ponedjeljak, 26.02.2007.

nASLOV












Nervoza me hvata
Nepotrebna nervoza
Nemoćna sam
Ne mogu durat više
Ništa nije isto kao i prije
Nadam se da će skoro proći
Nisam više pametna
Ne znam što da radim
Nitko mi ne pomaže

| 16:27 | Komentiraj (5) | Print this! | #

petak, 23.02.2007.

AHAQA!!!










DIO MOG ŽIVOTA

Sucidalno otkriće,
Otkriće mog života,
najveća grehota.

| 23:21 | Komentiraj (3) | Print this! | #

ponedjeljak, 19.02.2007.










Just Blank

Još jednom se vraćam
Uvijek isto
Stojim ispod neba
Tražim spas

Bjelina iznad mene
Lutam u samoći
Anđeli me zovu
Ne znam gdje idem
Kuda me vode

| 21:33 | Komentiraj (3) | Print this! | #

četvrtak, 15.02.2007.

kakti pjesma










ApOkaLipSo

Ovo je kraj
Nebo i zemlja
Efektno nestaju

Nema nas više
Odlazimo u tišini
Sve se sad briše
Era završava

Naša prilika je prošla
Avantura je završila
Šutke sad gledam
Apokalipso je tu

Lomi se srce
Isparavaju sjećanja
Crne ptice lete iznad nas
Apokalipso je tu

| 21:51 | Komentiraj (1) | Print this! | #

četvrtak, 01.02.2007.

Čemu...

čemu sve to...ne znam ni sama...nadaš se boljem...ali svaki dan iznova sere...ma jbms...bitno da sam si kupila DVE gumice za brisanje(makar ne znam di su)....nish...volim crtat po torbi...ali ne vilm rezultate mo crtanja po torbi...jer očito ne znam crtat/pisat lijepo...užas...već 4 dana gladujem...ali...to bu se od sutra promijenilo!!! dada...jerbo su mi otac i majka vratili 200(slovima: dvije stotine kuna)...dug nastao davnih dana...tak da imam za platit odbojku smokin...pod hitno bih trebala počet činit nešto u vezi moje kondicije...malo trčat...pa trbušnjaci...čučnjevi...skokovi...ruke...SVE...trener će mi spržit neki cede s vježbama za profesionalne tenisače...i još bu mi(nakon 3 mjeseca ) kopirao neku knjigu o odbojci ili sportu...wikee...bumo imali kaj za radit...definitivno od sutra počinjem učit matematiku za ispravak...lud...također moram nekog nažicat da mi napravi novu narukvicu...pešu...il teu...bilo kog...u subotu u 12 igramo protim lucijanke...zaista ne znam kakovu oni ekipu imaju...nadam se da bumo ih dobili i da nebum opet palac strgala...sutra još moram ponjet u školu 30 kuna i onaj mali rozi papir...za duplikat pokaza(koji je negdje misteriozno nestao) headbang...i onda s tim na glupu remizu...blabla...moram nazvat i orfej da im kažem da nemrem u arenu...jer ak sam već ko moron skupljala lipice da platim to onda bum i išla na treninge !!!...ali idemo u sljedeću subotu na USUSRET DORI...nadam se da bum dobila pozitivne ocijene ponajprije iz matematike te iz njemačkog i engleskog...rolleyes...valjda...jedva čekam vikedn da skužim zake jedva čekam vikend...sretna sam svaki put kad slušam mp3/4...makar mi svaki dan na povratku iz škole crkne baterija madmad...AAAA...dečki buju kakti igrali nogomet u rozim majicama ...heh...pa sretno im bilo...ovoga...ovo traje predugo...zbogom

| 23:41 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © Svi smo mi glasnici promukloga glasa - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com





Komentari On/Off

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
back to basics
jbms živo
kad si stariji
bude ti žao
al sad ti se jebe
nije ti žao

činiš sve što želiš
rijetko pravo stvar
zajebo si
postao si star

sve što ostaje su uspomene
uspomene na njih
uspomene na nas

al sad ti se jebe
nije ti stalo





View

xXx