što ti ostalo u glavi jer tko pametan u podne šeta po Korzu ...
... nisam baš šetala ... nešto kupovala po dućanima ... tražila tražila
i nisam našla .... hmmmm u čemu se danas ljudi kupaju ... pa nismo svi
twigice ravne ko daske .... nije valjda sve to prešlo u golaće rolleyessmijeh
Image and video hosting by TinyPic
.. ostaje i ove godine kostim od lani ali za danas mi dosta sunca i gužvanjca

.. upadneš u butigu ... jao fino milina hladno klima puca uhhh ... onda ispadneš van
na + 30 ... vrtoglavica ..pozli ti .. pa opet tako jedno 8-9 x .... nije ni čudno da izgledaš
ko zadnji kroner koji šemeće po cesti .... palo mi napamet da bi trebalo postaviti
umjesto onih bijelilh anđela na semaforima bijele anđele sa nosilima ... pa nek nas skupljaju
i onda .... buć u more il u obližnju fontanu da dođemo sebi ..pa onda ti i sutra šetaj po Korzu ...pjeva

... sad mi je super party ..... piwica ...mjuza ... klima klima ... jao kad se sad uvalim i
odronjam jedno dva sata .... baš mi je super ... i neka mi je ... valjda sam zaslužila roflrofl

.. a kažu oni lijeni a... ništa im se ne radi .... ajd ti radi po ovoj vrućini ... ja ne mogu
zato mi drago u jednu ruku što sam sama .... tuš samo moj ... ne čekam da poslije njih ..dođe moj red
ne moram se kuhati , znojiti oko padela .... svaka mu dala na super receptima ovih brzinskih salata ,njami
a da ne pričam krevet .... lađa samo moja .... rastegneš se ... nitko se ne gura .... znojiš se i ovako
od vrućine a ne još i od .... mmm hmhm ... sve je to oki doki al ... kad padne noć ... pa nebude
više +30 i tolikoo e ..... onda kad se već lakše diše ... onda bi ja čekala i red na tuš ... kuhala i pekla kolače ...
gurala se malko po krevetu ali šipak .... nema cryno




- 13:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.